چاپ بسته بندی زعفران

چاپ بسته بندی زعفران و نکات آن

چاپ بسته بندی زعفران اگر کاملا اصولی انجام شود میتواند در حوضه فروش زعفران تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر در دنیای فروش تازه کار باشید احتمالا با اهمیت بسته بندی در فروش آشنایی زیادی نداشته باشید. بنابراین به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم اگر در حوصه فروش زعفران در حال فعالیت هستید. و به دنبال پیشرفت و فروش بیشتر هستید این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله به طور مفصل و تخصصی به موضوع چاپ بسته بندی زعفران خواهیم پرداهت. پس در صورت تمایل، تا انتهای مقاله با ما باشید.

چاپ بسته بندی زعفران

برای پیشرفت در حوضه فروش زعفران رعایت دو اصل لازم است. اولین اصل مربوط به کیفیت چاپ بسته بندی زعفران است. اصل دوم مربوط به کیفیت خود محصول است. به طوری که هریک این اصول به هر دلیلی نقض شود، فروش خوبی هم اتفاق نمی افتد. برای مثال وقتی فرد برای خرید زعفران وارد فروشگاه میشود. اولین چیزی که نظر او را به خود جلب میکند بسته بندی زعفران خواهد بود. هرچه قدر بسته بندی شما جذاب تر، با کیفیت ترو محکم تر باشد میتواند مشتری را برای خرید متقاعد کند. در مرحله دوم کیفیت زعفران سبب میشود که مشتری بارها و بارها برای خرید محصول شما اقدام نماید.

چرا باید برای بسته بندی زعفران هزینه کنیم؟

زعفران دارای دو ویژگی مهم است که میتواند ما را برای بسته بندی کردن آن توجیه کند. اولین ویژگی این محصول، ارزش بالا و گران قیمت بودن آن است. دومین ویژگی زعفران، مربوط به خوراکی بودن این محصول است. هر دو این ویژگی ها میتواند دلایل کافی و محکم جهت اقدام ما به چاپ بسته بندی زعفران باشد.

بدیهی است که هر ماده با ارزشی باید دارای بسته بندی مناسبی هم باشد. همچنین وقتی یک ماده در حوضه صنایع غذایی قرار میگیرد باید دارای بسته بندی محکم و بهداشتی باشد. یک بسته بندی خوب باید زعفران را از محیط خارجی و عوامل مخرب محیط جدا کند. در واقع اگر از بسته بندی با کیفیتی برای زعفران استفاده شود.
میتوان از ریخته شدن، آلوده شدن، رطوبت گرفتن و غیره جلوگیری کند. همچنین یک بسته بندی خوب زعفران را از فاسد شدن و حشرات و جوندگان حفظ میکند. از طرفی یک بسته بندی مناسب از زعفران را در مقابل تغییر رنگ و بو محافظت میکند. پس هزینه کردن برای چاپ بسته بندی زعفران بسیار مهم و ضروری است.

ادامه مطلب
سفارش سررسید رقعی تبلیغاتی جدید

تاثیر بسته بندی زعفران در حوضه فروش

در سرتاسر دنیا یکی از اقدامات موثر در حوضه فروش استفاده از بسته بندی های زیبا و جذاب است. به همین دلیل است که وقتی وارد فروشگاه ها میشویم با دنیای رنگا رنگی از بسته بندی ها رو به رو میشویم. هرچقدر در طراحی بسته بندی و چاپ بسته بندی زعفران از خلاقیت بیشتری استفاده شود تاثیر آن در فروش بیشتر هم خواهد بود. یک طراح خوب در بسته بندی از طرح ها، رنگ ها و جنس خاصی برای بسته بندی استفاده میکند. تمامی این عوامل کوچک در کنار یکدیگر منجر به تولید یک بسته بندی کامل و تاثیر گذار خواهد شد.

اهمیت بسته بندی زعفران

همانطور که احتمالا میدانید زعفران نوعی کالای لوکس محسوب میشود. این محصول از ایران به سرتاسر دنیا صادر میشود. به طوری که بخشی از چرخه اقتصادی کشور عزیزمان ایران را تشکیل میدهد. از این رو لازم است این کالا با بهترین بسته بندی و به دست مشتریان در کشور های دیگر برسد. بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که با بسته بندی کالاهای خارجی رقابت کند و بازار جهانی را در دست خود بگیرد. از این رو چاپ بسته بندی زعفران بسیار مهم است. به طوری که هر گونه سهل انگاری در بسته بندی میتواند تولید کننده و حتی چرخه اقتصادی کشور را متضرر کند.

ویژگی بسته بندی زعفران

در چاپ بسته بندی زعفران باید به چند نکته مهم توجه کرد:

  • جنس بسته بندی بسیار با کیفیت باشد.
  • از رنگ ها جذاب و زیبا در تولید بسته بندی استفاده شود.
  • تمامی اطلاعات مربوط به آدرس و نام تولید کننده، لوگوی تولید کننده، تاریخ انقضا و تولید روی بسته بندی حک شده باشد.
  • از تصاویر با کیفیت روی بسته بندی استفاده شده باشد.
  • متون روی بسته بندی دو زبانه باشند به طوری که برای صادر کردن مناسب باشد.
ادامه مطلب
چاپ سررسید پالتویی ۱۴۰۱

ویژگی بسته بندی زعفران

علاوه بر توجه به ویژگی های مربوط به چاپ بسته بندی زعفران، باید به بسته بندی اصلی زعفران هم توجه کرد. در واقع ظرفی که زعفران در آن قرار میگیرد باید از جنس پلی اتیلن و پلی استر پلی اتیلن باشد. ضخامت این ظرف ها متغیر است ولی ضخامت استاندارد آن چیزی حدود ۶۶ میکرون است.
این ظرف از فساد و تغییر رنگ و بوی زعفران جلوگیری میکند. از طرفی باعث میشود که برگ های زعفران کاملا سالم و سرحال باقی بمانند. جالب است بدانید اگر در بسته بندی زعفران از بسته های تحت اتمسفر استفاده شود میتوان غلظت گاز درون بسته را اندازه گرفت. بررسی و تنظیم غلظت گاز درون بسته به افزایش سلامت و طول عمر زعفران کمک بسیار زیادی میکند.

ظرف شیشه ای زغفران

گاهی در کنار چاپ بسته بندی زعفران به جای استفاده از ظروف پلی اتیلن از ظروف شیشه ای استفاده میشود. ظروف شیشه ای نیز یک انتخاب مناسب برای بسته بندی زعفران است. این ظروف زعفران را از آلودگی، رطوبت و هرگونه عوامل خارجی حفظ میکند. همچنین ظروف شیشه ای این امکان را میدهد که ظاهر و کیفیت زعفران از روی بسته بندی هم قابل دیدن باشد. به طوری که این ظروف انتخاب و خرید را برای مشتریان آسان میکند.

 

چاپخانه مجریان مجهز به دستگاه های چاپ و بسته بندی تمام اتومات در زمینه تولید و چاپ بسته بندی زعفران است. این چاپخانه تمامی نکات لازم برای تولید یک بسته بندی خوب را در نظر میگیرد. به طوری که از مواد و مرکب و کاغذ با کیفیت در جهت تولید بسته بندی استفاده میکند. همچنین تمامی اطلاعات مربوط به زعفران را به تخصصی ترین شکل ممکن برروی بسته بندی حک میکند.

مشتریان زیادی در حوزه زعفران داشته ایم که برخی از آنان موفق به صادرات زعفران هم شده اند. کاری که برایشان انجام داده ایم از طراحی حرفه ای تا چاپ با کیفیت بود چرا که این محصول صادراتی بوده و از جهاتی آبروی کشور ایران هم در نظر گرفته ایم.

برای مشاهده نمونه های بسته بندی زعفران با واحد فروش مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *