با سابقه ترین چاپخانه

با سابقه ترین چاپخانه

مقدمه: اگر به دنبال با سابقه ترین چاپخانه میگردید جای درستی را انتخاب کرده اید. در واقع مقاله پیش روی شما جواب تمامی سواد های شما را میدهد‌. پس با ما همراه باشید‌.

دنیای امروز دنیای رقابت است‌. کسب و کار ها و بیزینس ها و کلیه فعالیت های امروزی در رقابت بسیار سختی با یکدیگر هستند. هرکسی تبلیغات بیشتر و گسترده تری داشته باشد موفق تر است و هرکسی در این زمینه کوتاهی کند مسلما شکست میخورد. دنیا دنیای تلاش و پشتکار و ایده و نوآوری است و معرفی همگی این ها با تبلیغات امکان پذیر است‌. یکی از روش های تبلیغات که سال های سال است مورد استفاده قرار میگیرد دادن هدایای تبلیغاتی است. این هدایا میتوانند شامل چیزهای زیادی از جمله: چاپ روی لیوان کاغذی تبلیغاتی، ماسک تبلیغاتی، سالنامه یادداشتی و غیره است که بیزیتس های مختلف میتوانند با سفارش این محصولات به صورت عمده و تخصصی برای تبلیغات خود اقدام کنند.

چاپخانه مجریان

با سابقه ترین چاپخانه و معتبر ترین چاپخانه ی ایران که سابقه طولانی در چاپ هدایای تبلیغاتی مختلف اعم از چاپ روی لیوان، جاکارتی، سالنامه، سررسید، ماسک و غیره دارد،  چاپخانه مجریان است. این چاپخانه از بروز ترین دستگاه ها و کادری مجرب برخوردار است که میتواند هدایای تبلیغاتی شما را به بهترین شکل تولید و ارائه دهد. این چاپخانه بهترین و سریع ترین چاپخانه اینترنتی است و میتواند تمامی سفارش های مشتریان را در کوتاه ترین زمان تولید و عرضه کند‌. چاپخانه مجریان دارای کادری مجرب است که از ابتدای ایده پردازی تا چاپ و تولید و غیره به صورت مستقیم بر همه چیز نظارت دارند تا سفارشات  بدون هیچ ایرادی تولید و به دست مشتریان برسد.

ادامه مطلب
با کارت ویزیت الکترونیکی ، جدیدترین روش تبلیغاتی آشنا شوید!

این چاپخانه از دستگاه های مختلف و مجهزی برای چاپ استفاده میکند که در ادامه به توضیح آنها خواهین پرداخت

انواع دستگاه چاپ: همانطور که گفته شد چاپخانه مجریان به عنوان با سابقه ترین چاپخانه ایران از بروز ترین ابزار آلات و کادری مجرب در جهت تولیدات خود استفاده میکند. از انواع چاپ در این چاپخانه میتوان به چاپ افست، چاپ دیجیتال و غیره اشاره کرد که در ادامه به توضیح برخی از آنها میپردازیم:

چاپ افست:

در این نوع چاپ میتوان نوشته و عکس را بر سطح یک استوانه لاستیکی برگردانیم و بعد به وسیله فشار یک استوانه دیگر  آن را بر روی کاغذ چاپ کنیم. درواقع ماشین مخصوص چام افست دارای سه استوانه است که طبق تکنولوژی مخصوص خود عمل چاپ را انجام میدهد. چاپخانه مجریان به عنوان باسابقه ترین چاپخانه نیز دارای این نوع دستگاه چاپ است تا تمامی سفاراشات را با دقت و سرعت بالا تولید و عرضه کند. در این نوع چاپ از صفحات فلزی به نام زینگ برای چاپ استفاده میکنند، به فرآیندی که در آن این صفحات فلزی ساخته میشوند لیتوگرافی میگویند.

چاپ دیجیتال:

این نوع چاپ معمولا در تیراژ های کم صورت میگیرد‌ در این روش تصاویر دیجیتال به وسیله چاپگر های لیزری یا چاپگر های لارج فرمت و جوهر افشان انجام میشوند. لازم به ذکر است که چاپ دیجیتال روشی پر هزینه تر نسبت به چاپ از روش سنتی (چاپ افست) است. به هر حال در چاپخانه مجریان که جز با سابقه ترین چاپخانه های ایران هست انواع چاپگر ها موجود است که بنابر خواسته مشتری و تشخیص کادر چاپخانه یک کدام از این ابزار آلات برای چاپ مورد استفاده قرار میگیرند‌.

ادامه مطلب
چاپ پرچم تبلیغاتی برای سازمان ها

هدایای تبلیغاتی

شاید برایتان سوال باشد که چاپخانه مجریان به عنوان با سابقه ترین چاپخانه در چه زمینه ای فعالیت دارد. گفتنی است که عمده کار این چاپخانه تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی است. در واقع شرکت ها و موسسات مختلف برای تبلیغ بیزینس خود نیاز به تبلیغات دارند‌. یکی از راه های بسیار کاربردی تبلیغات دادن هدیه های تبلیغاتی است. در این میان چاپخانه مجریان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که اجناس مورد نظر خود را به صورت عمده انتخاب کنند و طرح و لوگوی مورد نظر خود را به عنوان تبلیغات برای چاپ برروی اجناس سفارش دهند. از این رو شما مشتریان عزیز در صورت تمایل میتوانید هدایای تبلیغاتی مورد نظر خود را به صورت آنلاین یا تماس تلفنی سفارش دهید و از اینکه کار خود را به با سابقه ترین چاپخانه سپرده اید خیالتان راحت باشد‌.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *