بازاریابی با سررسید تبلیغاتی

بهترین روش تبلیغات و اهمیت بازاریابی با سررسید تبلیغاتی

بازاریابی با سررسید تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم درباره ی بازاریابی با سررسید تبلیغاتی صحبت کنیم. در بازار هدف و در بین مشتریان کیفیت محصولات مهم است ولی اگر نتوانید محصولات خود را به درستی تبلیغ کرده و برندتان را به آنان بشناسانید، هیچ فردی با محصولاتتان آشنا نمی شود. تبلیغات این امکان را فراهم می کند که بتوانید مخاطب بیشتری جذب نمایید و به هدفتان که افزایش سود است دست یابید. بازاریابی با سررسید تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین راه های شناساندن نام تجاری و کسب و کارتان به مخاطب هدف باشد. سررسید از لوازمی است که بسیاری از افراد بصورت روزانه برای یادداشت کردن قرار ملاقات ها و برنامه هایشان از آن استفاده می کنند.

سررسید تبلیغاتی چیست ؟

سررسید یک دفترچه و یا سالنامه ای می باشد که شامل اطلاعات زیادی از جمله: رویدادها و مناسبت های اتفاق افتاده در طول تاریخ، روزهای تعطیل، مسافت کشورها و شهرهای محتلف و نقشه ی آن ها، کد های تلفن داخلی و خارجی و… می باشد. سررسید ۱۴۰۲ یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات است که تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد می کند. سررسید به عنوان یکی از کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی به شمار می رود.سررسید اختصاصی هیچ گاه اهمیت و طرفداران خود را از دست نمی دهد و شیوه  مناسبی برای معرفی نام تجاری و محصولات به نمایندگان و همکاران و مخاطب هدف می شود. تفاوت سررسید با دفترهای یادداشت در این است که می توان در سررسید ۱۴۰۲ ، تمامی برنامه های هرروز را دقیقا در همان روز یادداشت برداری کرد. بازاریابی با سررسید تبلیغاتی از قدیمی ترین روش های بازاریابی بوده که تا کنون ادامه داشته و الآن نیز پرطرفدار است.

ویژگی سررسید تبلیغاتی چیست ؟

بازاریابی با سررسید تبلیغاتی دارای مزایای زیادی هست که موجب شده استفاده از آن موثر باشد در ادامه به برخی از آن اشاره می کنیم.

  • ارزان قیمت هستند: در مقایسه با دیگر شیوه های بازاریابی مثل تبلیغات در تلویزیون و روزنامه ارزان تر هستند و کسب و کارها می توانند با داشتن بودجه کم مشتریان قابل توجهی را جذب کنند.
  • یک سررسید اختصاصی این قابلیت را به شما می دهد که برندتان را به شکل ویژه در معرض نمایش قرار دهید. برای این منظور می توانید طرح ها و رنگ های مخاطب پسند انتخاب کرده و یا از عبارات کوچک در آن استفاده کنید تا خود را هر روز به مخاطب هدف یادآوری کنید.
  • کاربردی هستند چون به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و افراد در روز بارها به سررسید ۱۴۰۲ نگاه می کنند و برند شما در ذهنشان هک می شود.
  • می توانید مطابق با سلیقه خاصی آن را سفارش دهید. شما می توانید موضوع، طرح و رنگ و اندازه مورد نظر را انتخاب کنید و کیفیت مقوای مد نظر را نیز انتخاب کنید و به بهترین چاپخانه سفارش دهید تا سررسید هایتان را تولید کنند.
ادامه مطلب
تبلیغات دائمی با استفاده از خودکار تبلیغاتی

انواع مختلف سررسید ها

در بازاریابی با سررسید تبلیغاتی می توانید از بین انواع مختلف سررسید یک یا چند نوع را به دلخواه انتخاب نمایید و سفارش تولید آن را بدهید. انواع سررسید ها شامل این موارد می باشد: سررسید تبلیغاتی وزیری، سررسید رقعی، اروپایی، خشتی، خبرنگاری، پالتویی، رحلی. در ادامه درباره ی سررسید وزیری به اختصار توضیح می دهیم.

سررسید وزیری چیست ؟

سررسید وزیری یکی از تاریخی ترین و قدیمی ترین نوع سررسید می باشد که از قدیم برای بازاریابی با سررسید تبلیغاتی استفاده می شد و کاربرد فراوانی در زمینه تبلیغات داشت. این سررسید ها با وجود اینکه قدیمی است ولی طرفداران خود را دارد و از محصولات بسیار پر فروش محسوب می شود.سررسید وزیری دارای اندازه ای در سایز کتاب های مدرسه می باشد و در جامعه بسیار رواج دارد و یکی از بزرگ ترین سایز سررسید را دارا می باشند. البته سررسید رحلی که به آن سررسید مخصوص مدیران هم گفته می شود از سررسید وزیری بزرگ تر هستند.کسب و کارها و افرادی که به دنبال بازاریابی با سررسید تبلیغاتی هستند، با توجه به معیاری که در تبلیغات مد نظرشان هست سررسید مورد نظر را سفارش می دهند مثلا اگر کسی می خواهد جامعه هدف هرروز با آن سررسید سروکار داشته باشند و فضای کافی برای نوشتن برنامه هایشان داشته باشند سررسید وزیری را انتخاب می کنند اما اگر فضا برایشان مهم نیست ولی می خواهند برندشان روزانه جلوی چشم مشتری باشد، ممکن است به جای سررسید از تقویم رومیزی استفاده کنند. سررسید وزیری داری این مزایا می باشد:

  • دارای فضای کافی و مناسب برای یادداشت برداری روزانه.
  • تنوع بسیار زیاد در محصولات.
  • قابلیت تنظیم صفحه های داخل سررسید به صورت هفته شمار و روز شما و جمعه مشترک و…
ادامه مطلب
راهنمای خرید پاور بانک تبلیغاتی

قیمت این سررسید با توجه به حجم سفارش و انتخاب کیفیت کاغذ ها متفاوت است و بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها در بازاریابی با سررسید تبلیغاتی این سررسید را سفارش می دهند به همین دلیل در تیراژ بالا تولید می شوند.

بهترین زمان سفارس سررسید اختصاصی

سررسید تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی ارزان و پر فروش می باشد چون افراد زیادی می خواهند برند خود را تبلیغ کنند و این امر را در اوایل سال انجام می دهند. به همین دلیل برای سفارش آن باید توجه کنند که زمان درستی را برای سفارش انتخاب کنند. هرچه به اواخر سال نزدیک تر می شویم انبارهای چاپخانه ها و شرکت تبلیغاتی ها خالی تر می شود و شما با انتخاب کم تری مواجه می شوید. به طور معمول وزارت ارشاد تقویم سال جدید را در مهر و اوایل آبان منتشر می کند و شما از همان زمان می توانید سفارش دهید. برخی شرکت های تبلیغاتی طرح های جدید خود را حدودا دو ماه دیرتر ارائه می دهند پس اگر به دنبال طرح های جید هستید می توانید تا آن زمان صبر کنید و بعد بلافاصله سفارش دهید چون افراد زیادی قبل از شما سفارش شان را ثبت کرده اند و ممکن است نتوانید محصولتان را زود تحویل بگیرید و به جامعه هدف تحویل دهید.

سفارش سررسید تبلیغاتی

اگر تمایل به بازاریابی با سررسید را دارید مجریان سررسید های مختلفی شامل سررسید اروپایی، رقعی، وزیری، خشتی و … دارد که تنها شما باید طرح و رنگ مورد نظر و مطابق با سلیقه خود را انتخاب کنید سپس برای مشاوره با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید. هرچه سررسید های با کیفیت تری به مشتریان بدهید آن ها بیشتر جذب شما می شوند.شرکت مجریان سال هاست جزو شرکت های اصلی در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف تقویم و سر رسید می باشد که دارای تیم حرفه ای و باسابقه ای بوده و هرروز گامی به جلو در جهت رضایت مشتری بر می دارد. در صورت تمایل با همکاران ما تماس بگیرید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *