چاپ رنگی روی ماسک

چاپ رنگی روی ماسک

با سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران عزیز ما امروز آمده ایم که به شما چاپ رنگی روی ماسک توضیح دهیم و امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده را ببرید. همان طور که همگی مستحضر هستیم ویروس کرونا کل جهان فرا گرفته است و همگی برای نگرفتن این ویروس خطرناک دست به کار های مختلفی می زنند مانند شست و شوی دست ها، زدن الکل به سطوح و… یکی از بهترین جلوگیری کننده ها به ویروس کرونا زدن ماسک می باشد،محققان ثابت کرده اند که استفاده از ماسک تاثیر بسیار زیادی روی نگرفتن و دچار نشدن به ویروس کرونا دارد.

امروزه افراد زیادی هستند که از زدن ماسک جلوگیری می کنند و اعتقادی به پوشیدن ماسک ندارند،بیشتر اینگونه افراد جامعه جوانان و نوجوانان هستند که احساس می کنند باز زدن ماسک تیپ و استایل  آنها بهم میخورد، برای اینکه همگی بخواهند از ماسک ها استفاده کنند از چاپ رنگی روی ماسک بهره میگیرند تا به زیباتر شدن ماسک نیز کمک شایانی کنند.

چاپ ماسک تبلیغاتی

وقتی بازدید و فروش در یک کالا  بسیار زیاد می شود، شرکت های مختلف به فکر درج تبلیغات خودشان بر روی آنها می افتند که بازدهی بالایی نیز دارد، یکی از محصولاتی که امروزه زیاد از آنها استفاده می کنیم ماسک ها هستند،ماسک ها به دلیل اینکه روی دهان و صورت میپوشانند بسیار در داخل دید هستند و گزینه بسیار مناسبی برای تبلیغات به شمار می آیند.

چاپ ماسک های تبلیغاتی رواج بسیاری پیدا کرده است و از انها به عنوان هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده می کنند و فرض کنید هر کسی که از ماسک تبلیغاتی شما استفاده می کند دارد بنر تبلیغاتی تان را با خود حمل می کند و به دیگران نشان می دهد.

انواع ماسک

ماسک ها مانند بیشتر کالاها شکل ها و نوع های مختلفی دارند که همگی بتوانند از انها استفاده کنند،ماسک ها به دو دسته:ماسک های سه لایه و ماسک های فیلتردار تقسیم شده اند که در ادامه بیشتر به انها می پردازیم.

ماسک های سه لایه

یکی از پرفروش ترین ماسک ها در جهان ماسک های سه لایه هستند،  اینگونه ماسک ها در درون بیمارستان ها و مکان های عمومی استفاده می شود و به دلیل قیمت خوبی که دارد هر روزه میلیون ها از ان در سراسر جهان به فروش میرسد و اگر به دنبال چاپ رنگی روی ماسک و چاپ تبلیغات روی آنها هستید، انتخاب بسیار مناسبی برای شما می باشد.

ماسک های فیلتردار

اگر به دنبال یک نوع ماسک دارای فیلتر هوا هستید این نوع را به شما پیشنهاد می کنیم، این گونه از ماسک ها دارای فیلتر هوا می باشد و نفس کشیدن را راه تر می کند و از آنها می توانید در همه جا استفاده کافی را ببرید، چاپ تبلیغات روی آنها نیز بازدهی بالایی دارد و به شما این قابلیت می دهد تا روی فیلترشان هم لوگو و طرح خودتان را چاپ کنید.

 نحوه چاپ رنگی روی ماسک

ماسک ها به دلیل اینکه جنس های مختلفی دارند،چاپ رنگی روی ماسک ها نیز نسبت به جنس انها متفاوت می باشد.

در چاپخانه از شیوه های چاپ مختلفی استفاده می کنند تا کار هر گونه مشتری را راه بی اندازند،در ادامه با انواع چاپ رنگی بر روی ماسک ها آشنا می شویم.

چاپ سابلیمیشن

یکی از چاپ هایی که برای چاپ رنگی روی ماسک استفاده می کنند،چاپ سابلیمیشن نام دارد،اینگونه چاپ به دلیل اینکه حرارت زیادی را وارد می کند باید از ماسک هایی استفاده کنیم تا در دما زیاد مقاوم باشند و وقتی ما این نوع ماسک را میشوییم طرح و لوگو چاپ شده روی آن از بین نمی رود و مثل روز اول باقی می ماند.

چاپ حرارتی

یکی از رایج ترین نوع چاپ روی ماسک ها چاپ حرارتی (مدیا) می باشد، در چاپخانه اول طرح های پیشنهادی را روی کاغذ حرارتی می آورند و با استفاده از حرارت زیاد روی ماسک ها چاپ می کنند.

چاپ سیلک

یکی از بهترین نوع های چاپ، چاپ سیلک است،یک گونه چاپ صنعتی که با دستگاهای مخصوص شکل می گیرد، در این گونه چاپ تنوع رنگ هایی که میتوانید از آنها استفاده کنید بسیار زیاد می باشد.

چاپ کاتر

در این گونه چاپ بیشتر از پارچه های تیره رنگ بهره می گیرند و طرح روی آنها نیز به صورت تک رنگ می باشد.

چاپ تامپو

یک گونه چاپ رنگی روی ماسک که قیمت بسیار مناسبی دارد و به کاربر این قابلیت می دهد تا هرگونه طرحی را روی هر یک ماسک هایی که دوست دارد چاپ کند.

شما اگر شرکت یا برندی را دارید که به دنبال تبلیغات ان هستید، یکی از بهترین روش ها تبلیغات چاپ ماسک های تبلیغاتی می باشد، یک نوع تبلیغات بسیار ارزان قیمت که به شما بازدهی بالایی را نیز می دهد و شما می توانید با چاپ این گونه ماسک ها تبلیغاتتان در سراسر شهر و یا کشور گسترش دهید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
چاپ جعبه مواد غذایی و نکات مهم آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *