کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲|چاپخانه مجریان

کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ در برندینگ کسب و کارها

تقویم زیردستی چیست ؟ کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ چیست ؟ تقویم ۱۴۰۲ برای کارمندانی مناسب است که می خواهند وظایف یا برنامه های روزانه خود را برای روزهای آینده یادداشت کنند و جلوی چشمان خود داشته باشند. این کار راه خوبی برای برنامه ریزی و سازماندهی فعالیت ها است. تقویم ۱۴۰۲ یک تقویم دو منظوره است. هم به عنوان یادداشت و هم به عنوان تقویم استفاده می شود. در تقویم فعلی که تمام روزهای سال را در یک صفحه دارد شامل تعطیلات رسمی سال ۱۴۰۲ نیز می شود.در قسمت تقویم جلوی هر روز فضایی وجود دارد که می توان از آن برای ثبت قرارهای روزانه استفاده کرد. در این مقاله از وبسایت مجریان به کاربرد تقویم زیر دستی ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت.

 

کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲

همانطور که در مقدمه و توضیح تقویم ثانویه ۱۴۰۲ گفتیم، این نوع سررسید شامل برگه های نسبتاً کوچک جداگانه ای است که معمولاً روی میز افراد قرار می گیرد. اکنون می‌خواهیم کیفیت‌های فرعی را به دلیل تاریخ مورد بحث قرار دهیم. ویژگی های تقویم زیر دستی عبارتند از:

  •  به خاطر آوردن روال روزانه

یکی از بزرگترین دغدغه های افراد به خصوص افراد شاغل مشکل در برنامه ریزی، اجرا و مدیریت زمان است، ندانستن اینکه فرد قرار است روزی را چگونه و با چه وظایفی آغاز کند، کم کم به یک بار روانی عظیم و غیر قابل تحمل تبدیل شده است. فرض کنید صبح را شاداب و هیجان زده شروع کرده اید و روز خوبی را پیش رو دارید. پس از رسیدن به محل کار و نوشیدن اولین فنجان چای، با کارهای سخت و غیرمنتظره روبرو خواهید شد. این مقدار آنقدر شلوغ است که کاملاً روی روز شما تأثیر می گذارد و هیچ برنامه یا هدفی در مورد کارهایی که ابتدا باید انجام دهید و مواردی از این قبیل ندارید. این یک مشکل نسبتا رایج است که می توان آن را به روش های مختلف حل و مدیریت کرد. راه حل و پاسخ ساده این است که بدانید در این تاریخ خاص قرار است چه کاری انجام دهید، به چه افرادی باید ایمیل بزنید، کدام جلسه را باید برگزار کنید. اگر کنترل حضور و غیاب، تقویم و ضرب‌الاجل‌ها را از جمله موارد دیگر در دست دارید، اگر عادت کرده‌اید کارهایی را که در چند روز آینده باید انجام دهید یادداشت کنید، این برگ برنده شما برای رفع نگرانی‌های ذهنی است. ممکن است به دلیل عدم برنامه ریزی باشد. پس اگر این نوع مشکل و اضطراب را می شناسید و تجربه می کنید توصیه می کنیم که کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ را بیشتر درک کنید.

ادامه مطلب
سفارش چاپ لوگو روی سررسید وزیری

 

  • یادداشت برداری کردن

شما در حال تماشای یک فیلم آموزشی هستید و باید نکات کلیدی و برجسته آن را به خاطر بسپارید. شما یک جلسه کاری مهم دارید و باید یک چک لیست برای پروژه تهیه کنید تا بتوانید بعداً به آنها مراجعه کنید. یکی از دوستانتان تلفنی با شما صحبت می کند و چند کتاب و فیلم را به شما معرفی می کند که باید به زودی بخوانید یا تماشا کنید. چگونه از صحت و عدم موفقیت وظایف ذکر شده و مشابه اطمینان حاصل می کنید؟ اگر شما و اطرافیانتان معتقدید که قلب و حافظه شما قوی است و نمی توان آنها را پاک کرد، پس من می گویم، این باور اشتباه است. از آنجایی که شما انسان هستید و بر خلاف کامپیوتر، قصد ندارید هر کلمه را در یک کتاب حفظ کنید. این یکی دیگر از مزایای تقویم مفید است. می توانید به راحتی نکات اصلی یک جلسه کاری یا دفترچه راهنمای دوستان را یادداشت کنید و زمانی که می خواهید در مورد آن فکر کنید، با استفاده از یک برگه کاغذی که طبق سفارش تعیین شده است، به آن مراجعه کنید. از آنجایی که دفترچه ها به صورت جداگانه طراحی و چاپ می شوند، لازم نیست نگران جداسازی کاغذها و خراب شدن آنها باشید.

 

  • ترتیب جلسه

فرض کنید محل کار شما هر هفته یا هر ماه یک جلسه کاری مشخص دارد. وظیفه شما در این جلسه این است که چیزهای مهمی را که در آنجا یا در دفتر خاطرات نوشته شده است یادداشت کنید. پس از اطلاع از تاریخ جلسه، می توانید به راحتی آن را در یکی از برگه های تقویم یادداشت کنید. زیردستان شما تمام موارد مطرح شده در جلسه را ثبت و سپس در صورتجلسه رسمی شرکت می نویسند. البته این عملکرد می تواند شبیه به یادداشت ها باشد، اما اهمیت شما به عنوان مدیر این جلسه باید جداگانه مورد بحث قرار گیرد. در اولویت قرار گرفتن کارها یکی دیگر از کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ است که با خرید ان شما به دست خواهید اورد.

ادامه مطلب
سفارش جدید ترین ست مدیریتی نفیس

 

 

برندسازی

یکی از مواردی که شرکت ها در پایان یک سال کاری با آن مواجه می شوند، تهیه اقلام تبلیغاتی است. این هدایای تبلیغاتی معمولاً به کارمندان و افراد مهم خارج از سازمان داده می شود. معمولاً تقویم و سررسید جزء جدا نشدنی این هدایا هستند. هدف شرکت ها از خرید این هدایا برقراری ارتباط و در نظر گرفتن برند و هویت کسب و کارشان است. بنابراین، علاوه بر مزایای خاص تقویم زیر دستی، استفاده از آن برای شناسایی کسب و کار، برند و خدمات ارائه شده از دیگر مزایای داشتن تقویم ۱۴۰۲ است.همچنین شما میتوانید این تقویم هارا در کنار یک ست مدیریتی حافظ نفیس به مخاطبان خود ارائه دهید.

 

 

قیمت این مدل تقویم چه مقدار است؟

قیمت تقویم دستی به انتخاب مشتریان و نوع سفارش بستگی دارد. هرچه تقویم رومیزی ساده تر باشد، ارزان تر است. اما زمانی که مشتری بخواهد تعداد سفارشات را افزایش دهد و تنوع بیشتری در چاپ تقویم داشته باشد، قیمت افزایش می یابد. اگر متریال تقویم از کیفیت بالایی برخوردار باشد، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد. یا مثلا ابعاد تقویم می تواند جایگزین موثری در قیمت تقویم رومیزی باشد.

 

 

چکیده کلی 

تقویم یکی از ابزارهای لازم برای هر خانه است با استفاده از تقویم شما به راحتی میتوانید عناوین و رویدادهای هفته را مشاهده نمایید. همچنین اگر به دنبال این هستید که مدیریت زمان خود را در دست بگیرید با داشتن یک تقویم این کار شدنی خواهد بود. از اینکه وقت خود را به جهت مطالعه این مطلب با موضوع کاربرد تقویم زیردستی ۱۴۰۲ گذاشتید سپاسگذاریم.

مطلب پیشنهادی: سررسید چیست ؟

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *