اهمیت تقویم زیردستی|چاپخانه مجریان

اهمیت تقویم زیردستی و نکات طراحی تقویم زیردستی ۱۴۰۲

تقویم زیردستی چیست ؟ اهمیت تقویم زیردستی چیست ؟ تقویم زیردستی ، یکی از انواع  مدل های تقویم‌ رومیزی است که ۲ کاربرد دارد. ما میتوانیم  با استفاده از این تقویم ‌ها علاوه بر بررسی تاریخ و رویدادهای روزمره ، در قسمت یادداشت آن فعالیت های  روزمره ی خود را هم بنویسید. بیشتر کارمند ها  با استفاده از این تقویم ها  میتوانند کار های خود را برنامه ریزی کنند و فعالیت‌ها و برنامه‌های  روزمره خود را در این تقویم‌ ها یادداشت کنند. استفاده از تقویم رومیزی زیر دستی باعث میشود تا کار افراد راحت تر شود چون همیشه در دسترس است. این نوع تقویم ها به دلیل قرارگیری آن روی میز و داشتن برگه های یادداشت دار بزرگ تر ، نسبت به انواع دیگر تقویم ها معروف هستند.

اهمیت تقویم زیردستی ۱۴۰۲

تقویم زیر دستی تبلیغاتی فقط برای هدایای تبلیغاتی قابل استفاده نیستند بلکه بسیاری از مدیران شرکت‌ها برای ست اداری شرکت های خود و استفاده کارمندان نیز این تقویم‌ها  را به صورت اختصاصی سفارش میدهند. تقویم‌ زیر دستی تبلیغاتی یکی از انواع تقویم‌ رومیزی یادداشت ‌دار است که اولین ویژگی و کاربرد آن، استفاده به عنوان یک زیردستی کامل میباشد. تقویم زیر دستی به دلیل اصل طراحی و شکل آن، به عنوان یک زیردستی بر روی میز قرار داده میشود  و همیشه در تمامی لحظات استفاده کننده، به عنوان یک نمونه کامل از یک زیر دستی مناسب قابل استفاده هست . از راه حل های بعدی میشود به تقویم هفتگی یادداشت دار اشاره کرد که برای مدیریت زمان و برنامه ریزی  استفاده میشود .در قسمت پایین این تقویم ، چشم ‌انداز کوتاهی از تاریخ کل سال را دارد. بیشتر کارمندان‌ شرکت‌ها، منشی ها، دانش‌ آموزان از این تقویم برای یاد داشت‌ های روزانه و مطلع بودن از تاریخ و رویدادها استفاده میکنند .

ویژگی تقویم رومیزی زیر دستی

این مدل تقویم از ترکیب زیره ی چرمی یا مقوایی به همراه یک تقویم هفتگی یادداشت دار تهیه میشود و دارای کاربردهای مختلفی هم میباشد. از نکات مهم در ویژگی‌ های مهم این تقویم ها  طراحی تقویم زیر دستی، اطلاعات موجود در آن، جنس کاغذ آن ، چاپ آن ، سایز و نوع صحافی میباشد که به دلیل تنوع همواره یکی از کالاهای اداری لازم و جذاب برای موسسات به حساب می آید .

 

تقویم زیر دستی بر حسب پایه

انواع تقویم رومیزی بر اساس پایه به دو نوع پایه سخت و غیر سخت  تقسیم میشود .در مدل تقویم رومیزی با پایه سخت ، یک لایه مقوای ضخیم به عنوان پایه قرار داده میشود و به کمک فنر به ورقه ها متصل می شود. اما در تقویم رومیزی پایه غیر سخت مقوایی استفاده میشود ، که نسبت به تقویم رومیزی با پایه سخت بهتر نمی ایستد  .و تنها مزیت تقویم رومیزی پایه غیر سخت در ارزان بودن آن  میباشد .

ادامه مطلب
پاور بانک تبلیغاتی شیائومی را به چه کسانی هدیه بدهیم

 

سفارش تقویم زیر دستی ۱۴۰۲

اهمیت تقویم زیر دستی رومیزی همیشه یکی از نگرانی های  مسئولان شرکت برای کارمندان خود در ورود به سال جدید میباشد. آن ها همیشه در نظر دارند هر سال تقویم رومیزی زیر دستی متفاوتی را سفارش داده و در اختیار داشته باشند. سفارش  آن ها می تواند تقویم اختصاصی باشد و با توجه به سلیقه مدیران انجام بگیرد.بستگی به نوع سلیقه  مشتری تقویم رومیزی زیر دستی می تواند از جنس چرم باشد یا اینکه مقوایی باشد می تواند پایه نرم باشد یا سخت، می تواند تک برگی باشد یا چند برگ میتواند در هر قسمت از تقویم رومیزی زیر دستی علامت یا تصویر شرکت تبلیغاتی بر روی آن چاپ شود یا تصاویر دیگری.

 

قیمت تقویم زیر دستی ۱۴۰۲

قیمت تقویم زیر دستی به انتخاب و سفارش مشتریان بستگی دارد. هرچه تقویم رومیزی ساده تر باشد، مناسب تر است. اما زمانی که مشتری به دلخواه خود تعداد سفارشات را بیشتر کند و تنوع بیشتری در چاپ تقویم تبلیغاتی داشته باشد قیمت آن بیشتر میشود. اگر جنس تقویم زیر دستی خالص باشد به قیمت آن نیز اضافه می شود. یا به عنوان مثال ابعاد تقویم هم می تواند گزینه ای تاثیر گذار در قیمت تقویم رومیزی باشد. میتواند یک  تقویم رومیزی زیر دستی ارزان در اندازهٔ متوسط با طراحی معمولی و ساده باشد.

 

سالنامه (سررسید) ۱۴۰۲

سالنامه یا سررسید وسیله تبلیغاتی مهمی است زیرا که به شما ضمانت می دهد دارنده تقویم چندین بار در روز به مدت یک سال لوگو و محصولات شما را می بیند و هر وقت که بخواهد می تواند به شما دسترسی پیدا کند. آن ها تاثیر گذاری بیش تری نسبت به کارت ها دارند.چرا که کارت ها برای چند ثانیه دیده می شوند و یک بار مصرفند، اما آیا می توان سالنامه ها را دور انداخت؟ آن ها چندین کاربرد دارند و وسیله تبلیغاتی با ارزش و مناسبی هستند.آن ها حرفه ای بودن شما و شرکت شما را به خوبی میتوانند نشان دهند. همچنین آن ها نماینده این هستند که شما برای مشتری و کسب و کار خود ارزش قائل هستید و برای تولید آن ها باید به موارد بسیاری توجه کنید.

۱. در اولین قدم  زمان به موقع چاپ یک سررسید بسیار مهم است.

۲. سعی کنید تا جایی که میشود برای تولید سررسید های تبلیغاتی خود برنامه ریزی مناسبی انجام دهید تا سر رسید ها قبل از شروع سال جدید آماده شده باشند.

ادامه مطلب
هدایا در تبلیغات چگونه موثر هستند؟ + انواع هدایای نفیس تبلیغاتی

۳. مرحله بعدی این است که برای طراحی سررسید خود ارزش قائل شوید یعنی طراحی های عالی و اصولی می توانند نگاه بیننده را به خود جلب کنند.

در دنیای تبلیغات برای سررسید دو نوع طراحی وجود دارد . یک طراحی عمومی و یکی اختصاصی.در طراحی عمومی ۱۴۰۲ از طراحی های آماده استفاده میشود اما در طراحی های اختصاصی از لوگو و رنگ سازمانی مخصوص شما استفاده شده و طرحی اختصاصی برای شما در نظر گرفته میشود.دقت داشته باشید که با داشتن یک طراحی اختصاصی برای سررسید خود مخاطبان را تشویق به نگهداری و استفاده از آن کرده است .

 

تقویم زیر دستی ۱۴۰۲

قطعا یکی از افرادی که با تقویم و زمان بندی های دقیق سر و کار بیشتری دارند منشی‌ها میباشند .این افراد موظف هستند قرار های ملاقات مدیران شرکت ، پزشکان  و دیگر افراد را تنظیم و در در کنار تاریخ مورد نظر موارد مربوط به آن تاریخ را ثبت کنند .تقویم زیر دستی ۱۴۰۲ منشی دوختی۳۵×۵۰ بهترین نوع برای این دست از منشی های پر کار می باشد.این تقویم از دو بخش تاریخ و فضایی برای نوشتن کار ها و قرار ملاقات  در نظر گرفته شده است.تقویم زیردستی  ۱۴۰۲ منشی دوختی۳۵×۵۰ به صورت دوختی آماده شده و شما میتوانید هر صفحه از آن را پس از پایان ماه مربوط به آن جدا کرده و از ماه بعدی آن استفاده نمایید .

مطلب پیشنهادی: کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲

 

کنترل قیمت چاپ تقویم در کسب و کارهای تازه تاسیس شده !

یکی دیگر از کاربرانی که اقدام به کنترل قیمت تقویم رومیزی اداری هنگام ثبت سفارش می کنند، کسب و کارهای جدید میباشند. این مراکز و سازمان ها در ابتدای شروع فعالیت کار خود قرار دارند و لیست هزینه های آن ها بیشتر از سود و درآمد شان است.

در چنین موقعیتی برای چاپ تقویم های رومیزی از یک هزینه ی ثابت و متناسب با شرایط کسب و کار خود استفاده می کنند. با کمک مرکز های  چاپ فعال در این زمینه می توان بخش های مختلف تقویم رومیزی را که قابلیت تغییر دارند متناسب با بودجه کسب و کارهای جدید  را مشخص کرد. در چنین شرایطی محصولی متناسب با نیاز کاربر، شرایط مخاطبان و کاربردی و همچنین استاندارد با قیمت مناسب ارائه خواهد شد.

 

کنترل قیمت تقویم رومیزی!

سازمان ‌هایی  نیز هستند که برای کنترل قیمت تقویم رومیزی اداری که سفارش می دهند، اقدام به ثبت سفارش محصول  می‌کنند. در بیشتر کارهای مربوط به چاپ، می توان با بالا بردن تعداد چاپ، هزینه تهیه محصول را کاهش داد. در مورد تقویم های رومیزی اداری نیز هم این ویژگی وجود دارد. بسیاری از سازمان های بزرگ و اداره هایی هستند که سالیانه تعداد بالایی تقویم های مختلف لازم دارند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *