دکتر محمد رفیعی و جایزه ملی هاتف

جایزه ملی هاتف و آزادی ۸۴ زندانی

جایزه ملی هاتف – پنجمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی با رویکرد اعطای جایزه ملی هاتف ( همبستگی اقتصادی ، توسعه فرهنگی ) در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در اجلاس مسئولیت پذیری اجتماعی که با حضور نمایندگان مجلس ، دولت ، فرمانداری ، دانشگاهیان و ۴۰۰ نفر از مدیران ارشد سازمانها و کارخانجات و شرکت های داخلی برگزار گردید به بررسی جوانب و اهمیت های مسئولیت پذیری اجتماعی پرداخته شد.

در این اجلاس دکتر محمد رفیعی ( مدرس دوره های توسعه کسب و کار – مدیر عامل شرکت تبلیغاتی مجریان ) به اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمانی و تاثیر آن در برندینگ پرداخت و در انتها از عملکرد سازمانی شرکت تبلیغاتی مجریان در سال ۱۴۰۱ پرده برداری کرد.

روی فیلم زیر کلیک کنید

 

video
play-sharp-fill

 

محمد رفیعی در مراسم جایزه ملی هاتف افزود : بنده داستان مسئولیت اجتماعی سازمانی مجریان را در ۲ موضوع زیر عرض میکنم .
موضوع اول اینکه ما نیز به مانند همه شما عزیزان در سازمان و شرکت مربوطه روز تولد همکاران را جشن و هدیه شایسته ای به آنان اعطا میکنیم.
موضوع دوم اینکه بنده امسال تصمیم گرفتم تمام هزینه های سازمانی و شخصی مربوط به تولد اینجانب قطع گردد و معادل آن به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دهیم که این امر محقق شد.
و اما داستان مسئولیت اجتماعی شرکت مجریان بدین گونه شد که در ابتدای سال تصمیم گرفتیم کادوی هدیه روز تولد همکارانمان ، سند آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد در روز تولدشان و توسط خودشان باشد.
در ۶ ماه گذشته انجام شد و در ۶ ماه دوم هم ادامه خواهد داشت تا با افتخار اعلام نماییم می توانیم تا پایان سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۴ نفر زندانی را توسط ۸۴ نفر از همکاران و مدیران شرکت مجریان آزاد نماییم.

ادامه مطلب
نشان عالی مدیر سال 1401 به دکتر محمد رفیعی

دکتر رفیعی در پایان از سازمانها و شرکت ها درخواست کرد این اقدام را الگوبرداری نمایند و افزود : قطعا شما سازمانهای بزرگتری از ما دارید و نفرات به مراتب بیشتری را می توانید آزاد نمایید.

این حرکت اجتماعی و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی شرکت تبلیغاتی مجریان مورد استقبال و تشویق تمامی حاضرین و مقامات محترم مجلس و دولت و دانشگاهیان و مدیران شرکت ها و سازمان ها گردید.

 

 

video
play-sharp-fill

 

در پایان اجلاس ، از ۳۵ سازمان پیشرو در امر مسئولیت پذیری در کشور تقدیر به عمل آمد. در همین راستا ” جایزه ملی هاتف ” به مدیران سازمانهای فوق اعطا گردید

همچنین دکتر محمد رفیعی مدیرعامل شرکت مجریان موفق به دریافت تندیس زرین ” جایزه ملی هاتف ” در بخش شرکت های تبلیغاتی گردید.

این اجلاس با حمایت معنوی وزارتخانه های صنعت و معدن ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، صنعت و معدن ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کار و تعاون ، دانشگاه تهران ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه الزهرا ، دانشگاه خوارزمی ، کنفدراسیون صنعت ایران ، فرمانداری تهران برگزار شد.

 

 

سخنرانی محمد رفیعی
محمد رفیعی
برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *