ست مدیریتی

سفارش و چاپ ست مدیریتی تبلیغاتی

برند های قوی، تبلیغات قوی دارند!

لازم بود این مقاله را با همین جمله کوتاه و گویا شروع کنم، قطعا موفقیت یک کسب و کار و برند بسته به تبلیغات و بازاریابی آن دارد، بهتر است کارشناسان تبلیغات یک برند یا سازمان همواره به دنبال روش های نوین تبلیغاتی باشند.

از این رو باید تبلیغات را جدی تر گرفت و اگر قرار بر این است که هزینه ای بشود و زمان و انرژی صرف شود بهتر از به جا و با برنامه ریزی درست صرف شود.

قطعا روش های تبلیغاتی زیادی پیش روی شما و کارتان وجود دارد، از جمله تبلیغات چاپی و رسانه ای، بیلبورد ها و کارت ویزیت ها و بنر های شهری و…

شبکه های اجتماعی نیز از این دسته جدا نیستند، اما روش های تبلیغاتی بهتری نیز وجود دارند که در مقابل هزینه شما، بازدهی بالاتری نسبت به دیگر تبلیغات دارد.

شما خودتان تا اینجای مطلب متوجه اصل موضوع شده باشید، بله! هدایای تبلیغاتی.

ست مدیریتی

ست مدیریتی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی نفیس

تا این قسمت از مقاله اهمیت وجود تبلیغات و هدایای تبلیغاتی را مطرح کردیم، بهتر است در این بند به یکی از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس بپردازیم که خود به تنهایی میتواند نتایج خارق العاده ای را برای کار شما به ارمغان بیاورد.

ست مدیریتی یکی از هدایای تبلیغاتی مدیریتی است که میتواند هدیه مناسب جهت ارائه به شرکا، مدیران ارشد، کارمندان خاص و یا طرفین قرارداد و غیره باشد.

ادامه مطلب
نحوه چاپ روی ماسک تبلیغاتی

از این رو این نوع هدیه تبلیغاتی را جزوی از هدایای مدیریتی نفیس میدانند.

هدیه ای که میتواند منجر به بستن قرارداد و یا همکاری جدید شود. پس میتوانید روی انتخاب ست مدیریتی به عنوان یک پله پرش به سمت موفقیت حساب کنید.

همچنین برای کم هزینه تر کردن این ست هدیه می توانید از آیتم هایی چون نوع لوکس خودکار پلاستیکی استفاده کنید که هم ارزان قیمت تر از محصولات مشابه اش می باشد و هم کیفیت مرغوبی دارد.

اقلام موجود در ست مدیریتی

ست های مدیریتی تبلیغاتی از اقلام نفیسی تشکیل شده اند که میتوان به انتخاب خود و یا بسته به نیاز آنها را انتخاب کرده و با جعبه ای نفیس به جهت ارائه به مخاطب سفارش داد.

این اقلام شامل، سررسید تبلیغاتی، البته از نوع نفیس! انواع خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی و یا روان نویس تبلیغاتی، پاوربانک و یا فلش تبلیغاتی یا یکی از انواع هدایای تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی و یا جاسوئیچی، در برخی موارد کیف پول و یا جای مدارک تبلیغاتی نیز میتواند باشد.

ست مدیریتی

سفارش و چاپ ست مدیریتی

مهمترین نکته ای که باید عنوان کنیم مسئه انتخاب شرکت هدایای تبلیغاتی است، و یا چاپخانه ای که قرار است سفارش چاپ این هدایای تبلیغاتی مانند ست مدیریتی تبلیغاتی به آن ارسال شود!

قطعا باید قبل از انتخاب شرکت تبلیغاتی جهت سفارش ست مدیریتی و همچنین انتخاب چاپخانه مورد نظر جهت چاپ ست مدیریتی بررسی های لازم را انجام داده و بهترین مسیر را در نظر بگیرید.

شاید این سوال در ذهنتان بوجود بیاید که چگونه میتوان بهترین ها را برگزید! ساده نیست اما شدنی است، کافی است نگاهی به رزومه و همچنین نمونه کارها و همکاری های او با دیگر برند ها بیاندازید.

ادامه مطلب
تاثیر طرح لیبل در فروش محصول

جدا از این مسئله شرکت تبلیغاتی را برگزینید که خود دارای چاپخانه ای مستقل به جهت چاپ هدایای تبلیغاتی و یا دیگر امور چاپی داشته باشد، این گزینه میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

چاپخانه مجریان با داشتن سابقه ۲۰ ساله اش و همچنین تجهزیان و دستگاه های بروزی که دارد توانسته است رزومه ای قوی را برای خود به ثبت برساند، همچنین آژانس تبلیغاتی مجریان نیز یکی از اولین و بهترین تولید کننده های هدایای تبلیغاتی و دیگر امور تبلیغاتی مانند برگزاری نمایشگاه و یا تامین نیروی نمایشگاهی هست.

داشتن بخش های مختلف این هولدینگ و فعالیت های تیمی و مرتبط با هم در این مجموعه توانسته است مجریان را به یکی از شرکت های قابل اعتماد و  حرفه ای تبدیل کند. از این رو میتوانید انتخابی صحیح درکنار امور گرافیکی و طراحی و همچنین تبلیغاتی خود داشته باشید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *