ساک دستی تبلیغاتی

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی ابزار ها مناسبی برای بازاریابی و تبلیغات هستند، انواع مختلفی از این هدایای تبلیغاتی وجود دارند که میتوان بسته به نوع کسب و کار و فعالیت خود یکی از آنها را سفارش داده و به چاپ میرسانند.

در این مقاله قصد داریم به یکی از انوع هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بپردازیم؛ ساک دستی تبلیغاتی میتواند هدیه مناسب برای انوع کسب و کارها اعم از شرکت ها و موسسات، کارخانه ها و یا مطب های پزشکی و حتی فروشگاه و… باشد.

با چاپ نام و برند بر روی ساک دستی های تبلیغاتی و ارائه آنها به مشتری ها و مخاطبان، درواقع این ساک های دستی را به مانند بیلبورد های تبلیغاتی متحرکی در سطح شهر و بازار پخش میکنید، از این رو سفارش ساک دستی تبلیغاتی به انواع کسب و کارها با هر خدمات و یا محصولاتی توصیه میشود.

کاربرد ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی است که به راحتی میتواند محصولات و خدمات یک کسب و کار را معرفی کند، ساک های دستی توسط آرایشگاه ها، لوازم آرایشی ها، لوازم بهداشتی، مطب ها، لوازم یدکی و تعمیرگاه ها، موسسات و… مورد استفاده قرار میگیرند، که با استفاده از این ساک های دستی میتوانند خدمات خود و یا محصولاتشان را به مخاطبان زیادی معرفی کنند.

ساک دستی های تبلیغاتی از نظر جنس دارای انوع مختلفی هستند که در ادامه به شرح و معرفی برخی از آنها میپردازیم؛

جنس ساک دستی تبلیغاتی که استفاده می‌شود حائز اهمیت است چرا که اگر جنس آن خوب باشد زمان بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین بیلبورد تبلیغاتی متحرک شما زمان بیشتری در سطح شهر باقی می‌ماند و برند شما شناخته شده‌تر می‌شود. به عنوان مثال اگر جنس ساک دستی شما پارچه‌ای باشد طبیعتا طول عمر آن از ساک دستی تبلیغاتی مقوایی بیشتر است. همچنین ساک دستی مقوایی وزن کمتر، اما ساک دستی پارچه‌ای وزن بیشتری را تحمل می‌کند. در کل ساک دستی ها از لحاظ جنس به ساک دستی پارچه ای، ساک دستی مقوایی یا کاغذی، ساک دستی سوزنی و ساک دستی کرافت، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و.. تقسیم میشوند.

ادامه مطلب
ایده های جذاب و خاص برای سررسید تبلیغاتی

ساک دستی برزنتی

ساک دستی برزنتی نوعی ساک دستی پارچه‌ای است که در میان ساک‌های دستی پارچه‌ای گران قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع آن است. ساک دستی پارچه‌ای در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و قابلیت چاپ هر برندی که مورد نظر شما است بر روی آن وجود دارد. از ساک دستی پارچه‌ای به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده می‌کنند و بسیار با دوام است. این نوع از ساک دستی در گرماژ ۶۰ و ۹۰ ساخته می‌شود و دسته‌ای زنبیلی شکل دارد که بر روی آن نصب می‌شود. همین امر کار مشتریان را راحت‌تر می‌کند چرا که دیگر معضل نصب دسته را ندارند. نوعی از دسته‌های این نوع ساک، لوپ نام دارد. دسته لوپ به معنای دسته ‌بندی‌ شکل است که این نوع دسته علاوه بر زیبایی باعث استحکام بسیار بالا در ساک دستی شده و تحمل وزن ساک دستی را افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود کسانی که به دنبال محصولی با دوام، راحت و در عین حال زیبا و شکیل هستند، از این نوع ساک دستی استفاده کنند. ساک دستی برزنتی قدرت تحمل وزن تا ۲۵ کیلوگرم را دارد و از تنوع رنگ بالایی برخوردار است.

ساک دستی کتان

ساک دستی کتان بسیار زیبا و ظریف است و قابلیت چاپ در دو طرف آن وجود دارد که این چاپ‌ها می‌توانند به صورت رنگی باشند. ساک کتان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت شستشو دارد. در حین شستشوی این نوع ساک کیفیت آن از دست نمی‌رود و همین امر باعث می‌شود که طول عمر بالایی داشته باشد.

ساک دستی پارچه ای

این نوع ساک دستی را عموما با پارچه‌های کتان و متقال تولید می‌کنند تا قابلیت چاپ رنگی را داشته و چاپ‌های رنگی بر روی آن جلوه زیبایی داشته باشد. این چاپ‌ها به دو صورت دیجیتال و یا سیلک بر روی ساک دستی انجام می‌شود. پارچه‌ای که با آن ساک دستی کتان می‌دوزند از جنس پنبه است که دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد. این نوع ساک دستی در هر اندازه و طرحی که بخواهید تولید می‌شود و محدودیتی در تعیین سایز آن وجود ندارد. این نوع ساک طرح‌های متفاوتی دارد مانند: ساک دستی ساده، با زیپ، بدون زیپ و با انواع مختلفی از دسته‌ها که شما بنابر سلیقه و محصولی که می‌خواهید ارائه دهید طرح آن را انتخاب می‌کنید.

ادامه مطلب
انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی

ساک دستی کاغذی

امروزه فروشگاه‌ها و سازمان‌ها به دنبال روشی متفاوت برای تبلیغات برند خود هستند، ساک دستی یکی از بهترین و پرکاربردترین روش‌های تبلیغاتی است چرا که افراد وقتی به خرید در فروشگاه یا مراکز خرید می‌روند، تعداد اجناسی که خریداری کرده‌اند زیاد می‌شود و به یک ساک دستی نیاز دارند تا اجناس خریداری شده را در آن گذاشته و حمل کنند. بنابراین ساک دستی کاربرد زیادی هم برای خریداران جهت سهولت در حمل محصولاتی که خریده‌اند و هم برای فروشندگان جهت تبلیغ برند خود، دارد. یکی از انواع این ساک‌ها، ساک دستی کاغذی است.

ساک دستی گلاسه

این نوع ساک دستی در گرماژهای مختلفی تولید می‌شود اما گرماژ ۲۰۰ گرم آن برای تولید ساک دستی مناسب است. چاپ و طرحی که روی این نوع کاغذ زده می‌شود شفاف‌تر و زیباتر از انواع دیگر کاغذ نشان داده می‌شود. برای تولید کاغذ گلاسه از مواد دست اول استفاده می‌کنند به همین دلیل در داروخانه‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی و مراکزی که لوازم آرایشی و بهداشتی می‌فروشند از این نوع ساک دستی استفاده می‌شود.

ساک دستی کرافت

زمان زیادی از پیدایش کاغذ کرافت می‌گذرد. این نوع کاغذ دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و به دلیل بافت خاصی که دارد در صنعت بسته‌بندی جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. کاغذ کرافت به دلیل زیبایی و ویژگی‌های خاصی که دارد دارای محبوبیت بالایی در بین مردم است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نوع کاغذ، تهیه شدن آن از مواد بازیافتی است. همین امر باعث می‌شود کسانی که طرفدار محیط زیست هستند، از تولید این نوع کاغذ به شدت پشتیبانی می‌کنند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *