چاپ سفارشی انواع سررسید

چاپ سفارشی انواع سررسید

چاپ سفارشی انواع سررسید، و چاپ اختصاصی سررسید یکی از بهترین نوع چاپ سررسید است، و با توجه به کار بردی بودن ان می توانید طراحی سررسید خود را به گونه ای انجام دهید، که از نوع خاص و کاملا اختصاصی و مطابق میل و سلیقه ی شما می باشد، و اختصاصی سازی هر نوع سررسیدی به سما کمک می کند که کاملا خاص و طبق نیازتان سررسید را طراحی و چاپ نماید. برای داشتن یک سررسید خاص و نمونه شما میتوانید از گزینه ی چاپ سفارشی انواع سررسید استفاده کنید، این  گزینه به شما این امکان را می دهد که هر نوع سررسیدی انتخاب کنید، اعم از ، سررسید ورقعه ای، سررسید وزیری، سررسید پالتویی، سررسید جیبی، سررسید اروپایی، سررسید خشتی، سررسید رومیزی و غیره. . . استفاده کرد.

و هر کدام از این دنوع سررسید را باب میل و دلخواه خود سفارش داد و با بهترین کیفیت و بهترین نوع و چاپ لوگو و برند خود از آن بهره مند شوید، وچاپ سفارشی انواع سررسید می تواند سررسید انتخابی شما را از سایر سررسید ها متمایز کند و سررسید خاصی به شما هدیه کند و این مزیت خود باعث جلب نظر و توجه مخاطب می گردد و در نهایت از باز خورد تبلیغاتی پر رنگ تری بهره مند می شوید،

 سررسید ۱۴۰۱ و چاپ خانه مجریان

چاپ سفارشی انواع سررسید ۱۴۰۱ در واحد سررسید و سالنامه  ، تولید انواع سررسید ارزان، اروپایی ، رقعی ، پالتویی و جیبی ، طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و سفارشی ، تولید انواع تقویم رومیزی سفارشی و اختصاصی با قیمت مناسب و ارزان.
چاپ سررسید ۱۴۰۲  از سالهای دیگری کاملا متفاوت خواهد بود و سعی شده مطابق با تمامی سلیقه ها سررسید متنوع اقتصادی و لوکس تولید نماید.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

واحد سررسید مجریان در سال ۱۴۰۱ قصد دارد سالنامه های جذاب و لوکس را با قیمت بسیار مناسب تولید نماید که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جذاب و ارزشمند محسوب شود،

واحد سالنامه مجریان با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع سالنامه با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی برتر، مجریان  با در اختیار داشتن ماشین آلات پیشرفته چاپ دو رنگ و چهار رنگ سالنامه و تقویم های خود رادر بالاترین کیفیت چاپ می نماید.

تولید و چاپ سفارشی انواع سررسید،  و سالنامه اختصاصی فوری و با قیمت مناسب را از ما بخواهید.

چاپ سررسید ۱۴۰۲

چاپ سررسید ۱۴۰۲ اختصاصی ما  به این صورت است که شما تمامی اطلاعاتی که لازم است در سررسید آورده شود از لوگو گرفته تا مطالبی که میخواهید به صورت اختصاصی در همه صفحات سالنامه آورده شود ، مطالب میتواند متناسب با مناسبتهای خاص یک شرکت طراحی شود.

لیست قیمت چاپ سررسید ۱۴۰۲ در وب سایت مجریان نه طور کامل و به همراه نمونه سررسید های ۱۴۰۱ آمده است کافیست به وب سایت چاپ مجریان  مراجعه فرمایید .

با توجه به مسائل اقتصادی پیش آمده در بحث کرونا در سال ۱۴۰۱ ما تمام توان خود را بکار گرفته ایم که بتوانیم سررسید هایی کاملا اقتصادی و در عین حال زیبا را تولید نماییم.

شرکت تبلیغاتی مجربان برای خدمت گذاری شما فرهیخته گان  هر آن آماده است. و رضایت و اعتماد شما برگ ارزشمندی در کارنامه شرکت مجریان است که باعث افتخار و سربلندی این شرکت است.

سررسید وزیری

برخی از تولید کننده گان سالنامه، سررسید وزیری را در ابعاد مختلفی طراحی و چاپ و تولید می کنند،

اما باید بدانید ابعاد استاندارد سررسید وزیری ۱۴ در ۱۷ سانتی متر است.

سررسید روزانه وزیری معمولا به دو صورت ، پنج شنبه و جمعه با هم یا جمعه جدا تولید می شود،

 طراحی سررسید وزیری ، پنج شنبه و جمعه با هم به گونه ای است که تاریخ  پنج شنبه و جمعه در یک صفحه چاپ و تولید می شود، اما جمعه جدا به این صورت است که جمعه و پنج شنبه در دو صفحه جداگانه درج می شود.

سررسید اختصاصی

چاپ سفارشی انواع سررسید ها یا همان سررسید اختصاصی به این صورت است که شما تابع ضوابط و اصول ساخت سررسید نیستید و به دلخواه خود می توانید هر مدل که بخواهید آن را سفارش و طراحی و دست آخر به چاپ برسانید، شما میتوانید به صورت اختصاصی  نوع جلد و کاغذ صفحات داخلی و حتی برگ های  رنگی بیشتری را به صفحات سررسید اختصاصی خود اضافه کنید، و لوگوی شرکت و محصول خود را در هر مکان از روی جلد سررسید می توانید درج و چاپ نمایید، و می توانید از نوع چاپ لیزری و یا ۸ یا نقره کوب یا ساده استفاده کنید، و خلاصه دست شما برای هر گونه تغییرات باز است.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *