بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی

بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی

باسلام و خسته نباشید به شما کاربران عزیز،ما امروز امده ایم که بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی و تاثیر ماسک های تبلیغاتی را به شما توضیح دهیم و امیدواریم از این مطالب لذت و بهره کافی را ببرید.

امروزه با توجه به گسترش بیماری کویید ۱۹ تولید و فروش ماسک های مختلف بسیار زیاد شده است،به گفته محققان ماسک ها درصد چشمگیری از احتمال مبتلا شدن به ویروس کرونا را کاهش می دهند،همان طور که می دانید وقتی فروش کالایی بالا می رود،شرکت های مختلف از آن محصول برای تبلیغات برند خوشان استفاده می کنند،این ترفند تبلیغاتی بسیار بازدهی بالایی نیز به انها می دهد به همین دلیل تقاضا برای چاپ تبلیغاتی بر روی ماسک ها در چاپخانه های ماسک تبلیغاتی بسیار زیاد شده است.

انواع ماسک تبلیغاتی

ماسک ها انواع مختلفی دارند مانند ماسک های سه لایه  و ماسک های فیلتردار و در ادامه به هر یک از آنها بیشتر می پردازیم.

ماسک های سه لایه

نوعی ماسک که جز پرفروش ترین ماسک های داخل بازار می باشد و خریدارانش هر روزه افزایش می یابد و شما می توانید از این گونه ماسک ها در همه جا استفاده کنید.

ماسک های فیلتردار

ماسک هایی که دارای فیلتر هوا می باشند و تنفس را برای کسانی که از آنها استفاده می کنند راحت تر می سازد،  این نوع ماسک را ماسک های فیلتردار می نامند.

انواع چاپ تبلیغات روی ماسک

چاپ های مختلفی در درون چاپخانه های ماسک تبلیغاتی وجود دارند تا روی هرگونه ماسکی  طرح تبلیغاتی قرار دهند، در ادامه به هریک از این گونه روش های چاپ می پردازیم.

چاپ حرارتی(مدیا)

یکی از راحت ترین و ساده ترین روش های چاپ بر روی ماسک ها چاپ حرارتی می باشد ، در این روش چاپ در قدم اول کارکنان چاپخانه های ماسک تبلیغاتی طرح های پیشنهادی روی کاغذ حرارتی می اورند و بعد از ان، طرح ها را با استفاده از حرارت زیاد بر روی ماسک ها می چسبانند.

چاپ سابلیمیشن

نوعی روش چاپ ماسک های تبلیغاتی، که حرارت بسیار زیادی بر ماسک وارد می کنند و باعث می شود که اگر ماسک در برابر دما زیاد مقاوم نباشد چاپ طرح پیشنهادی به خوبی صورت نگیرد.

چاپ سیلک

یک نوع چاپ کارخانه ای که فقط فقط در درون چاپخانه های ماسک تبلیغاتی و بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی صورت پذیر است، در این نوع از چاپ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و سفارش دهنده با دستی بسیار باز می تواند طرح و ماسک پیشنهادی خود را انتخاب کند.

چاپ تامپو

یک گونه چاپ تبلیغاتی که بیشتر از آن برای چاپ لوگو های مختلف استفاده می کنند و هیچگونه محدودیت رنگی در این شیوه از چاپ وجود ندارد و طرح چاپ شده روی ماسک نیز قابل شست و شو می باشد.

چاپ کاتر

یک نوع چاپ ساده و بدون دردسر که با سرعت بسیار زیادی صورت می گیرد و در این شیوه از چاپ فقط قابلیت چاپ یک نوع رنگ وجود دارد.

کاربرد چاپ هدایای تبلیغاتی

یکی از تبلیغاتی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده است چاپ تبلیغات روی هدایای تبلیغاتی می باشد،که هزینه خرید هدایای تبلیغاتی خیلی کمتر از تبلیغات در درون تلویزیون و رادیو است،هدایای تبلیغاتی انواع و اقسام مختلفی دارند مانند ماسک های تبلیغاتی، سررسید های تبلیغاتی و لیوان های تبلیغاتی و… که بسیار بازدهی بالایی نیز به سفارش دهنده می دهند.

شرکت ها و برند های مختلف برای تبلیغات خودشان دست به تولید سررسید و تولید ماسک ، لیوان های مختلف می زنند تا اوازه برندشان گسترش بدهند.

شرکت هایی که می خواهند این هدایای تبلیغاتی سفارش دهند باید به چاپخانه ها مراجعه کنند،چاپخانه های بسیار زیادی در سراسر کشور و شهرهای مختلف مثل چاپخانه تهران وجود دارند تا همگی بتوانند برای ثبت تبلیغات خودشان به آنجا بروند.

بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی

چاپخانه های مختلفی برای بهترین چاپخانه ماسک تبلیغاتی در کشور وجود دارند که هر یک آنها دارای قابلیت ها و ویژگی های خاص خودشان هستند،اگر بخواهیم که دنبال یک چاپخانه ماسک تیلیغاتی باشیم که در رده اول این حرفه قرار داشته باشد باید انواع اقسام چاپ بر روی ماسک بتواند انجام دهد تا مشتری خود را به حفظ کند و از دست ندهد، یکی از بهترین چاپخانه های ماسک تبلیغاتی در ایران چاپخانه مجریان می باشد، این چاپخانه با سابقه کارایی بالایی که دارند می تواند هرگونه طرحی را با قیمت بسیار مناسب روی ماسک های مختلف چاپ کند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
ادامه مطلب
چرا بهتر است از کاتالوگ های چاپی استفاده کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *