سررسید دستیار مهندسی چیست|چاپخانه مجریان

سررسید دستیار مهندسی چیست؟چه کاربردی دارد

ممکن است خیلی از افراد با سررسید دستیار مهندسی روبرو شده باشند ولی اگر از آنها بپرسیم سررسید دستیار مهندسی چیست؟ پاسخ دقیقی برای آن ندارند. در این مقاله قصد داریم شما را باید این نوع سررسید دستیار آشنا کنیم. سررسید دستیار را می توان به عنوان دفترچه ای در نظر گرفت که از تقویم هم برخوردار می باشد. شما ضمن داشتن تقویم، می توانید آن را تحت عنوان دفترچه یادداشتی به منظور یادآوری موارد گوناگون مورد استفاده قرار دهید. یکی از ویژگی های سررسید دستیار که می توان به آن اشاره کرد این است که لازم نیست اتفاقات و نوشته ها را در تاریخ خاصی یادداشت کنید، چرا‌که به راحتی می توانید آنها در صفحات آماده شده بنویسید. ما در شرکت تبلیغاتی مجریان هرساله انواع سررسید اختصاصی دستیار را تولید می کنیم. در نتیجه با همراه باشید تا به تعریف سررسید دستیار مهندسی، قابلیت ها و معرفی انواع آنها بپردازیم.

سررسید دستیار مهندسی چیست؟

در جواب به سوال سررسید دستیار مهندسی چیست؟ باید بگوییم همانطور که نامش مشخص است به عنوان یک منبع کمکی برای مهندسین مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سررسید دستیار به طور معمول اروپایی بوده ( ابعاد در حدود ۱۳*۲۱) و ارائه آن به صورت صحافی فنر دوبل می باشد اما در صورتی که اندازه سررسید دستیار در سایز وزیری ( ۲۴*۱۷ ) و حتی با صحافی دوختی به بازار عرضه می گردد. ساختار این نوع سررسید به این صورت است که صفحات ابتدایی آن همانند سایر سررسید ها شامل اطلاعات تحویل سال، اطلاعات دارنده سررسید، سال در یک نگاه و مواردی از این دست می باشد. صفحات بعدی به شکل روز شمار، ماه شمار و همینطور تا آخر سال تقسیم بندی می شود. صفحات انتهایی سررسید متعلق به اطلاعات مهندسی می باشد که به طور معمول اطلاعات فنی و مهندسی رشته عمران همچون جدول اجرایی و محاسباتی سازه های فولادی، راهنمای اتصالات سازه های فولادی، جدول اجرایی و محاسباتی سازه های بتن آرمه و بسیاری موارد دیگر در این نوع سررسید جای می گیرد، اما توجه داشته باشید که با توجه نوع سفارش مشتری اطلاعات فنی رشته هایی از جمله برق و معماری در سررسید دستیار قرار می گیرد.

انواع سررسید دستیار مهندسی

سررسید دستیار مهندسی در انواع مختلف به تولید می رسد و نکته ای که وجود دارد این است طی چند سال اخیر نوع چرم و جیر به کار رفته در این سررسیدها پیشرفت بسیار زیادی داشته است. همانطور که گفته شد به طور معمول برای ساخت سررسید دستیار از جلد های مقاوم با روکش های متنوع به کارگیری می شود که این روکش ها می تواند ترمو، چرم طبیعی یا مصنوعی و سلفونی باشد. البته که تولید کننده می تواند بر اساس سلیقه و توانایی خود روکش های متنوع دیگر را مورد استفاده قرار دهد. انواع سررسید دستیار به شرح زیر می باشد

  • سررسید دستیار مهندسی جلد جیر

سررسید دستیار مهندسی جلد جیر در بازار با عنوان تخصصی اشبالت مطرح می شود. جلد جیر از لحاظ ظاهری بسیار نزدیک به جیر طبیعی می باشد و چون قابلیت رنگ کردن را دارد، از تنوع بالایی برخوردار است. جلد جیر به علت برخورداری از ظاهری متفاوت و فانتزی، در میان سررسید ها دارای طرفداران زیادی است. جنس جیر به طور معمول از لحاظ کیفیت و مطلوب بودن برای مشتری ها قابل فهم نمی باشد، اما یکی از معیار های جیر با کیفیت، میزان انباشتگی پرزهای آن است. به عبارتی هر چه میزان انباشتگی پرز های جیر مصنوعی بیشتر باشد، کیفیت آن دلخواه تر است.

  • سررسید دستیار مهندسی جلد سلفونی

سررسید دستیار مهندسی جلد سلفونی بیشتر برای تولید سررسید های اختصاصی مورد استفاده قرار می گیرد ( سررسید هایی با تعداد چاپ بیشتر از ۱۰۰۰ عدد). مزیت اصلی جلد سلفونی این است که هر طرح خاصی را می توان به صورت تمام رنگی روی آن چاپ کرد و سپس یک لایه دیگر سلفون به منظور ایجاد مقاومت بیشتر به کار گرفته می شود. در ضمن می توان از خدماتی نظیر نقره کوب، طلاکوب و موارد تزئینی دیگر جهت ایجاد جلوه بهتر بر روی جلد سلفونی استفاده کرد.

  • سررسید دستیار مهندسی جلد گالینگور

سررسید دستیار مهندسی جلد گالینگور یکی دیگر از اجناس پرطرفدار در جلد سررسید می باشد. در واقع این نوع جلد تشکیل شده از یک لایه کاغذی است که برای روی آن لایه ای از پی وی سی لمینت استفاده می شود و از لحاظ بافت و رنگ دارای تنوع زیادی است. یکی از علت های پرطرفدار بودن این نوع جلد در مقایسه با جلد چرم مصنوعی و ترمو، مناسب بودن قیمت آن می باشد اما خوب است بدانید که ضخامت گالینگور نسبت به ترمو و چرم کم بوده و به علت سازگاری با با انواع چسب ها، در تولید انواع سررسید و بعضی اوقات تولید پایه های تقویم رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • سررسید دستیار مهندسی جلد ترمو

سررسید دستیار مهندسی جلد ترمو به نوعی چرم مصنوعی است با این تفاوت که از لحاظ ضخامت کمی نازک تر از جلد چرم مصنوعی است اما از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. همینطور ترمو از قیمت بالاتری نسبت به چرم مصنوعی برخوردار است. تفاوت رایج جلد ترمو و چرم مصنوعی در این است که ترمو نسبت به حرارت از خود واکنش و به سرعت تغییر رنگ می دهد.

ادامه مطلب
هدایای لوکس مدیریتی

 

طراحی سفارشی سررسید دستیار اختصاصی مجریان

طراحی سفارشی سررسید دستیار اختصاصی مجریان، یکی از امکانات ما در زمینه سررسید می باشد که می توانید با اطمینان خاطر انجام آن را به ما بسپارید. اساسا طراحی سررسید با توجه به خواست و سلیقه مشتری صورت می گیرد. سررسید دستیار مانند سایر مدل های سررسید می تواند بر طبق فرم، فرم صحافی برگه، رنگ های مورد استفاده در چاپ به دسته بندی های متنوعی تقسیم بندی می شوند که در ادامه بعضی از آنها را معرفی می کنیم.

۱.تعیین جلد در سررسید دستیار

در ارتباط با تعیین جلد در سررسید دستیار باید بگوییم که جلد ها می توانند با توجه نیاز و سلیقه مشتری مدل های متنوعی از جمله جلد سلفونی، ترمو، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، ترمو و موارد بسیار بیشتری را در بر گیرند.

۲.نوع کاغذ در سررسید دستیار

نوع کاغذ در سررسید دستیار که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، کاغذ تحریر سفید، کرم و کرم بالکی می باشد. مرسوم ترین نوع کاغذ به منظور چاپ سررسید کاغذ تحریر می باشد که به طور معمول از گرماژ ۷۰ گرم برای تولید آن به کار گیری می شود. کاغذ کرم قبل از استفاده برای چاپ سررسید، برای چاپ قرآن استفاده می شود و هنوز بسیاری این نوع کاغذ را به کاغذ قرآنی می شناسند که امروزه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، امروزه برای چاپ کتاب ها بیشتر از کاغذ کرم بالکی استفاده می شود. کاغذ بالکی نوعی کاغذ مکانیکال حجیم شده است که بیشتر برای چاپ کتاب قابلیت استفاده دارد.

۳.نوع چاپ در سررسید دستیار

نوع چاپ در سررسید دستیار و همینطور رنگ استفاده شده در صفحات داخلی یکی از عوامل جدا کننده و اثرگذار در هنگام سفارش سررسید است، مقصود از رنگ یک طیف کامل رنگی است. به عنوان نمونه هنگامی که شما قصد سفارش سررسید تک رنگ را دارید، می توانید از رنگ های با تنالیته کمرنگ و پررنگ در یک طیف استفاده نمایید که انتخاب این طیف رنگی می تواند بر اساس سلیقه مشتری قابل تغییر باشد.

ادامه مطلب
هر آنچه که باید درباره سررسید خشتی 1402 بدانید + ویژگی ها

۴.شیوه چیدمان روز در سررسید دستیار

شیوه چیدمان روز در سررسید دستیار اینگونه است که با در نظر گرفتن قطر کم سررسید، مورد استفاده قرار دادن روز ها در حالت هفتگی بسیار پرکاربرد است. البته همانطور که گفته شد تمامی موارد بسته به خواست مشتری بوده و می توانید آن را در حالت روزانه یا ماهانه ثبت سفارش کنید.

 

مشخصات سررسید دستیار مجریان

ما در مجموعه مجریان سررسید دستیار را به طور معمول در قطع رقعی به چاپ می رسانیم. خوب است بدانید که قطع وزیری برای سررسید دستیار از لحاظ اندازه کمی بزرگ بوده و به خوبی جلوه نمی کند. ابعاد سررسید رقعی ۲۲*۱۴ سانتی متر می باشد. سررسیدهای دستیار همچون سررسید های وزیری، رقعی و سایر موارد می توانند از جنس های متنوعی برخوردار باشند. توجه داشته باشید در صورتی که می خواهید جلد چرم مصنوعی را مورد استفاده قرار دهید جهت اختصاصی سازی آن می توانید از حک پلاک های فلزی به کار‌گیری نمایید. شما می توانید سررسید های دستیار مهندسی را به شیوه حضوری و غیرحضوری از شرکت ما، مجریان سفارش دهید که در ادامه به توضیح هر شیوه می پردازیم.

 

سفارش سررسید دستیار به شیوه حضوری

سفارش سررسید دستیار به شیوه حضوری یکی از ساده ترین وابتدایی ترین شیوه ثبت سفارش می باشد که ابتدا مشتری باید به محل تعیین شده که به طور معمول دفتر تولید کننده یا نمایندگی پخش آن شرکت است به صورت حضوری مراجعه کند و به دیدن محصولات سررسید و سالنامه ها به صورت فیزیکی بپردازد. شما برای تهیه سررسید دستیار به صورت حضوری از شرکت مجریان، میتوانید به آدرس ما واقع در تـهـران – خیابان کریم خان – خیابان ویلا- خیابان خسرو – پلاک ۴۲ – طبقه ۵- واحد ۹مراجعه نمایید.

 

سفارش سررسید دستیار به شیوه غیر حضوری

سفارش سررسید دستیار به شیوه غیر حضوری مناسب برای افرادی است که قصد ندارند به صورت حضوری به دفتر تولید کننده چاپ سررسیدها مراجعه کنند. شما به منظور تهیه این نوع سررسید  می توانید با همکاران ما در مجریان از طریق شماره تماس

۱۱۴ ۹۱۲ ۸۸  و یا تلفن بیست و چهار ساعته ۸۶۸ ۱۳۶۰ ۰۹۱۲ به صورت غیر حضوری سفارش خود را به ثبت برسانید.

 

سوالات متداول:

۱.سررسید دستیار مهندسی چیست؟

باید بگوییم همانطور که نامش مشخص است به عنوان یک منبع کمکی مهندسین مورد استفاده قرار می گیرد. اندازه سررسید دستیار به طور معمول اروپایی بوده ( ابعاد در حدود ۱۳*۲۱) و ارائه آن به صورت صحافی فنر دوبل می باشد اما در صورتی که اندازه سررسید دستیار در سایز وزیری ( ۲۴*۱۷ ) و حتی با صحافی دوختی به بازار عرضه می گردد.

۲.انواع سررسید دستیار مهندسی چیست؟

سررسید دستیار مهندسی جلد جیر، جلد سلفونی، جلد ترمو، جلد چرم مصنوعی، جلد چرم طبیعی و سایر موارد.

۳.در تهیه سررسید دستیار مهندسی از چه کاغذهایی استفاده می شود؟

کاغذ تحریر سفید، کرم و کرم بالکی.

 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم یک تعریف کلی از سررسید دستیار در اختیار شما قرار دهیم. خوب است بدانید که این نوع سررسید برعکس نوع نامگذاری که آن را متعلق به مهندسین می کند، به علت برخورداری از صفحات یادداشت و تقویم خام امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همینطور شما برای تهیه انواع سررسید دستیار از مجموعه ما، میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید که به شیوه های ثبت سفارش در بالاتر اشاره شد. از شما عزیزان تا پایان این مقاله با ما در مجریان همراه بودید، متشکریم.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *