چاپ تقویم اختصاصی سال 1401

چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱

چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ می تواند به عنوان مناسب ترین هدایای تبلیغاتی به جامعه هدف اهدا شود. می توان از یک هدیه ی منحصر به فرد استفاده کرد تا با مشتریان هدف ارتباط موثری برقرار کرد و کسب و کار و برند و حسن نیت شرکت را به مشتریان نشان داد. در واقع استفاده از یک هدیه ی اختصاصی می تواند انگیزه ای ایجاد کند که از طریق آن مشتریان مشتاق شناخت بیشتر فعالیت های کسب و کار شوند. چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ شیوه ای مناسب برای تبلیغ نام تجاری و فروش بیشتر محصولات و جذب مشتریان بیشتر می باشد. هدیه ها در ذهن مخاطبان هدف ماندگار می شوند و برند شما در ذهن آن ها ثبت می شود. بسیاری از مخاطبان هدیه را نزد خود تا مدت هات نگه می دارند.

چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ مدت زمان زیادی توسط مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد و این گونه نام تجاری در ذهن ها باقی می ماند و مخاطب انگیزه ی شناخت پیدا می کند. می توان با انتخاب هدیه هایی با قیمت مناسب احساس خوشایندی در مشتریان هدف ایجاد کرد و به مشتریان این احساس را انتقال داد که آنان برای شرکت ارزشمند هستند. هدایای تبلیغاتی یکی از عناصر مهم صنعت برندینگ محسوب می شوند که رقبا سعی می کنند از این طریق خود را از دیگران متمایز کنند.

سررسید چیست ؟

سررسید به شکل و اندازه ی کتاب می باشد که هر ساله توسط شرکت های تبلیغاتی منتشر و به بازار هدف عرضه می شود. سالنامه ها تمام وقایع به وقوع پیوسته در طول تاریخ را نشان می دهند. افراد مختلفی مانند دانشجویان و استادان دانشگاه و کارمندان و… از سررسید ها برای یادداشت امور روزانه و اهداف و قرا ملاقات ها و برنامه های کاری شان استفاده می کنند.

کسب و کارها می توانند سررسید ها را به عنوان یکی از هدیه های مناسب برای تبلیغات انتخاب نمایند. چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ می تواند شامل لوگو ی شرکت و شعارهای تبلیغاتی جذاب و طرح های منحصر به فرد باشد تا مخاطب را به وجد آورد.

ادامه مطلب
ساعت دیواری تبلیغاتی به چه کسانی هدیه دهیم؟ + {مزایای آن}

سررسید ها در اندازه های مختلف و طرح های گوناگون به تولید می رسند. تبلیغات عامل مهمی در رشد برند محسوب می شوند،  بنابراین باید هدیه ای را انتخاب کرد که بیشتر اثر گذار بوده و حداقل یکی از نیازهای مشتریان را بر طرف نماید.

برای انتخاب هدیه می توان از ابزارهایی استفاده نمود که افراد به صورت روزمره با آن سرو کار دارند چون در این صورت می توان بدون پرداخت هزینه ای روزانه برند را به مشتریان یادآوری کرد. چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ می تواند هر روز توسط مخاطبان استفاده شود و تبلیغ مناسبی برای شرکت باشد.  این روش هزینه ی بالایی ندارد و نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر مقرون به صرفه می باشد از طرفی بازدید روزانه بالایی دارد. برای چاپ سررسید و تقویم رومیزی باید زودتر اقدام به ثبت سفارش نمود.

سررسید اختصاصی چیست ؟

سررسید اختصاصی یکی از انواع سررسیدها می باشد که کاملا مطابق نظر سفارش دهنده به تولید می رسد به گونه ای که شرکت یا فرد مورد نظر ویژگی و مشخصات کامل سررسید ی که می خواهد را اعلام می کند و اندازه ی قطع و طرح های مورد نظر را انتخاب می کند. این روزها که هدیه های زیادی از طرف شرکت ها به مشتریان داده می شود و رقابت در این زمینه زیاد شده است، با اختصاصی کردن سرسیدها می توان تمایز ایجاد کرد.

معمولا سررسیدهای معمولی در حجم بالا به چاپ می رسند. چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ در قیمت های متفاوت به انجام می رسد و هزینه ی آن بستگی به عوامل متعددی مانند انتخاب جلد و نوع کاغذ و… دارد.

سررسید ها دارای جلدهای مختلف هستند می توان برای منحصر به فرد بودن از جلد های چرمی استفاده نمود که هزینه ی بالا تری دارند. برای اختصاصی کردن تمام صفحات تقویم مطابق با سلیقه ی مشتریان طراحی می شود. چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ نسبت به تقویم های معمولی نیازمند مدت زنان بیشتری است به همین دلیل کسانی که قصد چاپ سالنامه اختصاصی و سفارشی شده دارند باید زودتر اقدام کنند تا به موقع محصول نهایی را دریافت کنند.

زمان ثبت سفارش برای سالنامه و تقویم اختصاصی

هدیه های تبلیغاتی می تواند ارزان قیمت یا گران قیمت انتخاب شود و طراحی های لازم روی آن انجام شود و به چاپ برسد. ارزان قیمت و گران قیمت بودن هدیه دلیل بر کارآمد بودن آن هدیه نمی باشد. گاهی هدیه دادن حتی یک خودکار کوچک می تواند تاثیر گذار باشد.  تنها کافیست هدیه ای انتخاب می شود کاربردی باشد و به درد مشتری بخورد.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

برای چاپ تقویم اختصاصی سال ۱۴۰۱ باید زودتر اقدام به سفارش نمود. هرچه به پایان سال نزدیک تر می شویم حجم کار آژانس های تبلیغاتی بیشتر می شود و سفارش های بیشتری دریافت می کنند. در نتیجه اگر شما بخواهید حتی یک تقویم ساده را سفارش بدهید افراد بیشتری قبل از شما در نوبت اند تا سفارشات خود را دریافت کنند و این موضوع می تواند کار شما را به تاخیر بیندازد.

با نزدیک شدن به پایان سال موجودی انبارها در چاپخانه تهران رو به اتمام می رود و بسیاری از طرح ها به فروش می رود. از این رو هرچه دیرتر اقدام کنید انتخاب تان محدود تر خواهد شد و مجبور می شوید از بین طرح های باقی مانده انتخاب نمایید و سفارشات را دیرتر تحویل بگیرید. در نتیجه در صورت تمایل با سفارش زودتر اقدام به ثبت سفارشات تان نمایید.

سخن آخر

بازاریابی با پیشرفت تکنولوژی همگام شده و کسب و کارها همه روزه به دنبال انتخاب یک شیوه ی مدرن و منحصر به فرد برای خرید هدایای تبلیغاتی می باشند تا خود را در ذهن مخاطبان هدف حک کنند.

باید جامعه هدفتان را مشخص کرده و نیازها و سلیقه ی آنان را بشناسید و یک هدیه ی کاربردی برای اهدا انتخاب نمایید. تقویم یکی از محصولات موثر در بازاریابی می باشد که توسط افراد به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به متحول شدن برندتان کمک کند. تنها کافی است تا شرکت تبلیغاتی معتبری را انتخاب نمایید . شرکت مجریان با سابقه ای بی نظیر در این زمینه موفق به دریافت تندیس رضایت از مشتریان شده است و با بهترین کیفیت آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *