پاوربانک تبلیغاتی

مزایای پاور بانک تبلیغاتی برای مشتریان و کسب‌وکارها چیست ؟

تصور کنید که باید یک هدیه تبلیغاتی تهیه کنید، انتخاب شما چه چیزی است؟ آیا تا به حال به استفاده از پاوربانک در بازاریابی‌هایتان فکر کرده‌اید؟ تا چه اندازه از مزایای پاوربانک تبلیغاتی اطلاعات دارید؟ محصولات تبلیغاتی تعداد بسیار و انواع متنوعی دارند اما یک مورد جدید و ارزشمندی که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم این است که چگونه با هدیه دادن پاوربانک کسب‌وکار خود را تبلیغ کنید! از آنجایی که زندگی همه ما به جهانی از تکنولوژی و فناوری گره خورده، افراد در زندگی روزانه و انجام کارهای خود به تلفن همراه‌شان نیاز دارند؛ به همین دلیل تبلیغ از طریق هدیه دادن پاوربانک یک فکر هوشمندانه است که مانند قدرتی پنهان در کسب‌وکار شما عمل خواهد کرد. مشتریانتان به مدت طولانی از هدیه شما می‌توانند استفاده بکنند و در این مدت نام برند شما در دیدشان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر از پاوربانک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی موثر برای بازاریابی تا پایان این مقاله همراه چاپخانه مجریان باشید.

 

مزایای پاور بانک تبلیغاتی برای مشتریان و کسب‌وکارها چیست؟

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام پاوربانک به گوشش نخورده باشد! چرا‌که تمامی انسان‌ها بسته به گروه سنی و نوع کارشان روزانه چندین ساعت با تلفن‌همراه و لپ تاپ‌شان سروکار دارند و می‌دانند در مواقعی که با کمبود باتری در دستگاهشان مواجه‌اند و دسترسی به شارژر ندارند، از چه طریق باید مشکلشان را رفع کنند. از این رو، این یک فرصت خوب و بی‌نظیر برای صاحبان کاری است که قصد تبلیغ کسب‌و‌کارشان را دارند.

انواع مختلفی از پاوربانک‌ها در بازار وجود دارند که بسته به نیاز می‌توان آن ها را تهیه کرد. یک‌سری از پاوربانک‌ها مناسب موبایل و سری دیگر مناسب لپ تاپ هایی هستند که باتری حجیمی دارند. پاوربانک‌های لپ تاپ خروجی ولتاژ ۱۶ تا ۲۰ ولت دارند اما برای گوشی‌های همراه، باید پاوربانک مناسب از نظر خروجی ولتاژ با آن موبایل را تهیه کرد. باید توجه داشت که با پاوربانک لپ تاپ نمی‌توان تلفن همراه را شارژ کرد. یک مورد دیگر از پاوربانک‌هایی که در بازار موجودند، پاوربانک خورشیدی است که مناسب اوقاتی است که فرد دسترسی به برق شهری ندارد و به کمک نور و گرمای خورشید می‌توان این پاوربانک را شارژ کرد.

 

پاوربانک کوچک؛ پاوربانکی کاربرپسند

اگر از آن دسته مخاطبانی هستید که تنها در مواقع خاص و کم از پاوربانک استفاده می‌کنید، قطعا پس از آشنایی با مزایای پاوربانک تبلیغاتی، تصمیم خواهید گرفت که پاوربانک‌های کوچک را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کنید. پاوربانک کوچک؛ پاوربانکی کاربرپسند بوده و وزنی سبک داشته و حمل آن‌ها بسیار آسان و راحت است. با یک بار شارژ کردن این پاوربانک‌ها می‌توان یک یا دو بار تلفن همراه را شارژ کرد. این نوع شارژرهای حامل از کیفیت مناسبی برای استفاده روزانه و معمولی برخوردارند و قیمت‌های آن‌ها با توجه به ابعاد و طرح‌های متفاوتی که دارند، متغیر است.

  • ظرفیت شارژ رسانی ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی‌آمپر
  • ارزان‌قیمت
  • ابعادی کوچک و قابل حمل

 

 

پاوربانک متوسط؛ هدیه‌ای ایده‌آل و پرکاربرد

اگر مخاطبان هدف شما از موبایل‌هایی با باتری بزرگ استفاده می‌کنند و یا استفاده زیادی از تلفن همراه‌شان دارند، پاوربانک متوسط؛ هدیه‌ای ایده‌آل و پرکاربرد می‌تواند برای آن‌ها باشد. این پاوربانک‌ها ظرفیت شارژ رسانی بیشتری داشته و مناسب هدیه تبلیغاتی هستند؛ بنابراین شما نیز می‌توانید با چاپ نام برند خود روی آن به تبلیغ کسب‌وکار خود بپردازید. این پاوربانک برای دو یا سه بار شارژ کردن تلفن همراه با باتری متوسط مناسب است. بایستی توجه داشته باشید که وزن و ابعاد پاورپانک‌های متوسط نسبت به پاوربانک‌های کوچک می‌تواند بیشتر باشد و همچنین قیمت این نوع پاورپانک‌ها نیز به مراتب گران‌تر از پاوربانک‌های کوچک است.

  • ظرفیت شارژ رسانی ۳۵۰۰ تا ۶۵۰۰ میلی‌آمپر
  • کمی گران‌قیمت تر از پاوربانک‌های کوچک
ادامه مطلب
تاثیر بسته بندی با چاپ زیبا بر جذب مشتریان و افزایش فروش

 

 

پاوربانک بزرگ؛ می‌توانید ۴ الی ۵ بار گوشی را بدون برق شارژ کنید!

پاوربانک بزرگ هدیه‌ای محبوب و عالی برای صاحبان کسب‌وکار شناخته می‌شود اما قبل از خرید آن باید در نظر داشته باشید که بزرگ بودن پاوربانک تبلیغاتی بر وزن و قیمت آن تاثیر زیادی دارد؛ به طوری که از لحاظ وزن سنگین‌تر و از نظر قیمت گران‌تر خواهد بود. با استفاده از پاوربانک بزرگ؛ می‌توانید ۴ الی ۵ گوشی را بدون برق شارژ کنید اما توجه داشته باشید که باتری متوسط گوشی مدنظر است و همچنین برای شارژ کردن لپ تاپ ها نیز مناسب هستند.

پاوربانک‌های بزرگ که یک مورد عالی از هدیه تبلیغاتی شمرده می‌شود، قابلیت شارژ کردن همزمان چند تلفن همراه را دارند. تنها مشکلی که در استفاده کردن از آن کمی ممکن است کاربر را اذیت کند وزن سنگین آن و سخت بودن حمل کردن آن است.

  • ظرفیت بالای ذخیره شارژ به اندازه ۴۰ هزار آمپر
  • ابعاد بزرگ و وزن سنگین‌تر
  • گران‌قیمت‌ترین نوع پاوربانک

 

 

قیمت پاوربانک تبلیغاتی

قیمت مناسب پاوربانک‌ها در برابر ارزشی که این محصول دارد و با توجه به کاربرد بسیار آن در زندگی روزمره را می‌توان به عنوان یکی از مزایای پاور بانک تبلیغاتی شمرد. این حامل شارژ، نسبت به ابعاد و خروجی آمپر آن قیمت متفاوتی دارد. ارزان‌ترین و کوچک‌ترین پاوربانک های تبلیغاتی قیمتشان از ۵۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و قیمت گران‌قیمت‌ترین آن‌ها حدود ۲۶ میلیون تومان برآورد می‌شود. همچنین پاوربانک‌های متوسطی نیز در بازار عرضه می‌شوند که کیفیت و ابعاد متوسطی دارند. قیمت پاوربانک تبلیغاتی متوسط از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. بدیهی است که پاوربانک های متوسط دارای کیفیت بالایی نسبت به پاوربانک‌های کوچک هستند. شما باید با توجه به بودجه و مخاطبینی که به عنوان هدف تبلیغ خود در نظر دارید، پاوربانک مناسب را خریداری کنید و پس از چاپ نام برند خود روی آن، پاوربانک را هدیه داده و به آسانی کسب‌و‌کار خود را تبلیغ کنید. حائز اهمیت است که قیمت‌های نوشته شده با توجه به نوسانات بازار دستخوش تغییرات هستند.

 

 

پاوربانک تبلیغاتی، یک گزینه عالی برای هدیه دادن

یک موردی که در هدیه دادن بایستی به آن توجه کرد این است که آیا اصلا هدیه شما تاثیری برای مخاطب دارد؟ آیا این تاثیر مثبت بوده و یا منفی؟ بهترین هدیه، هدیه‌ای می‌تواند باشد که نیاز مشتری را برطرف کند. در دنیای امروز که اکثر کارهای انسان‌ها به فناوری و تکنولوژی وابسته هستند و استفاده از آن یک نیاز مهم شمرده می‌شود، قطعا دور بودن از این فضا یک وضعیت نادرست و تحمل‌ناپذیری خواهد بود. در اینجا، پاوربانک تبلیغاتی، یک گزینه عالی برای هدیه دادن است. شما با انجام این کار این وضعیت را برای مخاطب خود آسان‌تر می‌کنید و کمک می‌کنید تا در هر شرایطی اتصال خود را حفظ کند که مطمئنا این برای مخاطب یک هدیه محبوب و ارزشمندی خواهد بود. اولین مورد از مزایای پاوربانک تبلیغاتی نیز همین است که در صورت نداشتن دسترسی به برق، در هر جایی و محلی می‌توانند دستگاه موبایل یا لپ تاپ خود را شارژ کرده و به کار خود بپردازند.

 

۳ مزایای پاور بانک تبلیغاتی برای کسب‌وکار شما و مشتریان

قدم مهم در تبلیغ یک کسب‌وکار، انتخاب روشی درست و تاثیرگذار است؛ روشی که بتواند برای کاربران موثر واقع شود. در این بخش از مقاله می‌خواهیم درباره مزایای پاوربانک تبلیغاتی به طور کامل صحبت کنیم.

  1. کاربران بسیاری هستند که همه‌روزه از پاوربانک استفاده می‌کنند به همین جهت هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی به عنوان هدیه از طرف کسب‌وکار شما موجب خواهد شد که تا زمان‌های طولانی نام برند شما در معرض دید بوده و تبلیغ شود.
  2. یک هدیه باکیفیت و کاربردی قطعا در تبلیغ برند شما، تاثیرگذارتر خواهد بود. پاوربانک محصولی است که از عمر بالایی برخوردار بوده و به مدت طولانی مورد استفاده کاربر هدف شما قرار خواهد گرفت.
  3. یکی‌ دیگر از مزایای پاوربانک تبلیغاتی قیمت مناسب آن است. هر کمپانی با توجه به بودجه محدودی که جهت خرید هدیه تبلیغاتی در نظر می‌گیرد، باید بهترین هدیه با بهترین قیمت در محدوده بودجه را تهیه کند. بنابراین پاوربانک های تبلیغاتی که با قیمت‌های متنوع و مختلفی در بازار وجود دارند در هر اندازه و سایز و طرح‌های متفاوت، یک گزینه عالی برای هدیه دادن است.
ادامه مطلب
چاپ آرم روی لیوان شیشه ای تبلیغاتی

 

 

دلیل محبوبیت پاوربانک به عنوان هدیه تبلیغاتی

یادتان باشد که بازاریاب‌های حرفه‌ای، حرفه‌ای نیز هدیه می‌دهند! این‌گونه است که می‌توانید نام برند خود را بر سر زبان‌ها بیاندازید و از ذهن‌ها خارج نشوید. با ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مزایای پاور بانک تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی آشنا شوید.

  • همه ما شرایط کمبود باتری و عدم دسترسی داشتن به برق را تجربه کرده‌ایم و به همین خاطر است که استفاده کردن از پاوربانک برای اداره کردن این وضعیت بسیار مناسب بوده و موجب می‌شود که اتصال مشتری با فضای مجازی قطع نشود. این یک امتیاز مثبت برای برند شما است که کاربران می‌توانند از هدیه شما برای رفع نیاز خود استفاده کنند. این امر باعث می‌شود که یک دید مثبت از برندتان در ذهن مخاطب نقش ببندد.
  • توجه داشته باشید که پاوربانک محصولی است که در هر مکان و زمانی قابل استفاده است؛ چه در خانه و چه در محل کار، چه در داخل شهر و چه در سفر. این مورد از مهم‌ترین مزایای پاوربانک تبلیغاتی به شمار می‌رود که هدیه تبلیغاتی شما محدودیت استفاده ندارد و در همه جا می‌تواند برای مشتری شما یار باشد.

 

سخن پایانی در مورد مزایای پاور بانک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی موثر برای بازاریابی

همه هدیه می‌دهند اما حرفه‌ای‌ها هدیه تبلیغاتی می‌دهند. در این مقاله درباره یکی از بهترین و محبوب‌ترین هدیه‌ها، یعنی پاوربانک و مزایای پاوربانک تبلیغاتی صحبت کردیم که امروزه به دلیل استفاده بسیار و گسترده‌ از فضای اینترنت و رشد و تاثیر چشم‌گیری که تکنولوژی در زندگی‌هایمان دارد، می‌تواند گزینه عالی برای تبلیغ کسب‌وکار شما باشد؛ چرا‌که به هنگام استفاده هرروزه از پاوربانک برای شارژ کردن تلفن همراه و یا لپ تاپشان، نام برند چاپ شده شما روی پاوربانک، نقشی زیبا از شما و کارتان بر ذهن مخاطبان خواهد نشست. بنابراین هدیه دادن پاوربانک تبلیغاتی یک راه‌حل عالی است تا به حل چالش تمام شدن شارژ در مواقع نیاز مخاطبان شما بپردازد و شما را یک قدم به محبوبیت نزدیک‌تر کند. چاپخانه مجریان در امر چاپ کردن نام درخشان برندتان بر روی پاورپانک های تبلیغاتی از نقطه آغاز تا پایان همراه شما خواهد بود.

 

 سوالات متداول:

  1. چند نوع پاوربانک تبلیغاتی در بازار عرضه شده است؟

پاوربانک‌های موجود در بازار با توجه به ابعاد، وزن و ظرفیت شارژ رسانی به سه نوع کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم شده‌اند و به ترتیب قیمت آن‌ها نیز متغیر است.

۲. کدام نوع از پاوربانک‌ها برای هدیه تبلیغاتی مناسب است؟

بسته به مقدار بودجه‌ای که کمپانی برای هدیه دادن در نظر گرفته است، کیفیت و نوع کاربری که از پاوربانک انتظار دارد، پاوربانک های تبلیغاتی انتخابی می‌توانند متفاوت باشند. ابتدا باید محدوده بودجه و مخاطبان هدف کمپانی بررسی شود و سپس به خرید پاوربانک‌ تبلیغاتی پرداخته شود.

۳.  مزایای پاوربانک تبلیغاتی چه مواردی است؟

چه خوب است هدیه‌ای که برای مشتریانتان در نظر می‌گیرید، چیزی باشد که اکثر اوقات مورد استفاده آن‌ها قرار گرفته و حتی در شرایط سخت نیز با آن‌ها همراه باشد و علاوه‌بر این‌ها با دنیای فناوری امروزه مرتبط بوده و عمر  طولانی داشته باشد. با توجه به این مواردی که گفته شد هدیه پاوربانک تبلیغاتی در حین این که برند شما را تبلیغ می‌کند، نقشی زیبا و موثر نیز از نام برند شما در ذهن کاربران بسته می‌شود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *