رضایت مندی مشتری

تندیس رضایتمندی مشتری ۱۴۰۱ به شرکت مجریان رسید

تندیس رضایتمندی مشتری سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش های صدا و سیما به برندگان اهدا گردید.
ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان مجلس ، دولت ، فرمانداری و دانشگاه بهشتی برگزار شد و شرکت تبلیغاتی مجریان توانست نفر اول رضایتمندی مشتری در بخش شرکت های تبلیغاتی را دریافت نماید.

همه ساله این اجلاس به همت ستاد رضایت مندی مشتری متشکل از فرمانداری تهران – وزارت نفت – وزارت میراث فرهنگی و گردشگری – وزارت راه و شهرسازی – وزارت ورزش و جوانان – وزارت آموزش و پرورش – سازمان مدیریت صنعتی – سازمان تامین اجتماعی – نمایندگان مجلس زیر نظر هیات علمی دانشگاه بهشتی – دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود و در بخش های مختلف کاندیداها توسط ستاد راستی آزمایی می شوند.

تندیس رضایتمندی مشتری

امسال هم در بخش شرکت های تبلیغاتی و از بین ۲۵۰ شرکت رسمی و فعال تعداد ۵ نفر به مرحله دوم راه پیدا کردند و در نهایت شرکت تبلیغاتی مجریان با کسب ۹۶% رضایت مندی از مشتریان خود توانست نشان زرین این اجلاس را دریافت نماید.

 

محمد رفیعی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه شرکت های مجریان پس از اخذ تندیس رضایتمندی مشتری ضمن تبریک به همکاران خود و مشتریان وفادار خود در پایان افزود :

رضایت مندی مشتری حلقه گمشده در بیشتر شرکت ها و سازما ها است که امروزه متاسفانه کمتر به آن بها داده می شود.

بنده ۲۱ سال تجربه عملی در کسب و کار در ایران دارم و آن هم در بدترین شرایط اقتصادی کشور و به این نتیجه رسیدم که هر چقدر به بخش رضایتمندی مشتریان خود اهمیت دهیم ، در رشد مشتریانمان تاثیر مثبت دارد.
ما باید بتوانیم هم مشتریان راضی خود را نگه داریم و هم مشتریان ناراضی خود را برگردانیم به چرخه مشتریان

ادامه مطلب
نشان مدیر سال 96 به مدیر عامل مجریان اعطا شد

در شرکت مجریان بخشی به عنوان رضایت مندی راه اندازی کردیم و نتیجه آن این شد که امشب در جمع بزرگان بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم

در پایان همایش سرکار خانم رها عبادی معاون ارشد و مشاور امور بین الملل شرکت تبلیغاتی مجریان جهت دریافت نشان عالی رضایتمندی مشتری به بالای سن رفتند و از دست های نمایندگان دولت و مجلس  این نشان را دریافت نمودند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *