راهنمای خرید پاوربانک تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

در خرید پاوربانک به چه نکاتی توجه کنیم؟{راهنمای خرید}

در خرید پاوربانک تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این مطلب میخواهیم درباره راهنمای خرید پاوربانک تبلیغاتی بنویسیم . خرید پاوربانک تبلیغاتی یکی از اقداماتی است که کارفرماها در جهت تهیه هدیه تبلیغاتی استفاده میکنند. پاوربانک میتواند یکی از ده ها محصولاتی باشد که به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. پاور بانک و سایر تجهیزات الکترونیکی امروزه به یکی از محبوب ترین ابزار تبدیل شده اند. اکثر افراد در سرتاسر جهان همه روزه برای بهبود کیفیت زندگی شان از این ابزار استفاده میکنند. تجهیزات الکترونیکی میتواند شامل ابزاری مانند پاوربانک، هندزفری، هدفون، فلش مموری، ساعت هوشمند و غیره باشند. تمامی این ابزار نام برده برای بالا بردن کیفیت زندگی افراد تهیه و تولید شده اند. اما اینکه چرا پاوربانک میتواند یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و موثر در زمینه تبلیغات باشد، در این مقاله بدان پرداخته میشود.

 

پاوربانک تبلیغاتی چیست؟

حال که صحبت از خرید پاوربانک تبلیغاتی است در این بخش از مقاله به توصیف پاوربانک تبلیغاتی میپردازیم. با توجه میزان نیاز افراد برای شارژ هندزفری، تلفن همراه و دیگر لوازم الکترونیکی، پاوربانک به یکی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شده است. به همین دلیل معمولا این محصول هیچ گاه از سبد کالای شرکت هدایای تبلیغاتی حذف نمیشود. پاوربانک های  تبلیغاتی میتوانند دارای ظرفیت های مختلف و برند های مختلفی باشند. برندهایی نظیر وی اسمارت، ویگر، مک دودو، پرو وان، الدینیو و غیره برای خرید پاور بانک مناسب هستند. کیفیت این قبیل پاوربانک ها بسیار خوب است و میتواند گزینه خوبی برای تهیه به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد. تقریبا اکثر پاوربانک ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان حک لوگو برروی آن ها وجود دارد. معمولا برای حک لوگو برروی پاوربانک های تبلیغاتی از لیزر استفاده میشود.

 

چرا پاوربانک با کیفیت تهیه کنیم؟

ممکن است در حین خرید پاوربانک تبلیغاتی وسوسه شوید که از نوع ارزان قیمت و بی کیفیت این محصول تهیه کنید. اما دقیقا شکست شما از همینجا شروع میشود. اگر محصولات بی کیفیتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید، مشتری سریعا متوجه این موضوع خواهد شد‌. در چنین شرایطی چگونه میتوانیم انتظار داشته باشید مشتری برای دریافت خدمات و یا خرید محصول به شما اعتماد کند؟ بدیهی است که هر چقدر هدیه تبلیغاتی شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد امکان اعتماد و وفاداری مشتری به شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما چنانچه هزینه کافی برای تهیه تعداد زیادی محصول با کیفیت را ندارید میتوانید کمیت را فدای کیفیت کنید. یعنی میتوانید تعداد کمتری محصول با کیفیت را برای مشتریان خاص خود تهیه نمایید. در صورت تمایل میتوانید این محصول را با دیگر محصولات الکترونیکی ست کنید و به مشتریان هدیه دهید.

ادامه مطلب
اهمیت و نقش طراحی لوگوی حرفه ای در برندینگ کسب و کارها چیست ؟

 

چگونه پاور بانک تبلیغاتی خریداری کنیم؟

برای خرید پاوربانک تبلیغاتی لازم است به فروشگاه های معتبر در سرتاسر کشور مراجعه کنیم. در این قبیل فروشگاه معمولا تمامی محصولات الکترونیکی موجود است. از تلفن همراه گرفته تا هندزفری، هدفون، گلس گوشی و غیره. بنابراین چنانچه مایل باشید میتوانید حتی ست لوازم الکترونیکی را تهیه نمایید. اما نکته قابل توجه این است که فروشگاه های فروش لوازم الکترونیکی محصولات را با قیمت تک به فروش میرسانند. یعنی هیچ گونه تخفیفی برای شما قائل نخواهند شد‌. اما اگر سعی کنید محصول مورد نظر خود را از چاپخانه ها تهیه نمایید میتوانید این محصولات را به صورت عمده خریداری کنید. خرید محصول به صورت عمده میتواند تخفیف خوبی را بر آنان اعمال نماید. از طرفی چاپخانه خدمات حک لوگو برروی محصول را نیز انجام میدهد. این یعنی میتوانید از یک مرکز تمامی خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

 

اهمیت هدیه تبلیغاتی در بازاریابی 

تهیه و خرید پاوربانک تبلیغاتی و یا سایر محصولات در بازاریابی از اهمیت بالایی برخوردار است. تهیه هدایای تبلیغاتی یکی از ده ها روش تبلیغات است که میتوان به کمک آن، تغییرات چشم گیری در کسب و کارتان مشاهده کنید. هرچفدر سعی کنید محصولی را تهیه کنید که در زندگی افراد کاربرد بیشتری داشته باشد، سریع تر به هدف خود خواهید رسید. برگ برنده یک محصول تبلیغاتی کاربردی بودن آن محصول است. یعنی وقتی افراد از هدیه شما به طور روزمره استفاده کنند، یعنی نام و یاد کسب و کار شما به طور روزمره در ذهن و خاطر فرد باقی میماند. این یعنی شما در زمینه بازاریابی و تبلیغات کاملا هوشمندانه و درست عمل کرده اید. پس همواره سعی کنید در زمینه تبلیغات اصولی گام بردارید و از یک متخصص بازاریاب کمک بگیرید. یک بازاریاب حرفه ای میتواند با مشاوره های درست، شما را به هدف نهایی تان برساند.

ادامه مطلب
ست مدیریتی بهترین هدیه به مدیران و مسئولان ارشد و یک هدیه تبلیغاتی انتخاباتی

 

چه چاپخانه ای برای خرید پاور بانک تبلیغاتی مناسب است؟

چه چاپخانه ای برای خرید پاوربانک تبلیغاتی مناسب است؟ این سوالیست که ممکن است ذهن برخی از شما را به خود درگیر کرده باشد. درواقع چاپخانه ای قابل اعتماد است که مجهز به برروز ترین ابزارآلات و ماشین الات چاپ باشد. از طرفی این چاپخانه باید سالها سابقه فعالیت در این زمینه را داشته باشید. یک چاپخانه معتبر معمولا دارای یک کادر مجرب بوده که میتواند به تمام نیازها و سوالات شما پاسخ درست و منطقی بدهد. همچنین لازم است چاپخانه مورد نظر دارای یک وب سایت رسمی برای دسترسی آسان از هر نقطه جهان باشد. در نهایت یک چاپخانه خوب باید بتواند امکان چاپ برروی تمامی متریال را فراهم کند. یعنی اگر محصول شما پلاستیکی، چرم، چوبی، پارچه ای و غیره بود بتوانید به راحتی لوگوی خود را برروی آن حک کنید. پس اگر قصد سفارش هدیه تبلیغاتی داشتید تمامی این نکات را در نظر بگیرید سپس اقدام نمایید.

 

 

حرف آخر

برای خصوصی سازی و خرید پاوربانک تبلیغاتی عجله نکنید. ابتدا قدری تحقیق کنید و یک پاور بانک با کیفیت را شناسایی کنید. سپس به یک چاپخانه معتبر مراجعه نمایید. با مشاورین چاپخانه صحبت کنید. طرح مورد نظرتان ارائه دهید. زمان دریافت سفارشاتتان را مشخص کنید بعد از این مراحل میتوانید با خیال راحت باقی کارها را به چاپخانه واگذار کنید. در نهایت میتوانید سفارشات خود را در تاریخ مقرر دریافت کنید. همه این کارها میتواند در بهترین حالت خود انجام شود اگر در انتخاب چاپخانه دقت کافی را داشته باشید. در غیر اینصورت ممکن است به هدف خود نرسید. امیدواریم تا اینجا از مقاله لذت برده باشید. ما تمام تلاش خود را کردیم که در زمینه تهیه پاوربانک تبلیغاتی اطلاعاتی کامل و جامع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین باتوجه به نزدیک شدن به سال جدید، برای تهیه هدایای تبلیغاتی مناسب و جذاب، شما می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی و چاپ سررسید اختصاصی و قیمت سررسید ۱۴۰۲ دیگر خدمات این مجموعه ، با مشاوران و کارشناسان مجریان از بخش تماس با ما ، در ارتباط باشید

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *