چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی

امروزه کمپین های حفظ محیط زیست بیشتر بر استفاده از لیوان کاغذی تاکید دارن ، به این دلیل که لیوان های یک بار مصرف پلاستیکی اول اینکه استحکام پایینی دارن دوم این که چند صد سال طول میکشه که در طول زمان در محیط زیست از بین بروند. و شرکت مجریان در راستای اهداف محیط زیست دست به چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی زده است.

در هر شهر یا کشوری یک نوشیدنی محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نوشیدنی ها دارد. در ایران اکثرا به چای علاقه زیادی دارند. لیوان یک بار مصرف یا لیوان کاغذی ، کاملا از نامش پیداست فقط می توان یک بار از آن استفاده کرد و برخلاف لیوان های سرامیکی مانند لیوان حرارتی یکبار مصرفند. و اغلب با پلاستیک و فوم  پوشش داده می شوند، که در مقابل مایعات مقاومت بیشتری داشته باشند، و لیوان کاغذی به طور گسترده در سر تا سر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد، امروزه در ایران هم استفاده از لیوان کاغذی برای تمامی مراسمات مختلف برای صرف چای اب دوغ نوشابه و هر نوشیدنی دیگری قابل استفاده است.

چاپ لیوان تبلیغاتی

 چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از جدید ترین  خدماتی است  که مجموعه تخصصی مجریان اقدام به چاپ آن ها می نماید،

چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی ۲۰۰ سی سی پر طرفدار ترین نوع لیوان است، برای چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی یکی از جدید ترین روش ها استفاده می شود و از مواد پلی اتیلن  برای پوشش این لیوان ها استفاده می شود که در محیط زیست هم زودتر بازیافت می شوند.

لیوان تبلیغاتی چیست ؟

چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی وتولید اختصاصی و لیوان تبلیغاتی قابل استفاده در ادارات و سازمانهای دولتی وخصوصی ، شرکتها ، فروشگاهها ، هتلها ، رستورانها ، تالارهای پذیرایی وکلیه اماکن عمومی تولید اختصاصی لیوان تبلیغاتی  کاغذی و با بهترین کیفیت چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی با استفاده از رنگهای بهداشتی بدون بو کاغذ با گرماژ ۲۱۸ هانچانگ کره جنوبی (سنگین ترین گرماژ در بین تولیدکنندگان لیوان کاغذی  کره ای ایران) بدون بو حتی پس از ریختن مواد داغ در آن طرح های متنوع و زیبا ، امکان چاپ طرح ، عکس ، آرم و لوگوی دلخواه خود را روی لیوان تبلیغاتی کاغذی  ک با بهترین کیفیت و دوام با ما تجریه نمایید .

ادامه مطلب
با انواع ماشین های چاپ در چاپخانه‌ها آشنا شوید + کاربرد هر یک

هدیه تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی ارزان انواع مختلفی دارد یا بهتر است بگویم از تنوع بسیار بالایی برخوردار است، و همینطور باید بدانیم که این تبلیغات ارزان به معنای بی کیفیت بودن و بی ارزش بودن محصول نیست بلکه بسته به توان پرداخت هزینه شما انجام می گردد ، برای مثال همین چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی ، بسیار قیمت مناسبی دارد.

و بسیار هم کاربرد دارد برای هر جا و مکانی که فکرش را بکنید می توان استفاده کرد، و شما هم یک هدیه تبلیغاتی ارزان دارید و هم از کارای بالای ان نهایت استفاده رو می برید ، شاید با خود بگویید که لیوان یک بار مصرف که زود دور ربیخته می شود ، چگونه  بازدهی تبلیغات روی لیوان کاغذی بالاست، باید به شما بگویم که حق با شماست لیوان کاغذی یک بار مصرف است ولی چون که کار برد آن در تمامی مکان ها مناسبات زیاد است حتی د  مجالس دولتی و بازرگانی  تبلیغ و چاپ لوگو ی شما روی لیوان کاغذی دیده خواهد شد.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ روی لیوان کاغذی گرچه هدیه ارزان تبلیغاتی است اما در این چند سال اخیر بسیار مصرف لیوان یک بار مصرف کاغذی بالا رفته ، و این وفور استفاده  و نیاز مردم باعث تولید بیشتر و همینطور تقاضای بیشتر می شود، شرکت ما در زمینه تولید و چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی در خدمت گذاری شما حاضر است ، شما با مراجعه به سایت شرکت مجریان می توانید برای چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی اقدام نمایید، و ما با پاسخ گویی ۲۴ ساعته خود و دادن مشاوره رایگان به شما کمک کنیم، تا انتخاب بهتر و سنجیده تری را نسبت به محصول و کالا و لوگوی تان داشته باشید.

شرکت مجریان یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی تهران است و در این زمینه بسیار موفق بوده. شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت و دانلود کاتلوگ تبلیغاتی ما از نمونه های هدایای تبلیغاتی ارزان دیدن کنید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

در دهه ی اخیر مردم برای راحت تر شدن مراسم و اینکه از شکستن لیوان و ظروف جلوگیری کنند و صاحب مجلس و مهمانی اسوده تر باشد به استفاده تز ظروف یکبار مصرف روی آوردند، و از انجا که استفاده از این ظروف بسیار کاربردی و مورد رضایت مشتری قرار گرفتخ است و هر روز تقاضا و مصرف بیشتر می شود شرکت های تبلیغاتی تصمیم گرفتن که روی لیوان کاغذی تبلیغاتی انجام دهند که باز با حمایت و دیده شدن توسط مخاطبان بی شماری قرار گرفت و به یک هدیه تبلیغاتی ارزان و پر بازده تبدیل شد.

شما به هر مکان و مجلسی هر مجلسی که فکرش را بکنید لا اقل از لیوان کاغذی تبلیغاتی استفاده می شود ،و حتی در منازل هم برای مهمانی های کوچک استفاده می شوند و طراحی هرچه زیباتر و جذاب تر باشد مخاطب را بیشتر به خود جذب می کند. رضایت شما برگ ارزشمندی در کار نامه  شرکت تبلیغاتی ماست.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *