انواع ابزار تبلیغاتی

ابزار تبلیغاتی چیست؟ +۶ نوع ابزار تبلیغاتی

 

ابزار تبلیغاتی به منظور پیشرفت در کسب و کار مورد استفاده قرار میگیرد. در کل تبلیغات یکی از راه های موثر و مفید در زمینه رشد یک بیزینس محسوب میشود. این در حالی است که بعضی افراد اصرار دارند بدون هیچ گونه هزینه و تبلیغات به موفقیت دست یابند. بدیهی است که این گونه افراد هر چقدر هم که تلاش کنند هیچ گاه نمیتوانند به موفیت صد درصدی برسند. اگر چه این سبک طرز فکر در گذشته جوابگو بود ولی امروزه به دلیل بالا بودن رقابت و تعداد بالای کسب و کارهای رقیب بدون انجام تبلیغات نمیتوان به موفقیت چشم گیری دست یافت. اما در این مسیر باید از انواع ابزار تبلیغاتی  با شرکت تبلیغاتی معتبر استفاده کنیم. مقاله پیش روی شما به منظور معرفی این ابزارها طراحی شده است. چنانچه مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتها با ما باشید.

 

دنیای تبلیغات

قبل از پرداختن به موضوع ابزار تبلیغاتی امروزه دنیای تبلیغات بسیار پیشرفته شده است. به طوری که حتی برای تبلیغات از هوش مصنوعی نیز استفاده میشود. به طور مثال اگر در آمریکا زندگی کنید میتوانید متوجه تبلیغات به روش هوش مصنوعی باشید. به طوری که اگر در دایرکت با یکی از دوستان خود در مورد یک کالا یا محصول صحبت کنید، هوش مصنوعی اینستاگرام متوجه آن میشود و محصول مورد نظر را به صورت تبلیغ به شما نشان میدهد. یا حتی خود شما اگر به یک موضوع در اینستاگرام علاقه مند باشید، اکسپبور شما به صورت خودکار پر از پست هایی میشود که به موضوع مورد علاقه شما مرتبط است. تمامی این الگوریتم ها در جهت تبلیغات هر چه بهتر و با کیفیت تر طراحی شده اند. بنابراین احتمالا با همین مثال کوچک متوجه تاثیرتبلیغات بر زندگی و کسب و کار امروز بشر شده اید. پس مطالعه این مقاله برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

 

ابزار های تبلیغاتی

در این بخش به معرفی انواع ابزار تبلیغاتی میپزدازیم. تا شما بسته به بودجه و نیاز خود یک کدام از این روش ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

  • استفاده از تبلیغات رسانه ای: تبلیغات در تلویزیون و ماهواره و غیره
  • بهره گیری از تبلیغات فضای مجازی: تبلیغات دراینستاگرام و وب سایت ها و غیره
  • استفاده از تبلیغات کاغذی: تراکت، کارت ویزیت، بروشور و غیره
  • استفاده از هدایای تبلیغاتی : سررسید، سالنامه، ماگ، خودکار، جاکلیدی، جاکارتی و غیره
  • استفاده از سلبریتی ها: بسیاری از برند ها در مراسمات و همایش های مختلف از سلبریتی ها به منظور رونمایی از محصولات خود استفاده میکنند.
  • بنرها: احتمالا در طول زندگی روزمره خود و حین رفتن به سرکار و منزل، در خیابان ها و مترو ها متوجه بنر های تبلیغاتی در سطح شهر شده اید. بنر ها نیز یک ابزار تبلیغاتی کاربردی محسوب میشوند.
ادامه مطلب
ساعت مچی تبلیغاتی را به چه کسانی هدیه دهیم؟+ معرفی برند

 

تبلیغات رسانه ای

تبلیغات رسانه ای یکی از انواع ابزار تبلیغاتی است که تاثیر بسزایی در معرفی و دیده شدن کسب و کار ها دارد. در این روش با روش های خاص رسانه ای میتوان مخاطب را تحت تاثیر قرار داد. برای مثال بسیاری از برند های چیپس و پفکی که ما روزانه از آن ها استفاده میکنیم توسط تبلیغات تلویزیونی مشهور شده اند. برند هایی نظیر چی توز موتوری، میهن و غیره از جمله برند هایی هستند که در رسانه ها به طور مستمر معرفی و تبلیغ شده اند. به همین دلیل است که این برند ها جز پرفروش ترین ها محسوب میشوند. اما این روش یک مشکل اساسی دارد و آن هم هزینه بسیار بالا و سرسام آور تبلیغات است. تبلیغات رسانه ای از هزینه بسیار بالایی برخوردار هستند و فقط غول های بیزینسی توان بهره گیری از این روش را دارند.

 

تبلیغات مجازی و استفاده از سلبریتی ها چگونه است؟

تبلیغات مجازی و استفاده از سلبریتی ها نیز همانند روش استفاده از رسانه ، از جمله ابزار تبلیغاتی بسیار کاربردی و تاثیر گذار هستند. ولی در این روش نیز همانند روش قبلی مشکل بزرگ بالا بودن هزینه وجود دارد. به طوری که فقط برند هایی نظیر گوچی، ورساچه، هدی بیوتی و غیره میتوانند از این روش ها بهره گیرند. اگر چه در دنیای مجازی میتوان با هر بودجه ای تبیلغ کرد اما اگر میخواهید نتیجه بزرگ از تبلیغات خود داشته باشید باید هزینه زیادی را نیز پرداخت کرد. بنابراین از این دو روش هم نمیتوان برای بیزینس های خرد و کوچک استفاده کرد.

ادامه مطلب
بهترین مراکز چاپ سررسید 1402 در تهران کدامند؟

 

 

هدایای تبلیغاتی چیست؟

ابزار تبلیغاتی نظیر هدایای تبلیغاتی، کیف تبلیغاتی , تراکت ها، کارت ویزیت و بروشور جز ارزان ترین و بهترین روش های تبلیغاتی محسوب میشوند. اگر چه این روش به اندازه روش های قبلی تاثیر گذار نیست ولی میتوان گفت به نسبت هزینه ای که برای آن ها صرف میشود تاثیر بسیار زیادی دارد. در این روش ها میتوان با کمترین بودجه تبلیغات و گسترده و تاثیر گذاری را به نمایش گذاشت. به طوری که بیزینس ها و کسب و کار های نوپا نیز میتوانند به وسیله هدایای تبلیغاتی و کارت ویزیت وغیره مشتریان خود را جذب کنند. بنابراین در دنیای تبلیغات برای همگی افراد با هر توان و بودجه ای مسیر پیشرفت وجود دارد. پس بهانه جویی را کنار بگذارید و اقدام نمایید. شما میتوانید زیبا ترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خود اهدا کنید و نظر آن ها را برای همیشه به خود و بیزینس خود جلب نمایید.

 

بنر های تبلیغاتی چه کاربردی دارند؟

بنر های تبلیغاتی یکی دیگر از انواع ابزار تبلیغاتی هستند که توسط شرکت ها و کسب و کارهای محتلف مورد استفاده قرار میگیرد. در این روش بسته به خواست و نظر کارفرما مطالب یا تصاویری برروی یک صفجه بزرگ چاپ شده و در نقاط مختلف شهر نصب میشود. این روش نیز روشی کاربردی و ارزان است که همگی بیزینس ها میتوانند از آن بهره داشته باشند. بنر های تبلیغاتی در کنار هدایای تبلیغاتی روش هایی بسیار مفید و موثر در جهت تبلیغات محسوب میشود که همه افراد با هر بودجه ای میتوانند از آن استفاده کنند.

ما در شرکت تبلیغاتی مجریان انواع تبلیغات برای پیشرفت کسب و کارتان را انجام می دهیم تا زودتر به نتیجه ی دلخواهتان در کسب و کار برسید.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *