افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی

با روش های افزایش بازدید از غرفه های نمایشگاهی آشنا شوید

افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی به معنی آشنایی تعداد بیشتری از مخاطبان با کسب و کار شماست و زمانی که موفق به جلب توجه تعداد بیشتری از مخاطبان شوید، فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. روش‌ های زیادی برای افزایش بازدید از غرفه های نمایشگاهی وجود دارد که برخی از آن ها مربوط به طراحی غرفه و برخی دیگر درباره المان ها و ابزارهایی است که برای تبلیغات در غرفه استفاده می شوند. با مطالعه این مطلب از مجریان می توانید با روش های افزایش بازدید از غرفه های نمایشگاهی آشنا شوید و با به کارگیری آن ها، بازدید از غرفه خود را چندین برابر کنید.

 

بهترین روش ها برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی

افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی، از طریق آشنایی تعداد بیشتری از مخاطبان با برند شما، به موفقیت کسب و کار و افزایش کمک می کند. البته این موضوع زمانی امکان پذیر خواهد بود که نمایشگاه تاثیر لازم را در مخاطبان باشد. برای داشتن غرفه ای تاثیرگذار در نمایشگاه که توجه مخاطبان را به برند و کسب و کار شما جلب کند، باید با تکنیک ها و روش های افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی آشنایی داشته باشید. در جدول زیر می توانید چند نمونه از بهترین روش ها برای طراحی و اجرای یک غرفه پربازدید را مشاهده کنید.

 

بهترین روش ها برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی
جلب توجه مخاطبان با استفاده از رنگ ها استفاده از بنرهای تبلیغاتی جذاب
استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی و تیزر در غرفه در نظر گرفتن دسترسی مخاطبان به غرفه
خلاقیت در معرفی برند و محصولات توجه به پوشش و نحوه فعالیت نمایندگان مجموعه
دعوت مشتریان به بازدید از غرفه پذیرایی از بازدیدکنندگان
استفاده از هدایای تبلیغاتی ثبت اطلاعات بازدیدکنندگان برای ارسال تبلیغات

 

۱. استفاده از قدرت رنگ ها

بازدید از غرفه شما در نمایشگاه زمانی افزایش پیدا می کند که توجه مخاطبان به غرفه جلب شود و یکی از راهکارهای ساده، سریع و ارزان قیمت برای جلب توجه مخاطبان استفاده اصولی از رنگ ها در طراحی غرفه است. قدرت رنگ ها در جلب توجه بسیار زیاد است. در استفاده از رنگ ها برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی خود باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که یکی از آن ها هماهنگی رنگ غرفه با سازمان و کسب و کار شماست. برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه فروش محصولات ارگانیک است، ترکیب رنگ سبز در طیف های مختلف با رنگ سفید برای طراحی غرفه جذاب خواهد بود.

 

ادامه مطلب
طراحی و چاپ تقویم سفارشی

۲. معرفی حرفه ای برند در غرفه

یکی دیگر از نکاتی که برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی باید به آن توجه کنید، معرفی حرفه ای برند در غرفه است. استفاده از بنرهای جذاب با طراحی خلاقانه، تیزرهای تبلیغاتی که در ورودی یا داخل غرفه پخش شوند، طراحی و چاپ بروشور و پخش کردن آن ها در نمایشگاه و طراحی خلاقانه ورودی برای غرفه از جمله روش هایی هستند که به معرفی حرفه ای برند شما به مشتریان کمک می کنند. به منظور معرفی هر چه بهتر برند، استفاده از نیروهای حرفه ای و ماهر در غرفه نیز اهمیت زیادی دارد. نیروهایی که در غرفه فعالیت می کنند با تکنیک های ارتباط با مشتری، معرفی محصول، ایجاد نیاز و اعتمادسازی آشنایی داشته باشند.

 

۳. توجه به معماری غرفه

یکی از نکاتی که کمتر کسب و کاری در مورد غرفه های نمایشگاهی به آن توجه می کند، معماری غرفه و روش دسترسی بازدیدکنندگان از غرفه است. به منظور افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی باید موقعیت غرفه را به گونه ای انتخاب کنید که دسترسی به آن راحت باشد. بهتر است بیش از یک ورودی برای غرفه داشته باشید تا بازدیدکنندگان از هر سمتی که به غرفه نزدیک شدند، امکان ورود به آن را داشته باشند. به علاوه طراحی دیوارها، میز و ورودی غرفه باید به گونه ای باشد که از جهات مختلف جلب توجه کند و بازدیدکنندگان را به غرفه شما دعوت کند.

 

افزایش بازدید غرفه نمایشگاهی

 

۴. استفاده از هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر از روش های افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی، استفاده از هدایای تبلیغاتی برای بازدیدکنندگان غرفه است. نیازی به هدایای گران قیمت نیست و هدایایی مانند خودکار، جاکلیدی، سررسید، کلاه یا ساک تبلیغاتی با برند شما هم می توانند به عنوان هدیه، معرف کسب و کار شما باشند. هدایای خوراکی مانند شکلات های تبلیغاتی که برچسب و لیبل آن ها نشانی از برند شما مانند لوگو باشد هم برای جلب  توجه مخاطبان جذاب بوده و تاثیر به سزایی در معرفی برند شما برای مشتریان دارد.

 

ادامه مطلب
نقش ساعت به عنوان هدیه ای ارزنده و لوکس در تبلیغات آخرسال چیست؟

سخن پایانی

افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی راهی برای افزایش فروش، بیشتر دیده شدن برند و معرفی هر چه بهتر کسب و کار به مشتریان است. همان طور که در این مطلب از مجریان گفتیم، روش های زیادی برای انجام این کار و بالا بردن بازدید از غرفه نمایشگاهی وجود دارد که بسته به نوع کسب و کار و نمایشگاهی که قصد ورود به آن را دارید، امکان استفاده از آن ها را خواهید داشت. به منظور طراحی حرفه ای غرفه نمایشگاهی می توانید از راهنمایی کارشناسان ما در مجریان استفاده کنید. کارشناسان مجریان با بیش از ۲۰ سال تجربه در حوزه طراحی و تولید محصولات تبلیغاتی شما را در زمینه طراحی و ساخت بهترین غرفه نمایشگاهی و انجام تبلیغات حرفه ای در آن راهنمایی می کنند.

 

سوالات متداول

۱. بهترین روش ها برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی کدامند؟

طراحی حرفه ای غرفه مانند استفاده از رنگ های جذاب در معماری، توجه به دسترسی مخاطبان به غرفه، تبلیغات نمایشگاه و غرفه پیش از برگزاری، استفاده از هدایای تبلیغاتی، پذیرایی از مخاطبان و بسیاری روش های دیگر را می توان برای افزایش بازدید از غرفه نمایشگاهی به کار برد.

۲. با چه روش هایی می توان معرفی برند را در غرفه های نمایشگاهی انجام داد؟

از جمله روش های مناسب برای معرفی برند در غرفه می توان به استفاده از بروشور و کاتالوگ های تبلیغاتی، نصب بنر در مسیر ورودی غرفه، استفاده از تیزر تبلیغاتی و هدایای مختلف اشاره کرد. همچنین پرزنت نیروی نمایشگاهی نیز بسیار در این امر موثر خواهد بود.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *