روان نویس تبلیغاتی

مقایسه خودکار تبلیغاتی خودنویس تبلیغاتی (روان نویس تبلیغاتی) 

خودکار های تبلیغاتی دو ویژگی مهم دارن، اقتصادی بودن و کاربردی بودن. هدایای تبلیغاتی ارزان بسیاری وجود دارند که میتوان به عنوان روشی برای بازاریابی و تبلیغات از آنها استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و یا خودکار تبلیغاتی فلزی و همچنین خودنویس یا روان نویس تبلیغاتی بپردازیم.

خودکار وسیله ای است که اکثر افراد دنیا بطور روزانه از آن استفاده میکنند. از دانش آموزان و دانشجو ها تا کارمندان و یا حتی خانه دار ها نیز هرروز از خودکار استفاده میکنند. همه ما میدانیم که بهترین مکان ها برای تبلیغات، مکان های شلوغ و پر تردد است، چه مکان های فیزیکی و چه مکان های رسانه ای و دیجیتالی، دقیقا در مورد هدایای تبلیغاتی نیز این مورد صدق میکند، اما با تعریفی متفاوت تر.

اثرگزاری خودکار تبلیغاتی فلزی بر تبلیغات

اگر قصد ارائه هدیه تبلیغاتی به مخاطبان با تعداد بالا و همچنین تبلیغات با کمترین هزینه و بیشتری بازدهی را دارید، خودکار تبلیغاتی فلزی و یا خودکار پلاستیکی بهترین گزینه برای این هدف است.

مهمترین ویژگی که یک هدیه تبلیغاتی باید داشته باشد کاربردی بودن آن است، و خودکار تبلیغاتی نیز از این ویژگی مهم برخوردار است.

زمانی که سخن از قیمت مناسب محصول میگردد، بسیاری از مدیران شرکتها به اندیشه فرو میروند تا این سوال را بپرسند که آیا پخش خودکار تبلیغاتی قادر است عملکرد قابل قبولی برای تبلیغات داشته باشد؟ در جواب بدین سوال بایستی که به نکته ای مهم اشاره کرد که صد رد صد باید آیتم کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی را نیز لحاظ بگیرید. لزوما گران بودن و وسیع بودن هدیه تبلیغاتی نمیتواند استدلال خوبی بر کاربردی بودن آن هم باشد.

ادامه مطلب
ضرورت استفاده از نیروی اینفورمیشن و اطلاعات در نمایشگاه

برعکس یک خودکار تبلیغاتی بیش تر از یک کیف یا این که هدایای ارزشمند تر دیگر می تواند مارک و برند شرکت شمارا به سایرافراد معرفی، مشتری های بیشتری را در برگرفته و در آخر به بالا رفتن درآمد بازار فعالیت شما میرسد.

مقایسه خودکار تبلیغاتی خودنویس تبلیغاتی (روان نویس تبلیغاتی)

این که بخواهیم بگوییم که روان نویس تبلیغاتی گزینه بهتری برای تبلیغات است یا خودکار فلزی یا خودکار پلاستیکی تبلیغاتی کمی سخت است و یا بهتر است بگوییم این پاسخ به هدف از تبلیغات و همچنین نوع مخاطبان بستگی دارد.

اگر مخاطبان شما مشتریان و یا مخاطبان جدید هستند بهتر است از خودکار تبلیغاتی استفاده کنید، و اما  اگر مخاطبان شما مدیران و یا کارمندان و همکاران خاصی هستند بهتر است از خودنویس و روان نویس لوکس برای هدیه دادن به این گونه افراد استفاده کنید.

خودکار تبلیغاتی هم مانند سایر هدایای تبلیغاتی جنس و نوع متفاوتی دارد و معمولا مدیران با توجه به هدفی که از تبلیغ خود دارند آن را به مخاطبان هدیه می‌دهند. مدیران با توجه به نوع تبلیغ و هزینه مد نظر می‌توانند نام شرکت و برند خود را بر روی آن چاپ کنید.

برای مثال میتوان گفت؛ خودکارهای فلزی و نسبتا لوکس را به مشتریان وفادار و مشتریان خاص خود اهدا می‌کنند. اما برای حجم بالای تبلیغاتی مثل اهدای هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه ها، همایش ها و غیره خودکار تبلیغاتی را برای مخاطبان و مشتریان خود به منظور تبلیغات محصول یا خدماتشان انتخاب می‌کنند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *