چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ بسیار مهم است، قبل از اینکه درمورد چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ صحبت کنیم میخواهیم بدانیم که سررسید جیبی چیست و چه کاربردی دارد.

سررسید جیبی یا سالنامه جیبی همان طور که از اسمش پیداست ابعاد کوچکی دارد و در جیب جا میشود، سررسید یا سالنامه جیبی قیمت مناسبی دارد و نسبت به سایر سر رسید ها ارزانتر است. این سررسید به علت قیمت مناسبی که دارد میتواند هدیه مناسبی برای مناسبت های مختلف و برای تمام افراد باشد ،و یکی از مزایای مهم این سر رسید حمل آسان است و افراد میتوانند همه جا آن را با خود به همراه داشته باشند.

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ باید خیلی جذاب و منحصر به فرد باشد تا در یک نگاه مجاطب را جذب کند، اگر بخواهیم چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ حرفه ای باشد باید آن را به یک چاپخانه حرفه ای و با تجربه سپرد . یکی از بهترین پیشنهاد ها برای چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ چاپخانه تهران است که یک چاپخانه حرفه ای و با تجربه می باشد.

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ می تواند طوری انجام شود که یک سررسید یا سالنامه جیبی تبلیغاتی باشد.

چاپخانه تهران

چاپخانه تهران یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین چاپخانه های تهران می باشد. چاپ افست یکی از رایج ترین روش های چاپ است که در چاپخانه تهران چاپ با این روش انجام می شود.

چاپ افست برای تعداد چاپ بالا یعنی بیشتر از هزار عدد انجام میشود معمولا برای صفحات بالا و قابلیت های خاص چاپ افست انتخاب میشود. چاپخانه تهران  برترین مجتمع چاپ تهران با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ ، و با رعایت استاندارد های جهانی توانسته است با حریف رقبای خاورمیانه رقابت کند.

ادامه مطلب
بهترین پیشنهادها برای هدایای سازمانی خلاقانه را بشناسید !

چاپخانه تهران بهترین چاپخانه در تهران توانسته با ارائه بهترین خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ سالنامه و تقویم و…  تمام مشتریان خود را راضی نگه دارد. چاپخانه تهران مجهز ترین ماشین آلات صنعت چاپ برای ارائه خدمات طراحی و چاپ با بهترین قیمت وچاپ سریع با کیفیت بالا را دارد. چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ اگر به این چاپخانه سپرده شود در نهایت یک سر رسید جیبی با سالنامه جیبی حرفه ای تحویل می دهد.

سر رسید پالتویی

سررسید یا سالنامه، یک دفتر تقویم دار است و برای یادداشت های روزمره،قرارهای مهم کاری و… قابل استفاده می باشد. سررسید پالتویی که برای هر فردی در هر شغلی خیلی کاربردی می باشد و سررسید ها انواع زیادی دارند.

یکی از پر طرفدار ترین  سررسید ها سررسید پالتویی است. سررسید پالتویی ابعادی مشابه سر رسید جیبی دارد و به راحتی قابل حمل می باشد این سر رسید ظاهری زیبا و با کیفیت نیز دارد.

سررسید پالتویی انواع مختلفی دارد که شامل سررسید پالتویی گالینگور ، سررسید پالتویی سلفون و سررسید پالتویی چرم. سررسید ۱۴۰۲ بهتر است بیشتر از نوع سر رسید جیبی و پالتویی باشد چون نسبت به بقیه سالنامه ها کاربردی تر و پر استفاده ت می باشد.

چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ میتواند به صورت اختصاصی طراحی و چاپ گردد. میتوانیم بگوییم که سررسید پالتویی یک نوع سررسید جیبی است که سررسید ۱۴۰۲ میتواند از این مدل سالنامه ها باشد.

انواع سر رسید یا سالنامه

  1. سررسید رحلی یا مدیران
  2. سررسید رقعی
  3. سررسید جیبی
  4. سررسید خشتی
  5. سررسید پالتویی
  6. سررسید اروپایی

برای سررسید ۱۴۰۲ میتوان از تمام این سررسید ها استفاده کرد و علاوه بر این تمام این همه ی این سالنامه ها میتواندد به سفارش مشتری به سالنامه اختصاصی تبدیل شوند.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

نکات مهم این بخش

علاوه بر اینکه در این بخش با انواع سالنامه و پرطرفدارتین آن ها آشنا شدیم نکات مهم دیگری آموختیم که به شرح زیر است. سررسید جیبی یا سالنامه جیبی همان طور که از اسمش پیداست ابعاد کوچکی دارد و در جیب جا میشود، سررسید یا سالنامه جیبی قیمت مناسبی دارد و نسبت به سایر سر رسید ها ارزانتر است.

یکی از بهترین پیشنهاد ها برای چاپ سررسید جیبی ۱۴۰۱ چاپخانه تهران است که یک چاپخانه حرفه ای و با تجربه می باشد. چاپخانه تهران یکی از قدیمی ترین و حرفه ای ترین چاپخانه های تهران می باشد.

سررسید یا سالنامه، یک دفتر تقویم دار است و برای یادداشت های روزمره،قرارهای مهم کاری و… قابل استفاده می باشد. سررسید پالتویی که برای هر فردی در هر شغلی خیلی کاربردی می باشد و  سررسید ها انواع زیادی دارند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *