نکات انتخاب سررسید

نکات کلیدی و موثر در انتخاب و خرید سررسید

سررسید یکی از هدایای تبلیغاتی پر کاربردی است که امروزه رواج بسیاری پیدا کرده است. برای انتخاب سررسید باید نکات انتخاب سررسید را در نظر گرفت ، که به چند مورد آن اشاره می کنیم. اگر می خواهید سررسیدی را خریداری کنید و نمی دانید چه سررسیدی مناسب شماست و در انتخاب آن سر در گم هستید پس تا پایان این مقاله همراه مجریان باشید.

 

نکاتی که در انتخاب سررسید مناسب خود باید توجه کنید !

سررسید یکی از محصولاتی است که بسیار محبوب و مورد استفاده افراد مختف با هدف های متفاوت می باشد. این محصول به ویژه با شروع سال جدید به دلیل صفحات تاریخ بندی شده ای که دارد بسیار مورد توجه قرار میگیرد. عده ای از این محصول به عنوان یادداشت های شخصی ستفاده می کنند و عده ای با چاپ لوگو کسب و کار خود بر آن به عنوان هدایای تبلیغاتی این محصول را به افراد و مشتریان خود ارائه می دهند. در ادامه مطلب با نکاتی برای انتخاب سررسید مناسب کاربرد خود آشنا خواهید شد و می توانید در انتخاب آن آکاهانه تصمیم بگیرید.

 

جلد سررسید

یکی از نکاتی که زمان خرید سررسید باید به آن توجه کرد،  توجه به جلد سررسید است  جلد سررسید باید مقاومت زیادی داشته باشد. جلدهای متفاوتی را برای سررسید های جدید به کار می گیرند. بر اساس بودجه ای که دارید میتوانید یکی از انواع جلد ها با قیمت متفاوت را جهت طراحی سررسید سفارش دهید. برای طراحی اختصاصی سررسید ها میتوانید جلد هایی را انتخاب کنید که طبیعی و لاکچری هستند. این جلد ها با قیمت بیشتری برای طراحی این نوع سررسید ها به کار رفته است.

 

کاغذ سررسید

جنس کاغذ سررسید از دیگر نکته ای است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت که بهترین سررسید را انتخاب کنیم. ورقه هایی که برای سررسید ها به کار رفته میشود کاغذی یا گلاسه هستند. آن دسته از ورقه هایی که گلاسه میباشند برای طراحی لت سررسید های لاکچری به کار میگیرند. ولی ورقه های کاغذی را برای صفحات داخلی سررسید ها مورد استفاده قرار میدهند. طبق نوع سفارش سررسیدی که میدهید میتوانید ورقه های متفاوتی را برای آن انتخاب کنید .

 

محتوای بهترین سررسید

توجه به محتوای سررسید از دیگر نکاتی به شمار میرود که زمان خرید سررسید اهمیت زیادی دارد. هر یک از اطلاعات دقیق مربوط به روز های متفاوت و باید در سررسید ها ثبت نمایید. ثبت روز های متفاوت برای برنامه ریزی در سررسید ضروری است. رنگ بندی هر یک از صفحات باید به گونه ای انجام شود که به زیبایی و خوانایی سررسید آسیبی وارد نسازد. در واقع محتوای هر یک از سررسید ها را شما میتوانید بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب
سررسید 1402 چیست و چه تاثیری در تبلیغات کسب و کار شما دارد ؟

 

صحافی سررسید

زمان خرید بهترین سررسید موقعی اهمیت دارد که با توجه به صحافی آن باشد. صحافی سررسید ها به صورت ته چسب ، ته دوخت و فنری انجام میدهند. با دوام بودن صحافی یکی از مهم ترین نکاتی میباشد که اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که صحافی فنری مقاومت زیادی دارد ، طرفداران بیشتری را جذب کرده است برای اینکه یکی از انواع سررسید های بادوام و با کیفیت را خریداری کنید باید به نوع صحافی آن توجه زیادی داشته باشید.

 

قیمت بهترین سررسید

قیمت بهترین سررسید ها هزینه خریداری که برای سررسید های تبلیغاتی باید پرداخت کنید به مدل سررسید بستگی دارد. بهترین سررسید ها که باید زمان خرید به آن دقت داشته باشید قیمت محصول است. مدل های زیادی از سررسید ها را تولید کنندگان طراحی میکنند که هر یک از آن ها دارای کاربرد خاصی هستند. برخی از این سررسید ها به صورت روز شمار میباشند ، و برخی دیگر از آن ها به صورت هفته شمار و یا ماه شمار هستند. هر یک از آن ها را از نظر ویژگی های متفاوتی که دارند باید مورد بررسی قرار بدهید ، همچنین باید فاکتور هایی که روی قیمت آن ها تاثیر زیادی دارد را به خوبی بشناسید.

 

سررسید لاکچری

 

 نکات مورد توجه در هنگام خرید سررسید

در بخش قبل به نکات انتخاب سررسید مورد نظر پرداخته شد. در این بخش می خواهیم به برخی نکاتی که در خرید سررسید باید بدان توجه کرد بپردازیم. نکاتی که می تواند در خریدی هوشمندانه یاری رسان ما باشند و توجه به آن ها ضروری که نه اما نتیجه بخش می باشد.

 

زمان مناسب سفارش و انتخاب سررسید

معمولا بیشترین مشکلات در تحویل به موقع سررسید ها سفارشی است چرا که مشتریان و خریداران واقعی در زمان مناسبی نسبت به ثبت سفارش اقدام نمیکنند و در واقع زمان مفید را از دست میدهند. بنابراین ما به عنوان تولید کننده ،زمان کمی برای چاپ صحافی  سررسید ها ی سفارشی خواهیم داشت واگر در زمان تولید به یک اتفاق غیر منتظره برخورد کنیم که امر بسیار طبیعی است بخشی از زمان را قطعا از دست داده وتحویل سررسید ها با تاخیر مواجه خواهد شد.

ادامه مطلب
تاثیر و نقش چاپخانه ها در تبلیغات و بازاریابی یک کسب و کار

همین تاخیر هزینه های زیادی را برای ما در ارسال وتحویل به مخاطبان  ومشترهای ما در پی خواهد داشت. پس برای جلوگیری از ضرر وزیان به خودمان ومواجه با استرس و اضطراب پایان سال   برای ارسال وتحویل سررسید سال خودمان ، در زمان مناسب ثبت سفارش کرده واز مزایای مفید وموثر آن بیشترین استفاده را ببریم. یکی دیگر از مزایای زود اقدام کردن برای سررسید قدرت انتخاب بیشتر از میان گزینه های متعددی است که میتوانید در سررسید خود داشته باشید.

مثلا میتوانید جلد دلخواه تان را با روکشی جدید و متمایز انتخاب نموده و کسی که این کار را انجام میدهد میتواند در بازه ی زمانی ، جلد سازی دلخواه تان را در اختیار تان بگذارد . و اماده ی مراحل بعدی تولید باشد . همچنین طراحی صفحات رنگی ، درج لوگو در صفحات ، افزایش فرم های اختصاصی ، درج لوگو روی جلد به صورت پلاک فلزی از جمله مواردی هستند که میتوانند سررسید شما را از سایر رقبا متمایز سازد به شرط اینکه شما در زمان مناسب اقدام به بستن قرارداد جهت طراحی ، چاپ و صحافی سررسید ، شرکت ، سازمان یا مجموعه خودتان کنید.

 

تصمیم گیری شما فقط بر اساس قیمت نباشد !

اگر در تصمیم گیری برای خرید سررسید شرکت یا محل کارتان فقط به دنبال ارزان ترین قیمت باشید حتما و بدون شک نهایتا کاری بی کیفیت به مواد و مصالح ارزان قیمت نصیبمان خواهد شد . چرا که تولید کننده سررسید چاره ای جز این ندارد که اصطلاحا از سر و ته کار بزند تا بتواند محصول نهایی را به قیمت ارزان تری دربیاورد.توجه به نکات انتخاب سررسید و کیفیت ،خصوصا صحافی و جلد سازی بسیار دارای اهمیت است چرا که سررسید ها حداقل باید عمری یکساله داشته باشند.

هر چند که اکثرا سررسید های سال های گذشته را نگهداری میکنند و در طول سال بار ها به آن رجوع میکنند ولی باز هم اگر بخواهند مسئله ی عمر سررسید را در نظر بگیریم حداقل باید یکسال از آن کار بکشیم. حال اگر به قیمت پایین آن را تهیه کنیم پس از مدتی کوتاه شیرازه ی سررسید از بین میرود و دچار پارگی میشود این هدیه که قرار بود برای ما کار تبلیغی ، ترویجی انجام دهد به ضد تبلیغ برای ما منجر خواهد شد و در نتیجه اعتبار شرکت از بین میرود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *