چگونگی انتخاب و خرید هدایای مدیریتی مناسب, ست مدیریتی, هدایای مدیریتی

چگونگی انتخاب و خرید هدایای مدیریتی مناسب

اگر بخواهیم در یک فرایند ساده مسیر ابتدا تا انتهای چگونگی انتخاب و خرید هدایای مدیریتی مناسب را توضیح دهیم در مجموع شامل چهار مرحله است که در ادامه نوشتار توضیح داده خواهد شد. اما قبل از پرداختن به فرایند روان یک خرید مناسب، بیایید نگاهی بیاندازیم به مفهوم خرید هدایای مدیریتی مناسب مانند ست مدیریتی و بررسی آن در حالت کلی خرید که می تواند خرید های مختلف دیگری بجز خرید هدایای مدیریتی مناسب باشد.

عوامل موثر بر خرید مناسب هدیه تبلیغاتی

برای دقیق شدن در موضوع خرید و بررسی حالات مختلف یک خرید که در نهایت بتوانیم جمع بندی کنیم چه عواملی در یک خرید مناسب اثرگذار هستند، به سراغ موضوع خرید احساسی یا Emotional Spending می رویم. خرید احساسی یا خریدی که بر مبنای احساس صورت می گیرد یکی از شایع ترین حالت های خرید می باشد. بدین معنی که در مجموع خرید کردن در انسان ها حس خوبی ایجاد می‌کند همچنین اغلب افراد هنگام خرید با احساس خود تصمیم می گیرند تا منطق خود. اگر نگوییم همیشه اما اغلب اوقات این اتفاق می افتد. مخصوصا زمانی که فروشنده از روش های بازاریابی عصبی neuromarketing استفاده کرده باشد. از این بخش به بعد وارد یک مقوله دیگر مرتبط با خرید می‌شویم، تحت عنوان بازاریابی عصبی که دست بر این نکته گذاشته که برای ترغیب شما به خرید کالا، احساسات شمارا تحت تاثیر قرار دهد.

فرآیند خرید هدایای مدیریتی

با این توضیحات مشخص می گردد که بخش زیاد و مهمی از فرایند خرید کردن، تحت تاثیر احساسات ما قرار دارد. پس توصیه ما این است که در مراحل اولیه عزم به خرید که می تواند خرید هدایای مدیریتی مناسب باشد یا خرید هر نوع کالای دیگری، ابتدا تامل کنید که منطق شما چه چیزی را توصیه می کند و سپس به سراغ بررسی گزینه های موجود بروید که اگر یک کسب و کار با آگاهی از نکات بیان شده قصد اثرگذاری بر شما را داشته باشد، تا حد امکان در نهایت ختم به خریدی بشود که به هدف اولیه شما نزدیک تر باشد.

ادامه مطلب
چاپ سالنامه اختصاصی 1402

در ادامه بصورت خلاصه مراحلی که در فرایند یک خرید مناسب طی می شود را بیان می کنیم. فرض بر این است که شما قصد دارید به عنوان مدیر یک مجموعه یا به طور کل تصمیم به خرید هدایای مدیریتی مناسب دارید و یا قصد خرید هدایای مدیریتی را دارید. در این حالت مراحلی را باید طی کنید که در این مورد داریم:

فرایند خرید هدایای مدیریتی مناسب

مرحله اول: شناخت مخاطب و نیازهای او

در مرحله اول؛ پس از اینکه برای خرید کردن تصمیم نهایی خود را گرفتید، ابتدا باید ببینید که مخاطب شما چه کسی است؟ چه ویژگی هایی دارد؟ و احتمالا سلیقه و نیازهای او چیست؟
بر این مبنا و با پاسخ به این سوالات تا حد زیادی در وقت و هزینه خود جهت خرید کردن صرفه جویی کرده اید. چون وقتی در گام اول شما مشخص کنید که نیاز مخاطب شما چیست دو اتفاق مهم رقم خورده است.

نکته یک: می دانید که دقیقا چه چیزی را باید جستجو کنید و در نهایت چه چیزی را برای مخاطب هدف خود خریداری کنید؟ که در اینصورت وقت شما جهت گشت واگذار مختلف و سرگردانی از اینکه چه چیزی را بخرید، هدر نمی رود.

نکته دو: به احتمال زیاد بعد از خرید نهایی، و بعد از مراحل هدیه دادن، با این موضوع کمتر مواجه خواهید شد که به دلیل عدم همخوانی سلیقه مخاطب با هدیه خریداری شده شما، هدیه خریداری شده بلا استفاده کنار گذاشته شود و عملا هزینه آن به هدر رفته باشد. احتمالا برخی بیان می کنند که نفس خرید و هدیه دادن انجام شده و اثر خود را برجای گذاشته است اما منطق می گوید که حالت بهینه این است که آن هدیه درنهایت کاربردی هم داشته باشد نه اینکه بلا استفاده به گوشه ای رانده بشود.

ادامه مطلب
آفتابگیر تبلیغاتی چیست

مرحله دوم: تصمیم گیری در مورد نوع هدیه موردنظر

در این بخش احتمالا با خیل عظیمی از انتخاب های متعدد برخورد داشته باشید. از تقویم زیردستی گرفته تا پاوربانک تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و… براین اساس خیلی مهم است که با توجه به مرحله قبل که نیاز مخاطب را بررسی و شناسایی نمودید، در این مرحله تصمیم نهایی را در مورد اینکه متناسب با آن نیازها چه چیزی را خریداری کنید، بگیرید.

به طور خلاصه اگر بخواهیم کلیت انتخاب هایی که جهت خرید هدایای مدیریتی مناسب، پیش روی شما را بیان کنیم، داریم:

هدایای تبلیغاتی به طور کلی شامل:

انواع هدیه تبلیغاتی مثل، ست مدیریتی، لیوان تبلیغاتی، خودنویس، کیف چرم، هدایای مناسب خانم ها

سررسید به طور کلی شامل:

سررسیدهای اختصاصی، سررسید های وزیری، سررسید های قطع اروپایی

تقویم رومیزی به طور کلی در انواع:

تقویم رومیزی تقویم رومیزی همراه با یادداشت

شما باید در این مرحله از بین گزینه هایی شبیه به این لیست انتخاب نمایید و تکلیف خریدتان را مشخص کنید.

مرحله سوم: جستجو، بررسی و مقایسه انواع هدایای مدیریتی

در این مرحله نیز به احتمال زیاد، بیشتر سرو کارتان با اینترنت خواهد بود. چون در شرایط کرونایی کنونی، بهترین راه جستجو، بررسی و مقایسه محصولات مختلف از طریق اینترنت خواهد بود. چون هم در زمان و هزینه صرفه جویی می شود و هم از نظر خطر ابتلا به کرونا لازم می باشد. از طرفی احتمالا به کاهش آلودگی هوا نیز کمک کرده باشید.

مرحله چهارم: انتخاب و خرید هدایای مدیریتی مناسب

در نهایت پس از بررسی در سایت های مختلف و حصول اطمینان از خدمات پس از فروش خوب و قیمت مناسب و منطقی محصول، اقدام به خرید هدایای مدیریتی مناسب می کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *