نیروی اینفورمیشن نمایشگاه|چاپخانه مجریان

راه اندازی غرفه نمایشگاهی و تامین نیروی نمایشگاهی

تا به حال به راه اندازی یک غرفه نمایشگاهی در یکی از نمایشگاه های بزرگ و بین مللی فکر کرده اید؟ قطعا بله! چرا که یکی از اقدامات لازم برای موفقیت هر برند یا سازمانی، شرکت در نمایشگاه های و داشتن غرفه نمایشگاهی است.

در واقع در همین مکان ها و نمایشگاه ها و جشنواره ها است که ممکن است مهمترین قرارداد های کاری و یا بهترین همکاری ها آغاز شود. پس باید به این نیز فکر کرده باشید که چگونه اقدام به راه اندازی غرفه نمایشگاهی کرده و چگونه تامین نیروی نمایشگاهی را به خوبی مدیریت کنید؟

غرفه سازی نمایشگاه

قطعا شما به عنوان یک مدیر خود اقدام به ساخت و طراحی غرفه نمایشگاه تان نخواهید کرد، و یا خود درگیر تامین نیرو ها و همچنین اقلام غرفه نمایشگاه نخواهید کرد.

شما تنها باید به فکر پیدا کردن یک شرکت متخصص در زمینه غرفه سازی نمایشگاه کنید و همه کارها را به آنها بسپارید. این شرکت را باید بر اساس دیدن نمونه کارهای قبلی، داشتن خدمات بیشتر همچون تامین نیروی نمایشکاهی، ساخت اقلام و وسایل نمایشگاه مانند، میز کانتر، رول آپ، پاپ آپ، لایت باکس ها، جاکاتالوگی و در نهایت پکیج نمایشگاهی باشد.

شما پس از انتخاب شرکت برای غرفه سازی نمایشگاه خود میتوانید با تایید نهایی خود به سراغ مدیریت دیگر بخش های نمایشگاه بروید.

تامین نیروی نمایشگاهی

تامین نیروی نمایشگاهی

به این فکر کنید که با راه اندازی نمایشگاه خود و پس از غرفه سازی نمایشگاه حال شما و یا کارکنانتان باید به فکر پذیرایی از بازدید کنندگان و مهمانان غرفه شما، راهنمایی و سعی در جذب مخاطبان به سمت غرفه تان، و یا حتی ترجمه برای بازدید کنندگان غیر ایرانی در نمایشگاه های بین المللی نمایید.

ادامه مطلب
بهترین چاپخانه سررسید تبلیغاتی در تهران

قطعا به تنهایی از پس این همه مسئولیت بر نمی آیید و شما از اصل و هدف برگزاری نمایشگاه یعنی برگزاری جلسات و مدیریت جلسات کاری خود دور خواهید ماند.

علاوه بر این تمام موارد گفته شده نیاز به تخصص، آموزش و تجربه دارد. نیرو نمایشگاهی کانتر، مترجم نمایشگاهی، اینفلوئنسر، نیروی غرفه دار و… از جمله این مسئولیت ها و مهارت ها خواهند بود.

شما باید بتوانید نیرو هایی را برای کار خود برگزینید که با خیال راحت به دیگر امور خود بپردازید و درگیر این مسائل و امور نشوید.

تامین نیروی نمایشگاهی

انتخاب شرکت تامین نیروی نمایشگاهی

به نکته و حائز اهمیت این مقاله رسیدیم، چه شرکتی را برای تامین نیرو های نمایشگاهی خود انتخاب کنیم؟ تامین نیروی نمایشگاهی آموزش دیده را به چه کسانی بسپاریم؟ نیروی های نمایشگاهی که شخصی کار میکنند بهتر هستند و یا نیروهای زیرمجموعه یک شرکت یا هولدینگ؟

اینها سوالاتی است که ممکن اس در این حین ذهن شما را درگیر خود کند.

قطعا و یقینا تامین نیروی آموزش دیده و زیرنظر یک شرکت بهترین راه است. نمیتوان به نیروهای شخصی و یا بی تجربه اعتماد کرد چرا که ممکن است تمام زحمات شما جهت برگزاری غرفه نمایشگاهی را به ریخته و شما متحمل ضرر و زیان های مادی و یا کاری شوید.

هولدینگ مجریان با داشتن بیش از صد نیروی آموزش دیده و متخصص در زمینه نمایشگاه و همچنین ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی و پکیج های نمایشگاهی و دذر کنار آن تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی توانسته است در تامین نیروی نمایشگاهی و سایر خدمات ذکر شده در کشور رتبه اول را داشته باشد و با برند های بزرگ و یا نوپا موفق ترین همکاری ها را داشته باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *