چاپ تقویم اداری سال 1401

چاپ تقویم اداری سال ۱۴۰۱

یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ میتواند چاپ تقویم اداری سال ۱۴۰۱ در بهترین چاپخانه تهران باشد. چاپ تقویم رومیزی میتواند انتخاب مناسبی برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی دراز مدت باشد. برای انجام این مهم بایستی نکات سفارش و چاپ این نوع هدیه تبلیغاتی قدرتمند را بشناسید و با آگاهی این امر انجام شود.

چاپ هدیه های تبلیغاتی ارزان قویمتی مثل خودکار، لیوان و… نیز میتوان هدیه کاربردی باشد، اما تقویم یکی از هدیه های تاثیر گذارتر است، سفارشی سازی تقویم رومیزی را میتوان یکی از بهترین استراتژی های تبلیغاتی سال ۱۴۰۱ دانست.

یک هدیه تبلیغاتی زمانی میتواند تاثیرگذار باشد که کاربردی باشد، اینکه چه نوع هدیه تبلیغاتی را به عنوان روش تبلیغاتی کسب و کار خود انتخاب مینمایید باید وابسته به نوع مخاطبین شما، بودجه ختصاصی و هدف تبلیغاتی شما باشد. بنابراین میتوان گفت که بهتر است پیش از انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی خود، با یک مشاور تبلیغاتی و کارشناس بازاریابی مشورت نمایید.

تقویم اداری تبلیغاتی

یکی از بهترین این هدیه های تبلیغاتی، استفاده از تقویم های اداری و رومیزی است، اگر چه انواع دیگر تقویم ها نیز کاربردی هستند. اما رایج ترین این نوه هدیه تبلیغاتی قدرتمند، تقویم های تبلیغاتی هستند. در ادامه به بررسی انواع تقویم های اداری خواهیم پرداخت:

انواع تقویم رومیزی تبلیغاتی

در این بخش قصد بر معرفی انواع تقویم های تبلیغاتی برای چاپ تقویم اداری سال ۱۴۰۱ را داریم؛ تقویم ها به طور کلی به چند نوعِ تقویم رومیزی اداری، تقویم زیر دستی یا تقویم منشی، تقویم یادداشت دار و در نهایت تقویم های اختصاصی دسته بندی مشوند:

ادامه مطلب
چاپ ماسک محرم

تقویم اداری پایه دار

یکی از رایج ترین و پرکاربردی ترین تقویم های تبلیغاتی برای چاپ تقویم اداری سال ۱۴۰۱ ، تقویم های اداری پیاه دار هستند، که البته اغلب این نوع تقویم ها را بصورت اختصاصی سفارش میدهند که در ادامه به موضوع سفارشی سازی تقویم های تبلیغاتی نیز خواهیم پرداخت.

تقویم یادداشت دار

تقویم های با یادداشت تبلیغاتی میتوانند یک هدیه کاربردی و منحصر بفرد باشند، این نوع هدیه تبلیغلاتی ارزشمند را میتوان همراه با یک خودکار نیز ارائه نمود و تاثیرگذاری آن را دو چندان نمود.

تقویم زیر دستی تبلیغاتی

یکی دیگر از انواع تقویم های تبلیغاتی تقویم های زیردستی یا همان تقویم های منشی هستند، اقویم منشی به نوعی روی میز قرار گرفته و داشتن برگه های یادداشت با سایز بزرگتر همانند دفتری که دارای تقویم است یک هدیه ویژه و خاص است.

این نوع هدیه را نیز میتوان همراه با یک خودکار تبلیغاتی به مخاطب مورد نظر هدیه داد.

تقویم تبلیغاتی اختصاصی

تقویم اختصاصی میتواند یک نوعِ سفارشی از هر کدام از تقویم ها باشد؛ تقویم اداری اختصاصی، تقویم یادداشتی سفارشی و یا تقویم های منشی سارشی …

این نکته را نیز یادآور شویم که تقویم های اداری و یا پایه دار رومیزی از رایج ترین تقویم های سفارشی هستند.

سفارشی سازی یک تقویم اداری به این صورت است که از تقویم های با طرح آماده استفاده نمیشود،؛ بلکه برای هر یک از صفحات تقویم تصویر اخصاصی آن کسب و کار با متن اختصاصی همراه با چاپ لوگو روی آن یا پیاه آن استفاده میشود، این تصویر ها میتوانند شامل تصاویر خدمات یا محصولات کسب و کار مورد نظر باشند.

ادامه مطلب
بهترین نرم افزار های ساخت لوگو چیست ؟ + معرفی 8 تا از بهترین نرم افزارها

چاپخانه مجریان

انتخاب بهترین چاپخانه مناسب در کنار شرکت تبلیغاتی جهت سفارش، طراحی و چاپ تقویم اداری سال ۱۴۰۱ یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. چاپ تقویم بعد از طراحی آن امری بسیار مهم و حساس است، چرا که اگر چاپ این هدیه تبلیغاتی فاقد کیفیت و استاندارد های مناسب باشد، نه تنها تاثیر گذار نیست بلکه تاثییرات منفی نیز روی آن برند و کسب و کار خواهد گذاشت.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *