نشان عالی مدیر سال

نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ به دکتر محمد رفیعی

هفتمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ در اول آذر ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی صدا سیما با حضور مقامات لشگری و دولتی و نمایندگان مردم برگزار شد.

در حاشیه این اجلاس از مدیران صنایع مختلف در بخش های مختلف تقدیر و تشکر گردید.

در بخش شرکت های تبلیغاتی ، مدیر عامل شرکت تبلیغاتی مجریان اول شد و آقای دکتر محمد رفیعی برای ششمین مرتبه نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ را دریافت نمود.

مدیران سال در بخش های مختلف به شرح زیر معرفی شدند

در بخش بانکداری : مدیرعامل بانک صادرات – بانک ملت
حوزه خودرو : ایران خودرو دیزل
بخش توربین : گروه مپنا
قسمت شرکت های نفتی : شرکت پالایش نفت تهران
در پتروشیمی : شرکت پتروشیمی پردیس
فولاد : مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان
صنعت غذایی : مدیران عامل شرکت بیژن – شرکت تک ماکارون
صنعت لوازم خانگی : شرکت ناسیونال ایران
بخش شرکت های تبلیغاتی : گروه شرکتهای مجریان
داروسازی : مدیرعامل شرکت دارویی زهراوی
بخش آی تی : شرکت ایران ارقام
و در بخش های مختلف دیگر نیز مدیر سال ۱۴۰۱ معرفی شدند و در مجموع از ۴۲ مدیر سال ایران با حضور مقامات تقدیر به عمل آمد

در این اجلاس که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی برگزار شد سخنرانان مختلفی از بخش های دولت – مجلس – خصوصی به بیان مشکلات و راهکارهای برون رفت در صنعت پرداختند و به اهمیت نقش مدیران در این حوزه پرداختند.

وزارت اموزش پرورش ، وزارت راه وشهرسازی ، وزارت ورزش و جوانان ، معاونت حقوقی ریاست جمهوری ، فرمانداری تهران ، شورایعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان ملی استاندارد ایران ، وزارت صنعت معدن تجارت ، وزارت نفت ، دانشگاه تهران ، دانشگاه بهشتی ، دانشگاه علم وصنعت ، دانشگاه الزهرا ، سازمان تامین اجتماعی ، جهاد کشاورزی ، سازمان فناوری اطلاعات ایران ، سازمان محیط زیست از همراهان و حاضرین در این اجلاس بزرگ بودند.

ادامه مطلب
اعطای نشان عالی مدیر سال 1402 به دکتر محمد رفیعی

از سال ۱۳۹۴ می توان گفت ۶ دوره از اجلاس سراسری نشان عالی مدیرسال برگزار گردیده بود و امسال با ممیزی های سختگیرانه و تشکیل کارگروه از مراجع فوق و متخصصین صنعت به پالایش مدیران در هر بخش نمودند که شاید بتوان گفت بهترین حالت انتخاب در بین صدها هزار نفر از مدیران همین روش بود.

به گفته دبیر اجلاس  آقای پناهی ، امسال برای انتخاب مدیر سال ۱۴۰۱ با تشکیل کارگروهی خبره توانستیم بخش های مختلف صنعت را مشخص کنیم و در هر حوزه ۱۰ مدیرعامل را با توجه به عملکردها و پایش ها انتخاب کنیم. طی ۹ ماه ممیزی و تحقیق های بسیار در هر حوزه این نفرات به ۵ نفر و سپس ۳ نفر کاهش پیدا کردند و در نهایت مدیران سال ۱۴۰۱ به انتخاب کارگروه دولت و مجلس انتخاب شدند.
البته در برخی صنایع و دسته بندی ها ۲ نفر هم داشتیم که منتخب شده اند.

اما شرکت تبلیغاتی مجریان با افتخار در حوزه شرکت های تبلیغاتی با توجه به صادرات غیرنفتی دانش و خلاقیت توانست این نشان عالی مدیر سال ۱۴۰۱ را برای ششمین مرتبه از آن خود نماید و دکتر محمد رفیعی مالک و مدیرعامل مجربان این نشان را از دستهای نمایندگان دریافت نمود.

از آنجاکه این اجلاس همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ بود و با توجه به توافقات قبلی مدیران شرکت مجریان با مسئولین ، اعلام گردید با هر گل تیم ملی در جام جهانی ۱۰ نفر زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شوند که این هم مورد تشویق و حمایت حاضرین قرار گرفت.

ادامه مطلب
سفارش هدایای تبلیغاتی رو با تخفیف ویژه عیدانه مجریان بخرید!

محمد رفیعی به خبرنگاران خبرگزاری ها گفت : خدا رو شکر توانستیم از عنوانهای قبلی امان دفاع کنیم و سخت تلاش میکنیم برای دریافت نشان عالی سال ۱۴۰۲ که با توجه به مشکلات کنونی کاری بس سخت است و اما در زمینه آزادی زندانیان با هر گل تیم ملی عرض کنم که این حرکت انسان دوستانه برای سومین بار انجام میگردد و در جام جهانی روسیه و برزیل هم توانستیم تعدادی زندانی جرائم غیر عمد آزاد کنیم و اما این دوره از جام جهانی با توجه به تقویت بنیه مالی شرکت می توانیم نفرات بیشتری را آزاد نماییم.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *