هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

هدایای تبلیغاتی سال نو چیست و چگونه می توانند تاثیرگذار باشند ؟

هدایای تبلیغاتی سال نو چیست ؟ بیشتر مدیران کسب و کارها در اواخر سال به فکر پیدا کردن بهترین و متفاوت‌ترین هدایا  هستند. اما معمولا ایده‌های محدودی به ذهنشان می‌رسد. گاهی نیز این سردرگمی باعث می‌شود همان هدیه سال گذشته را تهیه کنند. اما در حقیقت داشتن خلاقیت در تهیه هدیه تبلیغاتی ارزان می‌تواند تاثیر مثبت و ویژه‌ای بر روی پیشبرد استراتژی بازاریابی شرکت شما داشته باشد. همه ما با شنیدن سال نو و تهیه هدیه ، چند کالای محدود را در ذهن خود مجسم می‌کنیم. چرا که همیشه عادت کرده‌ایم خودکار پلاستیکی یا تقویم جیبی یا رومیزی و در بهترین حالت سررسید به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت کنیم. اما حقیقت این است که در انتخاب هدایای تبلیغاتی سال نو باید تا جای ممکن خلاقیت به خرج بدهیم. زیرا متفاوت بودن یکی از رموز ماندگاری نام برند در ذهن مشتری است.

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

استفاده از تقویم رومیزی یا سررسید اولین گزینه برای هدایای تبلیغاتی سال نو که به ذهن مدیران خطور می‌کند.

معرفی برخی هدایای تبلیغاتی سال نو که میتوانند تاثیرگذار باشند

  • دفترچه یادداشت و خودنویس

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است که چرا بیشتر شرکت‌ها از انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی  یا دفترچه یادداشت به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. پاسخ این است که اولین و مهمترین نکته‌ای که در ارتباط با تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب باید به آن توجه شود کاربردی بودن آن است. زیرا اگر هدیه‌ی تبلیغاتی ارائه شده کاربردی نباشد. شرکت‌ها نمی‌توانند به کمک آن به تحقق اهداف بازاریابی و تبلیغاتی خود بپردازند. اما حقیقت اینجاست که امروزه دیگر خودکارها یا دفترچه یادداشت‌ تبلیغاتی جذابیت و کاربرد چندانی ندارند. زیرا برای بیشتر افراد تکراری و خسته کننده شده‌اند و در بهترین حالت به عنوان دفتر پیش‌نویس در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان خانواده قرار می‌گیرد. بنابراین بهتر است هدیه متفاوت و در عین حال کاربردی به عنوان هدیه تبلیغاتی شرکت خود تهیه کنید.

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

دفترچه یادداشت و خودکار رایج‌ترین و پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

خودکار تبلیغاتی و خودنویس یا روان نویس تبلیغاتی یک هدیه کاربردی و پر استفاده

  • ست هدیه مجزا برای خانم ها و آقایان

هدایای تبلیغاتی می‌تواند جا کلیدی، ساعت مچی یا رومیزی، کیف پول، خودنویس، آینه‌ی جیبی و هر چیز دیگری باشد که بتواند به بخشی از نیازهای مخاطبان شما پاسخ دهد. در ادامه نمونه‌ای از هدایای تبلیغاتی کاربردی آمده‌اند که در رنگبندی‌های مختلف برای تهیه شده‌اند. نکته‌ی قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد نیز بسته‌بندی مرتب و تمیز این هدایا در قالب جعبه‌های کوچک است.یکی از مواردی که باعث تاثیرگذاری بیشتر هدایای تبلیغاتی می‌شود تهیه آن‌ها به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان است. زیرا به صورت ناخودآگاه تاثیر روانی مثبتی بر روی افرادی که با این هدیه مواجه می‌شوند می‌گذارد. در حقیقت این اختصاصی کردن هدایای تبلیغاتی این حس را به مخاطب القا می‌کند که شما به مشتریان خود اهمیت زیادی قائل هستید. از این رو سعی کنید هدایای تبلیغاتی خانم‌ها فانتزی و شیک باشد. زیرا خانم‌ها عاشق هدایای فانتزی هستند. از سوی دیگر نیز انتخاب جاسوئیچی و خودنویس یا جای کارت تبلیغاتی انتخاب هوشمندانه‌ای برای آقایان است. این ست هدیه تبلیغاتی ها میتواند به مراتب تاثیرگذار تر است هدایای دیگر باشند.

ادامه مطلب
چاپ بسته بندی محصولات غذایی

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

نمونه‌ای از هدایای تبلیغاتی که کاربردی و متنوع بوده و در رنگ‌بندی مختلف برای خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف تهیه شده‌اند.

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

نمونه‌ای از هدایای تبلیغاتی برای آقایان

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

ست مدیریتی یک هدیه بسیار کابردی برای مدیران

  • لیوان یا ماگ‌های اختصاصی

همه ما هنگام مراجعه به سازمان‌های مختلف در زمان انتظار برای دریافت خدمات یا مشاوره معمولا به دکوراسیون داخلی و چیدمان میز کارمندان توجه می‌کنیم. می‌توان گفت هیچ چیز به اندازه یک دست بودن چیدمان میزهای هر بخش در سازمان‌های رسمی جالب به نظر نمی‌رسد. از این رو هر مدیری با انتخاب هوشمندانه و خرید هدایای تبلیغاتی سال نو با یک تیر می‌تواند دو نشان بزند. یعنی المانی را انتخاب کند که هم چیدمان میز کارکنانش یک دست شود و هم به اهداف تبلیغاتی سازمان دست یابد. تهیه لیوان تبلیغاتی یا ماگ تبلیغاتی یکی از این گزینه‌ها است. زیرا همانگونه که می‌دانید معمولا در سازمان‌های ما تقریبا همه کارمندان در طول روز چایی مصرف می‌کنند. اما در بسیاری از شرکت‌ها چایی هر کارمند در لیوان اختصاصی او که طرح و شکل متفاوت دارد سرو می‌شود. اما تهیه ماگ‌های یک شکل با لوگوی شرکت در رنگ‌های مختلف می‌تواند انسجام بیشتری را به میز کار کارمندان شما ببخشد.

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

ماگ‌ها متنوع با لوگوی شرکت انتخاب مناسبی برای هدایای سال نو
  • ساعت رو میزی، مچی یا دیواری

تا قبل از همه گیر شدن تلفن همراه معمولا هر فرد از ساعت مچی استفاده می‌کرد. اما امروزه معمولا بیشتر افراد از ساعت تلفن همراهشان به جای ساعت مچی استفاده می‌کنند. هر چند که هیچ چیز جای پرستیژ ساعت مچی را نمی‌گیرد. مطمئنا هر کارمندی در طی ساعات کاری خود چندین بار ساعت را چک می‌کند. از این رو ساعت نیز می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدایای تبلیغاتی سال نو باشد. این ساعت تبلیغاتی می‌تواند ساعت رومیزی، ساعت دیواری و یا مچی باشد. تنها نکته‌ی مهمی که در زمینه تهیه ساعت به عنوان هدیه تبلیغاتی باید به آن توجه شود. عدم چاپ درشت لوگوی شرکت است. زیرا این کار باعث می‌شود که حس خوبی نسبت به برند شما نداشته باشند. از سوی دیگر نیز انتخاب یک ساعت رومیزی یا دیواری شیک باعث می‌شود که کارمندان آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی سال نو به خانه‌های خود ببرند و مواجهه با برند شما در این حالت چندین برابر می‌شود.

ادامه مطلب
طراحی بسته بندی و جعبه خلاقانه

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

ارائه ساعت دیواری حاوی لوگوی شرکت هدیه ای تاثیرگذار

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

ساعت رومیزی تبلیغاتی یا ساعت چوبی هدیه تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی سال نو|چاپخانه مجریان

ساعت مچی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی پراستفاده

 

  • وسایل الکترونیکی و دیجیتالی

به عنوان شخصی که بیشتر ساعت‌های روزانه خود را پشت لپ تاپ می‌گذراند باید بگویم که هیچ چیز به اندازه وسایل الکترونیکی و دیجیتالی نمی‌تواند توجه مرا جلب کند. از این رو به شما هم پیشنهاد می‌کنم که در صورت امکان چنین تجهیزاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی سال نو کارمند خود در نظر بگیرید. پد موس، زیر لپ‌تاپی، هارد اکسترنال، فلش مموری و حتی موس، هدفون ، پاوربانک و … هر یک می‌توانند به عنوان ک هدیه هیجان‌انگیز در نظر گرفته شوند. این وسایل می‌توانند به صورت سفارشی تهیه شوند و لوگوی شرکت شما را به همراه داشته باشند. و یا در جعبه‌هایی اختصاصی که برای شرکت شما طراحی شده است در اختیار مخاطبان شما قرار گیرند. با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی الکترونیکی همیشه جلوی چشم کارمندان شما هستند به مرور زمان در ذهن آن‌ها برای همیشه نقش می‌بندند. سایر مخاطبان و مشتریان شما نیز چنین حسی را نسبت به این هدایا خواهند داشت.بنابراین سعی کنید نهایت خلاقیت خود را در تهیه هدایا در نظر بگیرید. زیرا این هدایا نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت برای برند یا کسب و کار شما محسوب می‌شوند.در پایان با توجه به اینکه امکان معرفی تمام هدایای موجود و کاربردی و مناسب برای سال نو در یک مقاله وجود ندارد برخی از آنها را نیز به صورت عنوان کردن معرفی میکنیم ، هدایای تبلیغاتی ارزان مثل خودکار پلاستیکی و یا خودکار فلزی تبلیغاتی ، تیشرت تبلیغاتی ، کلاه تبلیغاتی ، آفتابگیر تبلیغاتی ، ساک دستی تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی پر استفاده دیگر مثل فلاسک تبلیغاتی ، جعبه ابزار تبلیغاتی ، هدایای مسافرتی ، جعبه شکلات تبلیغاتی ، جعبه خودکار تبلیغاتی ، ظروف تبلیغاتی که جزو هدایای تبلیغاتی خاص است و هدایای بسیار دیگر که میتوانید نمونه آنها را در سایت آژانس تبلیغاتی مجریان مشاهده کنید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *