چاپ لوگو روی پایه تقویم 1401

چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱

با چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ و اهدای آن به مخاطبان خود، هم در آغاز سال جدید به آن­ها هدیه داده و هم برند خود را به این افراد یادآوری می­کنید. برای سفارش تقویم تبلیغاتی همین حالا دست به کار شوید. بهترین زمان برای اهدای این محصولات، پیش از آغاز سال جدید می­باشد.

تقویم­ها از جمله کالاهایی هستند که از گذشته تا به حال برای یادآوری تاریخ، رویدادهای مهم و …مورد استفاده قرار می­گیرند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت و دستگاه­های هوشمند همچون تلفن­های همراه، استفاده از تقویم کاغذی کمتر از گذشته حس می­شود. اما این محصولات همچنان طرفداران زیادی دارند و در هر منزل و محل کاری دیده می­شوند. از تقویم­ها اغلب به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. این محصولات تنوع زیادی دارند، ارزان قیمت هستند و نماینده خوبی برای معرفی یک برند به مخاطب می­باشند. از این رو شما می­توانید انواع تقویم­های تبلیغاتی از جمله تقویم رومیزی، تقویم دیواری و … را از طریق این سایت سفارش داده و آن را به مشتریان، کارمندان و رقبای خود اهدا کنید.

چاپ تقویم سفارشی ۱۴۰۱

تقویم­ها انواع مختلفی دارند و در طرح­ها و مدل­های متنوعی تولید می­شوند. شما به راحتی می­توانید تقویم اختصاصی برند خود را سفارش دهید. تقویم­های رومیزی از جمله تقویم­های تبلیغاتی پرطرفدار هستند که در اغلب شرکت­ها و ادارات به چشم می­خورند. اکنون که به پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک شده­ایم، می­توانید تقویم رومیزی خود را سفارش داده و نام برند و طراحی لوگوی شرکت را روی آن چاپ کنید. تقویم­های رومیزی اغلب دارای ۱۲ صفحه هستند و ابعاد مشخصی دارند. می­توانید روی هر یک از صفحات از تصاویر محصولات برند خود استفاده کرده و یا تصاویر و طرح­های دلخواه خود را به کار ببرید. تقویم­های رومیزی نیز انواع مختلفی دارند. برخی از آن­ها دارای یادداشت، جای خودکار و … هستند و برخی کاملا ساده می­باشند.

با توجه به سلیقه و بودجه خود یک تقویم سفارشی برای شما طراحی خواهیم کرد. برای سفارش انواع تقویم­های تبلیغاتی و چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ با ما در تماس باشید. ماه­های بهمن و اسفند بهترین زمان برای سفارش تقویم سال جدید هستند. برای سفارش همین حالا اقدام کنید.

ادامه مطلب
دفترچه یادداشت چه تاثیری در تبلیغات دارد ؟

رونق کسب و کار با استفاده از هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی از جمله بهترین و قدیمی­ترین روش­های تبلیغاتی هستند که از سال­ها قبل تا به حال در شرکت­های بزرگ و کوچک مورد استقبال قرار گرفته­اند. این هدایا بسیار متنوع هستند و طیف وسیعی از محصولات را شامل می­شوند. یک هدیه تبلیغاتی باید کاربردی باشد و در طول روز مورد استفاده قرار گیرد. این هدایا اغلب ارزان قیمت هستند و به عنوان یکی از موثرترین روش­ها برای برندسازی از آن­ها استفاده می­شود. با استفاده از این هدایا، محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل به مخاطب معرفی می­کنید.

تقویم ها از جمله محصولات کاملا کاربردی هستند که در تمام منازل، شرکت­ها و ادارات مورد استفاده قرار می­گیرند. با استفاده از این محصولات نام برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید. کافی است نام و نشان تجاری خود را روی تعدادی تقویم چاپ کرده و آن­ها را به مشتریان، کارمندان، مدیران و شرکت­های رقیب اهدا کنید. برای چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ به ما مراجعه کنید. انواع تقویم­ها در طرح­ها و مدل­های متنوع در سایت مجریان موجود است.

چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ در چاپخانه مجریان

چاپخانه مجریان از چاپخانه­های تهران است که سابقه زیادی در چاپ انواع محصولات و هدایای تبلیغاتی داشته در این سال­ها و با ارگان­های مختلفی همکاری کرده است. شما می­توانید هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود از جمله تقویم­های تبلیغاتی رومیزی، دیواری، یادداشت دار و … را از طریق سایت مجریان سفارش داده و لوگو و نام برند خود را روی هر یک از این تقویم­ها چاپ کنید. تقویم­های تبلیغاتی دارای قسمت­ها و صفحات مختلفی هستند. می­توانید برای معرفی محصولات و خدمات خود نیز از این محصولات تبلیغاتی استفاده کنید.

تقویم­ها از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی برای معرفی یک برند به مخاطب و جذب مخاطبان بیشتر هستند. کیفیت چاپ در این محصولات اهمیت زیادی دارد. چاپ تمیز و باکیفیت، ارزش محصول را ارتقا می­دهد. از این رو بهتر است به چاپخانه­های مجرب مراجعه کنید. با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ به منظور چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ به چاپخانه مجریان مراجعه کرده تا بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت را با ما تجربه کنید.

ادامه مطلب
چاپ تقویم دیواری سفارشی 1401

قیمت چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱

تقویم­های تبلیغاتی تنوع زیادی در طرح، رنگ و مدل دارند. در نتیجه قیمت آن­ها با یکدیگر متفاوت است. برخی تقویم­های رومیزی دارای جای یادداشت، خودکار، موبایل و … هستند. تعداد صفحات، نوع پایه تقویم، جنس کاغذ و … نیز در قیمت نهایی تقویم اثرگذار است. در سال­های اخیر نیز به دلیل نوسانات قیمت کاغذ، هزینه ثابتی برای چاپ تقویم در نظر گرفته نشده است. اما جای نگرانی نیست. تقویم­های تبلیغاتی از جمله هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند و شما با کمترین بودجه نیز می­توانید یک تقویم دیواری تبلیغاتی اختصاصی داشته باشید. با استفاده از این هدایا، مخاطبان خود را به برنامه­ریزی و مدیریت زمان تشویق می­کنید. برای چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ و اهدای آن به مشتریان و رقبای خود همین حالا اقدام کنید.

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی از سایت مجریان

شرکت هدایای تبلیغاتی مجریان با سال­ها سابقه در زمینه تولید، چاپ و فروش محصولات و هدایای تبلیغاتی، همواره در تلاش است تا بهترین محصولات را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. شما می­توانید انواع ست­های مدیریتی، سررسید و تقویم تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، لیوان تبلبیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی و … را از طریق این سایت خریداری کنید. تمامی محصولات موجود در این سایت دارای بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت هستند. این محصولات با توجه به سلیقه و بودجه مخاطب طراحی شده و برای انواع کسب و کارها و مشاغل مناسب هستند.

هدایای تبلیغاتی تاثیر زیادی روی مخاطب دارند و باعث رونق کسب و کار شما می­شوند. تقویم­ها از جمله کاربردی­ترین هدایای تبلیغاتی هستند که برای همه سنین و سلیقه­ها مناسب می­باشند. برای چاپ لوگو روی پایه تقویم ۱۴۰۱ خود به ما مراجعه کنید. ابتدا جامعه هدف را مشخص کرده و سپس با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود، بهترین و مناسب­ترین هدایا را برای مخاطبان خود خریداری کنید. پیش از خرید نیز می­توانید با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *