هدایای تبلیغاتی ساعت

ساعت تبلیغاتی چوبی چیست و مناسب چه کسب و کارهایی است؟

ساعت تبلیغاتی چوبی چیست ؟

ساعت تبلیغاتی چوبی یکی از انواع ساعت هایی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. ساعت هایی چوبی عموما مدل کلاسیک طور هستند و بیشتر برای منازلی مورد استفاده قرار میگیرند که دارای دکوراسیون چوبی هستند. از آنجایی که این ساعت ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند بسیاری از افراد به آن علاقه مند بوده و در منزل از آن استفاده میکنند. حتی در سالهای اخیر ساعت های مچی چوبی دست سازی نیز وارد بازار شده اند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. این ساعت ها از چوب درختان مختلف به صورت دست ساز ساخته و تهیه میشوند و میتوانند یک هدیه بسیار زیبا و تاثیر گذار باشند. از این رو اگر قصد تهیه هدیه تبلیغاتی دارید این مورد را نیز در نظر داشته باشید. زیرا چنین هدیه زیبایی میتواند هر فردی را شگفت زده کند.

 

چرا باید ساعت هدیه بدهیم؟

ساعت تبلیغاتی چوبی هدیه ای کاملا شیک و زیبا است که میتواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. این ساعت ها بسته به کاربرد آن ها یعنی ساعت دیواری، ساعت مچی و ساعت رومیزی میتوانند بسیار تاثیر گذار باشند. ساعت ها در زندگی رومره ما به طور مستمر مورد استفاده قرار میگیرند. به طوری که هر یک از ما روزانه ده ها بار به ساعت مچی، دیواری یا رومیزی خود نگاه میکنیم. استفاده از ساعت یک امر همگانی بوده به طوری که نمیتوانید فردی را بیابید که از این محصول استفاده ای نداشته باشد. پس انتخاب این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی یک انتخاب کاملا بدون ریسک است. یعنی شما میتوانید پس از اهدای این هدیه خیالتان کاملا راحت باشد که فرد مورد نظرتان از آن استفاده خواهد کرد. همین موضوع سبب میشود که ساعت تبلیغاتی شما کار معرفی و تبلیغات برند شما به بهترین شکل به انجام برساند.

 

هدف از تهیه هدایای تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی و هرنوع هدیه تبلیغاتی دیگری مانند  هزاران روش تبلیغاتی دیگر است به منظور معرفی و پیشرفت کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد. هر کسب و کار مسیر تبلیغاتی خود را دارد. برای مثال برخی بیزینس ها فقط از طریق رسانه ها تبلیغ میکنند. برخی دیگر هم فقط از طریق بروشورو بنر تبلیغ میکنند. بیشتر کسب و کار ها نیز در کنار روش های تبلیغاتی دیگر از هدیه تبلیغاتی استفاده میکنند. هدایای تبلیغاتی مانند هر هدیه دیگری میتواند فرد هدیه گیرنده را خوشحال کند. وقتی فردی از عمل شما خوشحال و راضی باشد قطعا به مشتری ثابت شما مبدل میشود. حال از آنجای که هدایای تبلیغاتی حاوی لوگوی کسب و کار شما هم هستند پس میتوانند اطرافیان مشتری شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و آن ها را به شما جذب کنند. پس هدیه های تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی در دنیای بازاریابی و تبلیغات دارند.

ادامه مطلب
لیوان نشکن تبلیغاتی + راهنمای خرید جامع

 

انواع ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی در انواع و اقسام مختلف تولید و عرضه نمیشود. ساعت ها میتوانند دیواری، رومیزی و مچی باشند. از طرفی همین ساعت ها در جنس های مختلف چوبی، فلزی، پلاستیکی، چرم و غیره نیز تولید میشوند. ساعت ها میتوانند عقربه ای یا دیجیتالی باشند. همچنین ساعت در کیفیت های مختلفی تولید شده و به دست مشتریان میرسد. بر همین اساس رنج قیمت ساعت ها بر اساس کیفیت و متریال آن تعیین میشود. هر چقدر کیفیت موتور ساعت شما و متریالی که در آن استفاده شده باشد بهتر باشد قطعا قیمت آن نیز بیشتر میشود. برعکس هرچقدر موتور ساعت بی کیفیت تر بوده و از متریال ارزان در آن استفاده شده باشد، ساعت از هزینه کمتری نیز برخوردار است. همین ویژگی و رنج قیمت های مختلف ساعت سبب شده است که همه افراد با هر بودجه ای بتوانند ساعت مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

انواع هدایای تبلیغاتی

علاوه بر ساعت تبلیغاتی، محصولات بسیار زیادی میتوانند در دسته هدایای تبلیغاتی قرار بگیرند. همه چیز به خواست و سلیقه شما و نیاز مشتریانتان بستگی دارد. محصولاتی نظیر جاکارتی، جاکلیدی، کیف پول، کمربند، خودکار، تقویم، سررسید، فلاسک، لیون، ماگ، هدفون، هندزفری و صد ها محصول دیگر میتوانند به عنوان هدیه مورد استفاده قرار بگیرند. اما شما باید بسته به بودجه خود، سلیقه مشتری و کاربردی بدن محصول یک یا چندی از این محصولات را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید. هر چقدر هدیه شما کاربردی تر باشد نتیجه تبلیغات شما بهتر خواهد شد. شما میتوانید در این زمینه از یک مشاور بازاریاب نیز کمک بگیرید تا بتواند بر اساس بودجه شما بهترین محصول را پیشنهاد کند. همچنین میتوانید در این زمینه با مشاورین چاپخانه مورد نظرتان صحبت کنید تا گزینه درست را به شما پیشنهاد کند.

ادامه مطلب
سفارشی سازی سررسید چه تاثیری در برندینگ کسب و کار شما دارد؟

 

چه نوع چوبی برای ساخت ساعت چوبی مناسب است؟

ساعت تبلیغاتی چوبی میتواند از هر نوع چوبی ساخته شده باشد. بعضی از چوب ها مثل گردو و بامبو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا چوب این درختان بسیار محکم و بادوام بوده و ساعتی که از آن ها نیز ساخته میشود داری کیفیت و دوام بالایی نیز است. البته سبکی و زیبایی کار نیز به برند و مهارت تولید کننده بستگی دارد. به همین دلیل بعضی از برند های معروف دنیا شیک ترین و زیبا ترین و در عین حال گران ترین ساعت های چوبی دنیا را تولید میکنند. اما در همین کشور عزیزامان ایران نیز برخی استادکاران ماهر ساعت های با کیفیت و دست ساز چوبی تولید میکنند. این ساعت ها در عین کیفیت بالا و زیبایی دارای قیمت مناسبی نیز هستند. از این رو اگر توان خرید ساهت های چوبی برند را ندارید میتوانید از ساعت های چوبی تولید داخل نیز تهیه و استفاده نمایید.

 

حرف آخر

به هر حال اگر قصد خرید هدایای تبلیغاتی دارید ساعت تبلیغاتی را فراموش نکنید. زیرا همانطور که گقته شد ساعت میتواند یکی از اقتصادی ترین و بهترین هدایا باشند و ما در این مقاله سعی کردیم با دلایل و مثل های مختلف ای موضوع را به شما گوشزد کنیم. اگر چه صلاح مملکت خویش خسروان دانند و در نهایت این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه هدیه ای را برای مشتریانتان در نظر بگیرید. امیدواریم این مقاله هر چقدر اندک به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *