چاپ آرم روی ماسک بهداشتی

چاپ آرم روی ماسک بهداشتی

استفاده از چاپ آرم روی ماسک بهداشتی  یکی از بهترین روش های تبلیغات محسوب می شود ، به دلیل اینکه اکثر افراد در محیط های کاری  سطح شهر و… زیاد از آن استفاده می کنند. بنابراین لوگوی چاپ شده با رنگ سازمانی بر روی آن از دید عالی برخوردار است  تولید چاپ آرم روی ماسک بهداشتی  در کارخانه و بدون دخالت دست صورت میگیرد و امکان چاپ لوگو مطابق با رنگ سازمانی برای موسسه ها و شرکت های بزرگ وجود دارد چاپ لوگو به چند روش چاپ سابلیمیشن , حرارتی , تامپو , کارتر , و سیلک اسکرین صورت میگیرد.

می توان گفت چاپ سابلیمیشن بهترین روش چاپ محسوب می شود چرا که هر نوع رنگ و طرح مورد نظر را بر روی ماسک رنگ روشن به چاپ میرسد.

به علاوه بهترین مواد برای جلوگیری از پاک شدن لوگو و افزایش ثبات رنگی آن استفاده می شود.

ویژگی ماسک تبلیغاتی

 ماسک تبلیغاتی از جمله جدید ترین ماسک ها محسوب شده که طراحی  و نوع پارچه ای آن  از پارچه مرغوب و با کیفیت تولید و ارائه می شود.

بیشترین برتری ماسک تبلیغاتی علاوه بر کیفیت و نفوذ ناپذیری در مقابل ذرات ریز بخار آب ساختار فیزیکی آن بوده و اینکه دارای سه بعد فوقانی است دلیل طراحی این نوع تنفس پذیری آسان , راحت بودن  در حرف زدن , مه نگرفتن عینک و …. می باشد به دلیل اینکه امروزه ماسک تبلیغاتی  پرفروش محسوب می شوند بنابراین

می توان از آنها در عرصه تبلیغات نیز استفاده نمود ماسک تبلیغاتی می تواند لوگوی سازمانی شما را به نحو احسن در معرض دید قرار دهد.  از زمان گسترش بیماری کرونا ماسک‌ تبلیغاتی به یکی از محصولات تبلیغاتی محبوب در میان برند ها تبدیل شده‌اند .

تا در کنار حفظ سلامت مخاطبان و مشتریان خود، نام برند خود را در معرض دید عموم مردم قرار دهند. انتخاب بهترین چاپ آرم روی ماسک بهداشتی و استاندارد و باکیفیت تأثیر به سزایی در جلب نظر مخاطبان دارد.

کیفیت بالای مواد به‌ کار رفته در این ماسک‌های بهداشتی، امکان چاپ لوگو بر روی این ماسک‌های بهداشتی را فراهم می‌کند تا مطابق با کمپین های تبلیغاتی خود از آن‌ها استفاده کنید. امکان چاپ طرح ‌های رنگی بر روی ماسک‌های سه بعدی نیز وجود دارد.

ادامه مطلب
روند چاپ سررسید 1402

هدیه تبلیغاتی ارزان

نتایج نشان می دهد که بیشتر دریافت کنندگان هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، این هدیه را یک سال نگه می ‌دارند. تصور کنید که با یک خودکار تبلیغاتی یا یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت که به نام برند شما است می توانید تا یک سال در دید مخاطب قرار بگیرید.

همیشه با شنیدن  هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت و مقرون به صرفه مثل چاپ آرم روی ماسک بهداشتی  به یاد چیزهای دیگری مثل خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند .

این تمام ماجرا نیست و کمی تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد. در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت می تواند تاثیر چشم گیری در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی نظیر قمقمه، بادبزن، کلاه و لیوان در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد.

انواع هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت مثل چاپ آرم روی ماسک بهداشتی دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند.

بسیاری از کسب و کارهای تازه توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت زیادی وجود دارند از جمله ؛ آفتابگیر تبلیغاتی، انواع ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، برخی از جا کارتی ها و جا کلیدی های تبلیغاتی، برخی از لیوان های تبلیغاتی مانند؛ لیوان پلاستیکی، لیوان کاغذی .

هر یک از این کالاها به دلیل کاربردی بودن و مفید بودن آن ها در طول روز میتوانند به ماندگاری برند و نام شما کمک قابل توجهی کند.  هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت روشی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها هستند.

ادامه مطلب
انواع قطع سررسید 1402 + نکات مهم سالنامه براساس اندازه

این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌ های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند. در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند همانند چاپ آرم روی ماسک بهداشتی .

هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود .همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند .

تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ ای این هدایا متفاوت هستند. مهم ‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است. برای خرید هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود دقت کنید.

ویژگی های بهترین چاپخانه

برای داشتن بهترین چاپ نیازمند بهترین چاپخانه هستیم . چاپخانه خوب مانند چاپخانه تهران باید ویژگی ‌هایی داشته باشد :

  •  سرعت : از موارد مهم برای چاپخانه خوب سرعت عمل داشتن در کار است، جدید و بروز بودن دستگاه های یک چاپخانه موجب بالا رفتن سرعت در کار چاپ شده و سفارش مشتریان در زمان کوتاهی انجام می‌گیرد که چاپخانه تهران این ویژگی را دارد .
  •  کیفیت چاپ: همزمان با پیشرفت علم تکنولوژی شاهد پیشرفت‌ هایی در زمینه دستگاه‌ چاپ افست بوده ایم.
  • دستگاه‌ های جدید چاپ به دلیل کیفیت بالایی که دارند موجب رضایت بیشتر شده اند.
  •  هزینه : با توجه به میزان جوهری که در چاپ استفاده می‌شود هزینه چاپ محاسبه می‌شود، با توجه به رقابتی که در این حوزه وجود دارد بسیاری از چاپخانه‌ ها هزینه را کاهش می‌ دهند تا جلب مشتری کنند.

برای داشتن بهترین چاپ آرم روی ماسک بهداشتی قطعا بهترین گزینه چاپخانه تهران است . چاپ از جمله صنایعی است که وابستگی زیادی به واردات دارد، با چنین موقعیتی باید آگاهانه تر وارد این کار شد .

بی توجهی به چنین مقدمه ای می تواند شما را در روند کار با مشکلات زیادی روبه رو کند و شما را پشیمان کند . صنعت چاپ سرمایه اولیه بالایی میخواهد و در ادامه راه توسعه نیز سرمایه زیاد در گردشی را می طلبد که مجموعه های حرفه ای باید از قبل برنامه ای از پیش تعیین شده برای افزایش مستمر آن در نظر داشته باشند .

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *