مزایای سررسید های تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

چرا سررسید های تبلیغاتی ۱۴۰۲ برای موفقیت کسب و کار شما مهم هستند؟

مزایای سررسید های تبلیغاتی چیست ؟ سررسیدهای مناسب تبلیغات چند نوع دارند؟ کدام نوع از سررسیدهای تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار مناسب‌تر است؟ در طراحی یک سررسید تبلیغاتی حرفه‌ای باید به چه نکاتی توجه کرد؟ این سوالات و بسیاری سوالات دیگر زمانی مطرح می‌شوند که قصد چاپ و استفاده از یک سررسید برای تبلیغات محصول یا کسب و کار خود را داشته باشید. این محصول یکی از پرکاربردترین کالاهای تبلیغاتی است که بسیاری از کسب و کارها از آن در، سِت‌ هدیه تبلیغاتی خود هم استفاده می‌کنند. در این مطلب از مجریان قصد معرفی این محصول کاربردی در تبلیغات را داریم. همچنین به این سوال که چرا سررسید های تبلیغاتی ۱۴۰۲ برای موفقیت کسب و کار شما مهم هستند، هم پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید.

مزایای سررسید های تبلیغاتی چیست؟

آیا می‌دانید مزایای سررسید های تبلیغاتی چیست و در چه مواردی می‌توان از آن استفاده کرد؟ سررسیدهای تبلیغاتی هم برای مشتریان و هم برای صاحبین کسب و کار اهمیت دارد. مشتریان و افراد عادی سررسیدها را برای ثبت رویدادهای کاری، مشاهده دقیق تاریخ و ثبت یادداشت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند و مالکین کسب و کار با استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی، برند و کسب و کار خود را در ذهن مشتریان ماندگار می‌کنند. سررسید برای بیشتر افراد محصولی است که روزانه از آن استفاده می‌کنند و این ویژگی باعث می‌شود که مشتریان روزانه با برند شما سر و کار داشته و نام برند شما دائما برای آن‌ها تداعی شود. استفاده از این محصول تبلیغاتی مزایای مختلف دیگری هم دارد که در اولین بخش از این مطلب به بررسی و معرفی آن‌ها می‌پردازیم. مهم‌ترین مزایای سررسید های تبلیغاتی به شرح زیر است.

۱. قیمت مناسب

اولین مزیت استفاده از سررسید به عنوان کالای تبلیغاتی، قیمت مناسب این محصول است. بر خلاف بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغ در تلویزیون یا تبلیغات رادیویی که در عمل کاربردی مشابه دارند و با هدف ماندگار کردن برند در ذهن مشتری استفاده می‌شوند و هزینه بسیار زیادی دارند، سررسید تبلیغاتی با قیمت مناسب قابل تهیه و آماده‌سازی است. قیمت این محصول به گونه‌ای است که حتی کسب و کارهای نوپا و تازه تاسیس که قصد اولین تبلیغ خود را دارند هم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

۲. تنوع گزینه‌های چاپ طرح

تنوع گزینه‌های چاپ طرح یکی دیگر از مزایای این محصول کاربردی است. جلد رویی سررسید، بخش‌های داخلی جلد آن و صفحات و ورقه‌ها از بخش‌هایی هستند که امکان چاپ تبلیغ روی آن‌ها وجود دارد. این مزیت سررسیدهای تبلیغاتی کمک می‌کند که مشتری با هر بار استفاده از سررسید، تصویر یا لوگوی شما را مشاهده کند و از این طریق کسب و کار شما مدت زمان بیشتری در ذهن مشتریان باقی بماند. این مزیت باعث می‌شود که سررسید تبلیغاتی را جزو قدرتمندترین محصولات و هدایای تبلیغاتی هم به شما بیاورند.

۳. تاثیرگذاری بیشتر

مزیت بعدی سررسیدهای تبلیغاتی و استفاده از آن‌ها تاثیرگذاری بیشتر در مشتریان و مخاطبان است. طبق اصول روانشناسی فروش، مشتریان زمانی یک محصول را خریداری می‌کنند که اعتماد بیشتری به آن داشته باشند و اعتماد به یک محصول یا برند هم زمانی ایجاد می‌شود که مخاطب با برند شما احساس آشنایی و صمیمیت داشته باشد. استفاده روزمره و کاربردی بودن سررسید تبلیغاتی برای مخاطبان و مشاهده دائمی تصویر برند یا کسب و کار شما در سررسید این حس را به مشتری منتقل می‌کند و از طریق تاثیرگذاری بیشتر موجب می‌شود که مشتری در میان برندهای مختلف، مستقیما به سراغ برند شما برود.

۴. قابلیت استفاده برای عموم مخاطبان

یکی دیگر از مزایای سررسید های تبلیغاتی، قابلیت استفاده برای عموم مخاطبان است. این هدیه برای زنان خانه‌دار، دانشجویان، کارمندان ساده یک شرکت و حتی مدیران و روسای یک سازمان کاربردی است و با کمی دقت در طراحی و نحوه ارائه هدیه می‌توان آن را برای همه این افراد استفاده کرد. بسیاری از مجموعه‌ها حتی این محصول را در تیراژ و تعداد بالا چاپ می‌کنند و آن را به مشتریانی که در یک بازه زمانی خاص مانند نوروز محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنند، هدیه می‌دهند و این موضوع هم در استفاده از سررسید برای تعداد بیشتری از مشتریان تاثیر زیادی دارد.

۵. قابلیت استفاده با انواع کالاهای تبلیغاتی

قابلیت استفاده با انواع کالاهای تبلیغاتی از دیگر مزایای استفاده از سررسیدهای تبلیغاتی است. سررسید جز کالاهایی است که به راحتی می‌توان آن را در پک‌های تبلیغاتی جای داد و با استفاده از آن جلوه پک تبلیغاتی را چندین برابر کرد. برای مثال استفاده از سررسید تبلیغاتی همراه با یک خودکار طراحی شده یا روان‌نویس ست هدیه‌ای مناسب برای مدیران یا دانشجویان ایجاد می‌کند یا استفاده از سررسید در کنار ماگ تبلیغاتی، جاسوئیچی، تی‌شرت تبلیغاتی یا تابلوهای تبلیغاتی، ستی مناسب برای مشتریانی که از برند شما خریداری می‌کند به وجود می‌آورد.

ادامه مطلب
سفارش سالنامه وزیری اختصاصی

 

انواع سررسیدهای مناسب تبلیغات

به جز موارد گفته شده، سررسیدهای تبلیغاتی مزایای زیاد دیگری هم دارند اما بهره بردن از مزایای گفته شده یا دیگر مزایای این کالاها زمانی امکان‌پذیر است که مناسب‌ترین نوع سررسید برای چاپ تبلیغات انتخاب شود. سررسیدها هم مانند دیگر محصولات تبلیغاتی تنوع زیادی از طرح‌ها و مدل‌ها دارند و از نظر جنس، کیفیت، مدل آماده‌سازی و دیگر موارد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. برای اختصاصی کردن این کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی می‌توان هر کدام از انواع سررسیدها را برای گروه خاصی از مشتریان یا مخاطبان خود آماده کرد. برای مثال سررسید یا سالنامه ارگانایزر که جزو سررسیدهای گران‌قیمت از نظر چاپ و لوکس از نظر ظاهری است، یکی از انواع سررسیدهای مناسب تبلیغات برای مدیران است. در ادامه چند مورد از رایج‌ترین انواع سررسید که برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند را معرفی خواهیم کرد.

۱. سررسید وزیری

اولین نوع سررسیدها که به عنوان رایج‌ترین نوع سررسیدهای تبلیغاتی هم شناخته می‌شود، سررسید وزیری است. این نوع سررسید در قطع وزیری چاپ می‌شود و از مدل‌های محبوب این کالای تبلیغاتی در میان صاحبین کسب و کار برای آماده‌سازی هدایای تبلیغاتی است. یکی از مزایای این نوع سررسید امکان استفاده از آن در طرح‌ها و مدل‌های بسیار متنوع است. این سررسید را می‌توان به شکلی کاملا ساده استفاده کرد یا طرح‌ها و مدل‌های فانتزی برای آن ایجاد کرد و آن را به شکلی جذاب طراحی کرد. البته تنها تنوعی که می‌توان به این سررسید داد در طرح و رنگ آن نیست. سررسید وزیری حتی از نظر نحوه جمع‌ کردن و اتصال کاغذها به سررسید هم انواع مختلفی دارند که سررسیدهای قفل‌دار، آهنربایی و کلاسوری از انواع آن‌ها هستند. امتیاز مهم این سررسیدها اما قیمت مناسب آن‌ها است که این نوع سررسید را برای استفاده در تبلیغات و چاپ انبوه به گزینه‌ای مقرون به صرفه تبدیل می‌کند.

۲. سررسید رقعی

سررسید رقعی از دیگر انواع سررسیدها است و برای افرادی که قصد چاپ و آماده‌سازی سررسید در تعداد بالا را دارند، مناسب و کاربردی است. این سررسید گزینه‌ای مناسب برای کسب و کارهایی است که قصد آماده‌سازی یک هدیه نوروزی برای مشتریان در تعداد بالا را دارند. این نوع سررسید هم مانند سررسید وزیری قابلیت چاپ و طراحی در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها را دارد. وزن و اندازه مناسب که به استفاده راحت‌تر از این نوع سررسید کمک می‌کند یکی از مهم‌ترین مزایای آن است. به علاوه چاپ راحت‌تر تبلیغ روی جلد آن، یک ویژگی مثبت این سررسید از نظر مجموعه‌های چاپ تبلیغات است.

۳. سررسید اروپایی

سررسید اروپایی یکی دیگر از انواع سررسیدها است که ویژگی آن عرض کمتر و ظاهر جمع و جورتر است. این سررسید مناسب هدیه به افرادی است که قصد حمل کردن سررسید را دارند. دانشجویان بهترین مخاطب برای دریافت این سررسید هستند. چاپ سررسیدهای اروپایی از نظر هزینه هم به صرفه است و به دلیل ظاهر جمع و جوری که دارند، لوکس و شیک هستند. این سررسیدها را هم به صورت ساده و هم به صورت قفلدار می‌توان طراحی و آماده‌سازی کرد. با قرار دادن یک قفل روی این سررسید می‌توان آن را به دفتری برای ثبت اطلاعات مهم و شخصی هم تبدیل کرد.

۴. سررسید ارگانایزر

سررسید ارگانایزر یکی دیگر از انواع سررسیدها و جزو سررسیدهای شیک و لوکس به خصوص برای ست‌های مدیریتی است. این سررسید زیبا و خاص معمولا در جلدهای سخت طراحی و تولید می‌شود و چاپ تبلیغات بیشتر در صفحات ابتدایی آن انجام می‌شود تا مدیران بتوانند از تمام فضای سررسید و تمام کاغذهای آن استفاده کنند.

۵. سررسید خشتی

سررسید خشتی یکی دیگر از انواع سررسیدها است که ظاهری خاص و جذاب دارد. بر خلاف تمام سررسیدها که به شکل مستطیلی تولید می‌شوند این نوع سررسید به شکل مربع تولید می‌شود. سررسیدهای خشتی در اندازه‌های کوچک مانند ۱۶*۱۶ تا اندازه‌های بزرگ‌تر مانند ۲۳*۲۳ طراحی و تولید می‌شوند و به عنوان هدیه تبلیغاتی یک کالای خاص و متفاوت هستند.

 

عوامل موثر در تبلیغات با سررسید ها 

  • سررسید های تبلیغاتی هدیه‌ای مقرون به صرفه به شمار می‌روند!

برخلاف بعضی از کسب‌وکارها که میلیون‌ها و یا حتا میلیاردها تومان برای تبلیغ و ترویج برند خود از طریق پیام‌های بازرگانی تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، چاپ آگهی‌های تبلیغاتی در روزنامه‌ها و یا حتا چاپ تراکت و بروشورهای تبلیغاتی هزینه می‌کنند، شما می‌توانید (و درواقع می‌توان گفت که هر شرکتی، با هر بودجه‌ای که برای بخش بازاریابی در نظر گرفته است می‌تواند) با مبلغی بسیار پایین‌تر و به صرفه‌تر این سررسیدها را برای بازاریابی محصولات و خدمات خود سفارش دهید و مطمئن باشید که با اهدای این هدیه‌ مناسب و کاربردی به دیگران، گامی بسیار باارزش جهت تبلیغ کسب‌وکار خود برداشته‌اید.

  • سررسید های تبلیغاتی نام و نشان کسب‌وکار شما را در ذهن مخاطبانتان ثبت می‌کنند!

سررسیدها کالایی هستند که تمامی افراد می توانند همیشه و همه جا از آن استفاده کنند و هر نکته یا اطلاعاتی را که لازم بدانند در آن یادداشت کنند و حتا به دفعات به آن رجوع کنند تا نوشته‌های قبلی خود را مرور یا اصلاح کنند و یا اینکه چیزی به آن بیفزایند. این موضوع به این معنی است که آن‌ها هربار که به سررسید شما نگاه می‌کنند، علاوه بر مقصودی که دارند، نام و لوگوی شرکت شما را نیز می‌بینند و این اتفاق در ناخودآگاه آن ها ثبت می‌شود و چناچه بخواهند قسمتی از متنی را که در سررسید اهدایی شما یادداشت کرده اند به یادآورند، لوگو و نام شرکت شما نیز بخشی از تصاویری خواهد بود که در ذهن آنان نقش می‌بندد.

  • سررسید های تبلیغاتی گزینه‌ای مناسب برای تبلیغات طولانی مدت برند شما محسوب می‌شوند!

به این فکر کنید که مخاطبان شما ممکن است چه چیزهایی را در سررسیدی که به آن‌ها هدیه می‌دهید یادداشت کنند؟ و به این فکر کنید که اگر آن‌ها از سررسید تبلیغاتی شما برای نوشتن اطلاعات بسیار مهم و یا حتا خاطرات روزانه خود استفاده کنند چه اتفاق مهمی در انتظار کسب‌وکار شماست؟! بله! نکته اینجاست! کمتر کسی پیدا می‌شود که دفتر حاوی خاطرات و یا اطلاعات کاربردی خود را دوربیندازد و این موضوع نوید دهنده این است که نام و نشان کسب‌وکار شما تا مدتهای زیادی با مخاطبانتان همراه خواهد بود! کافی است تا نسبت به رقبای خود اندکی خلاقانه‌تر عمل کنید آنوقت این سررسیدهای شماست که از همگان دلبری می‌کنند!

ادامه مطلب
چاپ جعبه بهداشتی و نکات مهم آن

 

هزینه آماده‌سازی سررسید تبلیغاتی

یکی از موضوعات مهم در استفاده از سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی، هزینه آماده‌سازی سررسید تبلیغاتی است. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، سررسیدهای تبلیغاتی به طور کل ارزان‌تر از بیشتر هدایای تبلیغاتی هستند اما هزینه آماده‌سازی آن‌ها در نهایت به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جنس و نوع سررسید اشاره کرد. طرحی که روی سررسید چاپ می‌شود، جنس جلد سررسید، تیراژ و تعداد چاپ سررسید و حتی زمان سفارش سررسید از جمله موضوعاتی هستند که در قیمت‌گذاری این محصول تاثیر دارند.

 

سررسیدهای تبلیغاتی در مجریان

چاپ سررسیدهای تبلیغاتی امروزه در بیشتر مجموعه‌های تبلیغاتی انجام می‌شود، به خصوص در روزهای نزدیک سال نو بازار چاپ این محصول داغ‌تر است. مجریان یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه تبلیغات و چاپ محصولات مختلف است که سررسیدهای تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین آن‌ها هستند. چاپ و آماده‌سازی سررسیدهای تبلیغاتی در مجریان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین هزینه انجام می‌شوند. بعد از ثبت سفارش در مجموعه، فرآیند چاپ و آماده‌سازی سررسید در کوتاه‌ترین زمان ممکن آغاز می‌شود و حتی در صورت درخواست مشتری به آدرس او ارسال خواهند شد.

 

نتیجه گیری 

مزایای سررسید های تبلیغاتی نسبت به دیگر محصولاتی که برای تبلیغات استفاده می‌شوند، بیشتر است و این مطلب آن‌ها را به کالایی خوب و کاربردی برای انواع تبلیغات مانند هدایای تبلیغاتی در مناسبت‌ها، هدایای قدردانی از مشتریان و محصولی برای معرفی برند تبدیل می‌کند. این کالای تبلیغاتی را می‌توان با مناسب‌ترین هزینه آماده کرد و به مشتریان، کارمندان یا همکاران خود هدیه داد. مجریان یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه چاپ و آماده‌سازی انواع سررسیدهای تبلیغاتی به خصوص سررسید خشتی که یکی از جذاب‌ترین انواع سررسیدهای تبلیغاتی است، فعالیت می‌کند. برای دریافت خدمات مجموعه ما و اطلاع از شرایط ثبت سفارش کافی است از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول

۱. مزایای سررسید های تبلیغاتی چیست؟

تاثیرگذاری بیشتر در مشتریان، بالا بردن احتمال فروش به آن‌ها، امکان استفاده برای همه مخاطبان مجموعه و قیمت مناسب آماده‌سازی از مهم‌ترین مزایای سررسید های تبلیغاتی هستند.

۲. چرا تاثیرگذاری سررسیدهای تبلیغاتی نسبت به دیگر کالاهای تبلیغاتی بیشتر است؟

سررسیدهای تبلیغاتی در هر شرایطی استفاده می‌شوند و با داشتن قابلیت چاپ تصویر یا لوگوی برند در تمام صفحات و قسمت‌ها در هربار استفاده، کسب و کار شما را برای مخاطبین تداعی می‌کنند.

۳. کدام نوع از سررسیدهای تبلیغاتی قیمت بالاتری دارند؟

سررسیدهای ارگانایزر که مناسب ست‌های مدیریتی هستند، به دلیل جلد سخت، ظاهر لوکس و زیبا و مقاومت بیشتری که دارند، نسبت به دیگر انواع سررسیدهای تبلیغاتی قیمت بیشتری دارند.

۴. هزینه آماده‌سازی سررسیدهای تبلیغاتی به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

فاکتورهایی مانند جنس کاغذ و جلد سررسید، نوع شمارش تاریخ، نوع چاپ روی جلد سررسید و نحوه صحافی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت و هزینه آماده‌سازی سررسیدهای تبلیغاتی هستند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *