تاثیر طراحی پست اینستاگرام

تاثیر طراحی پست در دید مخاطب

مقدمه: در این مقاله قصد داریم تاثیر طراحی پست اینستاگرام از دید مخاطب را شرح دهیم. اما لازم است قبل از هر توضیحی به تاثیر اینستاگرام در زندگی امروز بشر بپردازم. در واقع امروزه اینستاگرام یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است. این اپلیکیشن توانسته فرصت های بسیار زیادی را در اختیار مردم قرار دهد. از این رو در حال افراد زیادی در این فضا در حال فعالیت هستند. حال از آنجایی که تعداد افراد زیادی در حال فعالیت در اینستاگرام هستند، رقابت در این فضا افزایش پیدا کرده است. به طوری همه روزه افراد در تلاش هستند با تولید محتوای بهتر و جذاب تر در این مسیر پیشرفت کنند. اما برای دیده شدن در اینستاگرام عوامل زیادی تاثی گذار هستند که در این مقاله به آن ها اشاره خواهد شد.

فرصت های شغلی اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از مهم ترین قطب های دیجیتال مارکتینگ است. این فضا کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته شده است. از این رو افراد زیادی در زمینه های مختلف در این فضا فعالیت دارند و فرصت های شغلی زیادی فراهم شده است. در ایسنتاگرام انواع کسب و کارها از جمله: خدمات زیبایی(کاشت ناخن، رنگ مو، میکاپ و غیره)، پزشکی(دندان پزشکی، چشم پزشکی، روانپزشکی، کاشت مو، عمل های زیبایی ئ غیره)، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آنلاین شاپ ها، مدلینگ، آموزش خیاطی، آموزش کار با چوب، آموزش کار با رزین و هزاران پیچ با موضوع های مختلف فعالیت میکنند. کافیست افراد در یک زمینه تخصص داشته باشند تا بتوانند با تولید محتواهای جذاب و زیبا، سود کافی را از تاثیر طراحی پست ایسنتاگرام در دید مخاطب داشته باشند.

طراحی پست اینستاگرام

از آنجایی که فضای رقابتی در اینستاگرام بسیار زیاد است و افراد زیادی در این فضا در حال فعالیت هستند لازم است شما متفاوت باشید. یعنی اگر میخواهید در این فضا دیده شوید باید برای طراحی پست اینستاگرام وقت بگذارید و ایده پردازی داشته باشید. قالب های بسیار زیبا طراحی کنید و از محتواهای جذاب استفاده کنید تا مخاطب را به خود جلب کنید. از ایده و قالب های دیگران کپی نکنید و ایده های نو داشته باشید. پس در هر شغل و زمینه ای که در حال فعالیت هستید شیوه ارائه خدمات و محتوا بسیار مهم است. کافیست شما یک پست جذاب طراحی کنید تا از تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب مطعمن شوید. یک پست با محتوای جذاب و برنامه ریزی شده میتواند برای شما مخاطبان ثابت فراهم کند. از طرفی اگر در این فضا آنلاین شاپ دارید میتوانید مشتریان ثابتی را جذب کنید. چرا که حافظه تصویری ما بسیار قوی است پس اگر شما قالب و رنگ مخصوص به خودتان را داشته باشید مخاطب سریعا پست شما را تشحیص میدهد. پس داشتن یک طراحی مخصوص خودتان مهم ترین قدم در موفقیت است.

ادامه مطلب
بهترین فلش تبلیغاتی کدام است و چه تاثیری در برندسازی کسب و کارها دارد ؟

تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب

اولین قدم برای برای جذب مخاطب در طراحی پست اینستاگرام طراحی یک قالب بصری است. یعنی پست های صفحه شما دارای یک قالب جذاب باشند به طوری که در نگاه اول نظر مخاطب را به خود جلب کنند. پس در هر زمینه ای که فعالیت دارید در ابتدا یک قالب برای پست هایتان در نظر بگیرید و طبق آن پست هایستان را طراحی کنید. اما اگر شما خود در این زمینه اطلاعات چندانی ندارید حتما از متخصص کمک بگیرید. دومین قدم نوآوری است. شما باید در طراحی پست نوآوری داشته باشید. هر گونه کپی از دیگران یاعث تاثیر منفی در صفحه شما میشود. پس اگر قصد فعالیت در این فضا را دارید مطمعن باشید که تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب بسیار زیاد است پس از آن غافل نشوید.

جذب مخاطب در اینستاگرام

اگر چه در گذشته جذب مخاطب از طریق اینستاگرام کار راحتی بود اما امروزه عوامل بسیار زیادی در آن دخیل هستند. پس اگر قصد فعالیت در این فضا را داریم باید تمامی عوامل موثر در جذب مخاطب را بشناسیم و به آن ها عمل کنیم. عواملی چون: طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب، پیروی از الگوریتم اینستاگرام، نوآوری و محتوای جذاب، تبلیغات و غیره روی آن تاثیر گذار هستند. از این رو اگر میخواهید در این فضا موفق باشید و به درآمد برسید باید بدانید کار آسانی نیست و مانند هر کار دیگری به انرژی زیادی نیاز دارد. پس در این مسیر صبر داشته باشید ابتدا آموزش ببنید سپس اقدام نمایید. در نهایت شک نکنید با رعایت تمامی اصول به موفقیت میرسید.

ادامه مطلب
چاپ بسته بندی محصول چیست ؟

نحوه طراحی پست اینستاگرام

تا اینجا با تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب آشنا شدیم. حال لازم است با نحوه طراحی پست اینستاگرام آشنا شویم. همانطور که گفته شد طراحی پست اینستاگرام به معنی طراحی یک قالب جذاب برای تمامی پست ها است. پس لازم است بسته به لوگو، رنگ سازمانی و دیگر عوامل این قالب طراحی شود. این قالب ظاهری منظم و زیبا و یکدست به صفحه شما میبخشد. این قالب اگر خاص و زیبا باشد میتواند نمادی از پیج و کسب و کار شما باشد و همین خود عامل بسیار مهمی در جذب مخاطب میشود. پس اگر شما یک قالب ویژه و مخصوص خود را داشته باشید، اگر مخاطب در میان تمامی پست های رنگا رنگ اینستاگرام پست شما را ببینید، به صورت ناخوداگاه سریعا آن را تشخیص میدهد و به سمت آن جذب میشود. در این مسیر سعی کنید از قالب های آماده و از پیش تعیین شده استفاده نکنید. سعی کنید قالب مخصوص به خود را داشته باشید تا از تاثیر طراحی پست اینستاگرام بهره مند شوید.

الگوریتم اینستاگرام چیست؟

الگوریتم اینستاگرام، الگویی است که با رعایت آن میتوانید مخاطبان زیادی داشته باشید. به طوری که اگر در طراحی پست از الگوریتم ایستاگرام بهره بگیریم متوجه تاثیر طراحی پست اینستاگرام در دید مخاطب خواهیم شد. اما دقت داشته باشید که الگوریتم ها ثابت نیستند. از اولین نسخه اینستاگرام تا به حال هزاران الگوریتم توسط کمپانی اینستاگرام ارائه شده است و این روند تا همیشه ادامه دارد. پس اگر قصد فعالیت در این زمینه را داریم بهتر ایست اطلاعاتمان را در زمینه دیجیتال مارکتینگ بالا ببریم و یا از متخصص آن کمک بگیریم.

حرف آخر

اینستاگرام برای برای همه مردم دنیا به خصوص ایران مسیر رشد را باز کرد. در این میان هر فردی روش استفاده از آن را آموزش دیده بود به موفقیت رسید. چرا ما موفق نباشیم؟

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *