انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی

انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی

برای بسیاری از کسب و کارها انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی اهمیت دارد و نمی خواهند هزینه ی گزافی بابت هدیه های تبلیغاتی پرداخت کنند. کسب و کارها و بنگاه ها می توانند با دادن یک هدیه به مشتریان خود آن ها را خوشحال کنند و در آن ها انگیزه ایجاد کنند تا بیشتر فعالیت های کسب و کار را بشناسند. اگر هدیه ی مناسبی انتخاب شود و به درستی چاپ لوگو روی آن انجام شود می تواند برند شما را به یک برند به یاد ماندنی تبدیل نماید. برای انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان حتی یک خودکار پلاستیکی ساده برای بازاریابی کافی ست به ابزارهایی که در اطرافمان قرار دارند توجه کنید و نوع کاربردی را برای این امر برگزینید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان

انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی موجب می شود هزینه ی زیادی را صرف نکنید و با هزینه ی کم برند خود را ماندگار نمایید. بسیاری از مخاطبان هدیه هایی را که دریافت می کنند برای مدت زیادی نزد خود نگه می دارند. انتخاب های زیادی برای هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت وجود دارد که بنگاه ها می توانند از طریق آن خود را به بازار هدف معرفی کنند. مهم این است که محصول انتخابی برای جامعه هدف سودمند باشد و احساس خوبی را به آن ها منتقل نماید. باید هدیه ی منحصر به فردی را برای مخاطبان خود فراهم کنید تا نشان دهید چقدر آن ها برایتان ارزشمند هستند. می توانید این هدیه ها را در مناسبت های مختلف یا همایش ها و کنفرانس ها به نمایندگان و مشتریان خود ارائه کنید.

مزایای هدایای تبلیغاتی

این روزها تمام برند ها در سراسر جهان تلاش می کنند تا از شیوه های جدید و اثر گذار برای تبلیغات استفاده نمایند تا هدیه ای ماندگار به جامعه هدف ارائه دهند و از این طریق مشتریان خود را افزایش دهند تا به هدف اصلی خود که بالا بردن فروش است دست یابند. در واقع انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی باید به شکل ویژه ای ارائه شود که ایجاد تمایز کند. هدیه های تبلیغاتی بیش از سایر روش های تبلیغات برای مشتریان جذابیت داشته و تاثیر تبلیغات را بیش تر می کنند. نیازی نیست که حتما از هدیه های لوکس استفاده نمایید تنها کافیست به سلیقه ی مخاطبانتان آگاهی داشته باشید و مطابق آن هد یه ای را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب
ست رومیزی تبلیغاتی هدیه ای مناسب و لوکس

هدیه های تبلیغاتی می توانند ارزان باشند و یا  گران قیمت. گران بودن هدیه ها به معنی بالا رفتن کارآیی نیست. بلکه می توان با انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی روی مشتری ها تاثیر گذاشت. اگر این کار به درستی اجرا شود می تواند برند بنگاه را متحول کند و به رشد کسب و کار بینجامد. محصولات تنوع زیادی دارند. برای اثر گذاری یک هدیه بهتر است محصولی را انتخاب کنید که مخاطبان بیشتر با آن سر و کار دارند و در طول روز بارها از آن استفاده می کنند. استفاده ی زیاد از محصول موجب می شود برند شم دائما به مشتریان یادآوری شود و بعد از مدتی در ذهن ناخود آگاه آن ها درج می شود. این موضوع موجب وفاداری آن ها خواهد شد.

چند نمونه از هدیه های تبلیغاتی ارزان

انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی کار آسانی است فقط مهم است محصولی را انتخاب کنید که پر استفاده تر باشد در ادامه به چند نمونه از این هدیه های ارزان اشاره می کنیم:

  • ماسک تبلیغاتی : این روزها به دلیل استفاده ی مداوم افراد از ماسک برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها از آن به عنوان یک هدیه ی تبلیغاتی استفاده می کنند. ماسک ها انوع مختلفی دارند و بسیار ارزان قیمت هستند در حالیکه تاثیر شگفت انگیزی را در تبلیغات به دنبال دارند. شرکت ها می توانند لوگو ی خود را روی ماسک ها حک کرده و آن را به مشتریان خود هدیه بدهند. از این طریق به مشتریان خود نشان می دهند که سلامت آن ها را جدی گرفته اند. مخاطبان هدف در طول روز در تمام نقاط شهر تردد می کنند و این امر موجب دیده شدن برند شما توسط افراد زیادی می شود. می توان ماسک ها را نیز به شکل اختصاصی و سفارشی به تولید رساند.
  • خودکار تبلیغاتی : اگر در پی انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی هستید خودکار گزینه ی مناسبی می باشد. با انتخاب انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی شیوه ی ارزشمندی را برای بازاریابی انتخاب نموده اید. خودکارها بیلبردهای کوچکی هستند که نام تجاری شما را با خود حمل می کنند. هر بنگاهی با هر بودجه ای می تواند خودکار را به مخاطبان هدف خود هدیه بدهد. می توانید خودکارهای پلاستیکی و یا فلزی انتخاب کنید و برند خود را روی آن چاپ نمایید. خودکار به صورت روزمره توسط افراد مورد استفاده قرار میگیرد و برای نوشتن برنامه های روزانه و لیست کارها کاربرد دارد. بنابراین می تواند ابزار مناسبی برای تبلیغ باشد.
ادامه مطلب
ابزارتبلیغاتی مناسب چه برندهایی است

هدیه تبلیغاتی ارزان

صنعت برندینگ این روزها بسیار مورد توجه است از این رو شرکت های تبلیغاتی زیادی در حال فعالیت هستند تا هر کدام بهترین هدیه ها را فراهم کنند تا موجب ایجاد تمایز شوند. نیازی نیست که از هدیه هایی با هزینه گزاف تبلیغ کنید. انتخاب هدیه تبلیغاتی ارزان برای بازاریابی به شرطی که آن هدیه کاربردی باشد می تواند کارآمد باشد. اگر به مشتریان خود هدیه ای بدهید که بتواند از آن استفاده کند بهتر آن را در ذهن خود ثبت می کند. هد یه ها باید از بین محصولاتی انتخاب شوند که بتوانند به بهترین شکل با مشتریان ارتباط برقرار کنند و در آن ها انگیزه ای برای تحقیق بیشتر درباره ی فعالیت های شما ایجاد کنند. چاپخانه ها در تهران از اتاق های فکر و متخصصان استفاده می کنند تا محصول مناسب را پیدا کنند و به بهترین شکل برند را روی آن ثبت کنند.

تاثیرگذاری بالا با هدیه های تبلیغاتی ارزان

هیچ بنگاهی نمی خواهد هزینه ی زیادی بابت تبلیغات پرداخت کند بلکه می خواهد با استفاده از محصولات ارزان بیشترین تاثر گذاری را ایجاد نماید. هدیه باید ارزان  باشد اما ارزان به نظر نرسد و باید خلاقانه و لوکس به نظر برسد. همه دوست دارند گل و خوراکی هدیه بگیرند ولی این هدیه ها ماندگاری ندارند و زود از ذهن مخاطب پاک می شوند. شرکت مجریان می تواند هدیه های مناسب را به شیوه ای لوکس برای شما به چاپ برساند تا بهترین نتیجه را از این بازاریابی کسب نمایید. این تیم با دارا بودن افراد متخصص بهترین کیفیت را به مشتریان گرامی ارائه می دهند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *