چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال 1401

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ و ارائه ی آن به جامعه هدف می تواند تجربه ی منحصربه فردی را به آنان بدهد. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کارها صنعت برندینگ اهمیت زیادی یافته است و نقش پررنگی را در هویت بخشیدن به برند ایفا می کند. یکی از بهترین سیاست هایی که هر کسب و کار می تواند در زمینه بازاریابی استفاده کند چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ است. این هدیه ها کمک می کند تا کسب و کارها به روش غیر مستقیم و تاثیر گذار تری برند خود را به مخاطبان هدف معرفی کنند. برای انتخاب هدیه باید بیشتر تامل کرد و محصولی را انتخاب کرد که حس مثبتی را به مخاطبان هدف انتقال دهد. در این صورت است که برند شما ماندگار خواهد شد.

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ با چاپ شعار تبلیغاتی و نام تجاری بر روی محصولات مختلف انجام می شود. با استفاده از این هدیه ها می توان ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کرد و در همایش ها و برای تبریک مناسبت های مختلف آن را به مخاطبان داد. چاپ هدایای مهندسی تبلیغاتی توسط بنگاه های مختلف برای ترویج خدمات و محصولات و برند تجاری مورد استفاده قرار می گیرد تا افراد بیشتری با برند کسب و کار آشنا شوند. برای اهدای این هدیه ها به مشتریان هدف باید به رده سنی و سلیقه ی مخاطبان توجه کنید و بر اساس آن خرید کنید.

سررسید چیست ؟

سررسید ۱۴۰۱ کتابچه ای است که شامل تمامی رویدادهایی است که در طول تاریخ اتفاق افتاده است و قرار است هر سال تکرار شود تا در خاطره ها زنده بماند. اولین تقویم برای سال جدید در اواخر مهرماه و یا اوایل آبان منتشر می شود و بعد از آن آژانش های تبلیغاتی کار خود را برای چاپ سررسید ها آماده کنند. چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ را می توان به صورت سفارشی شده نیز سفارش داد. در سررسید ها اطلاعات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و احادیث را نیز چاپ می کنند و نام تجاری را در تمام صفحات حک می کنند. افراد با استفاده از سررسید ها می توانند برنامه های روزانه و قرارداد های کاری و برنامه های مربوط به  قرار ملاقات های خود را در آن بنویسند.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی جدیدترین ست مدیریتی

چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱  توسط آژانس های تبلیغاتی انجام می شود و برای سررسید ها تا اسفند ماه ادامه دارد و هر شرکت می تواند سفارش تولید بدهد. سالنامه به دلیل کاربردی بودنش انتخاب خوبی برای ارائه به مشتریان است چون برند شرکت را روزانه و در هر لحظه به مشتریان یادآور می شود. استفاده ی هر روز مشتریان از سالنامه موجب می شود برند در ناخود آگاه ذهن آنان به ثبت رسیده و ماندگار شود. سررسید ها را می توان با هزینه کمتری نسبت به دیگر هدیه های تبلیغاتی تهیه کرد و برای تبریک سال نو به مشتریان هدیه داد. چاپ سالنامه توسط شرکت های تبلیغاتی در حجم بالا انجام می شود در نتیجه برای این که سفارشات شما زودتر انجام شود باید زودتر اقدام به ثبت سفارش کنید.

تهیه سررسید تبلیغاتی

اگر انتخاب شما برای خرید هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ انواع سالنامه و تقویم است بهتر است زودتر سفارش خود را به ثبت برسانید تا بتوانید به موقع آن ها را تحویل گرفته و به دست مخاطبان خود برسانید. این گونه تاثیر گذاری را بیشتر کرده و حق انتخاب بیشتری دارید. هر چه به پایان سال نزدیک می شویم موجودی انبارها در چاپخانه ها رو به اتمام می رود و انتخاب شما کمتر و محدودتر خواهد شد و ممکن است به دلیل حجم بالای کار کیفیت مطلوب را دریافت نکنید. در نتیجه برای سفارش سررسیدها زودتر اقدام نمایید.

آژانس تبلیغاتی مجریان به کمک تیم حرفه ای و گرافیست های متخصص خود در زمینه چاپ انواع هدایای تبلیغاتی فعالیت می کند و بهترین کیفیت را برای مشتریان خود آماده می کند. این شرکت سفارشات مشتریان خود را در کمترین زمان و با هزینه ی مقرون به صرفه به انجام می رساند. برای کسب  مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

سررسید اختصاصی چیست ؟

سررسید اختصاصی یکی از انواع سررسید ها است که می توان آن را به شکل کاملا خصوصی و سفارشی شده به چاپ رساند. بنگاه هایی که به دنبال هدیه مناسب و ویژه برای مخاطبان خود هستند و دارای مشتریان خاص و مهم اند می توانند برای انتخاب چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ ازسالنامه های سفارشی استفاده کنند. این شیوه به این صورت است که صاحبان کسب و کار، طرح ها و رنگ ها را به کمک گرافیست ها انتخاب می کنند و از تصاویر و طرح هایی استفاده می کنند که مخصوص خودشان باشد. دیگر شرکت ها نمی توانند از این سررسید هایی که به شکل اختصاصی به چاپ می رسند استفاده کنند.

ادامه مطلب
لیوان سرامیکی مشکی تبلیغاتی

در شکل اختصاصی سالنامه افراد انتخاب می کنند قطع به چه صورت باشد و از چه نوع کاغذهایی استفاده شود و حتی جنس جلد را خودشان انتخاب می کنند تا آن را در مناسبت ها به مخاطبان هدف خود بدهند. چاپ هدایای تبلیغاتی جدید سال ۱۴۰۱ به کسب و کارها کمک می کند تا مشتریان خود را افزایش دهند و مشتریان فعلی را ماندگارتر کنند.

تقویم رومیزی چیست ؟

تقویم رومیزی یکی از انواع تقویم هاست که مدیران و افراد می توانند از آن برای قرار دادن روی میز خود استفاده کنند و مخاطبان می توانند آن را روی میز تحریر خود بگذارند. می توان تقویم های رومیزی را به صورت یادداشت دار سفارش داد تا مخاطبان فضای کافی برای نوشتن یادداشت ها و برنامه های خود داشته باشند. اگر تقویم روی میز قرار بگیرد مشتریان هر روز و در روز بارها آن را مشاهده می کنند و برند شما برایشان تکرار می شود. بهتر است برای تولید این نوع تقویم از کاغذ های مرغوب و پایه های باکیفیت استفاده کرد تا دوام بیشتری داشته باشند.

همانند سررسید ها می توان تقویم ها را نیز به شکل سفارشی شده سفارش داد. برای این که تقویم رومیزی دوام بیشتری داشته باشد از مقواهای سخت استفاده می کنند و از روکش های گالینگور و گلاسه و سلفون برای زیبایی بیشتر آن استفاده می کنند. هر کدام از برگه های این نوع تقویم توسط تصاویر و طرح هایی  که مشتریان انتخاب می کنند تهیه می شود. اگر شرکتی می خواهد از تقویم هایی با قیمت مناسب استفاده کند می تواند از طرح های آماده ی شرکت ها استفاده نماید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *