کاربرد کلاه تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

کاربرد کلاه در تبلیغات؛ یک هدیه تاثیر گذار در بازاریابی کسب و کارها

کلاه تبلیغاتی چیست ؟ کاربرد کلاه تبلیغاتی چیست؟ استفاده از کلاه برای تبلیغات چه مزایایی دارد؟ کلاه تبلیغاتی چند نوع دارد؟ در استفاده از کلاه برای تبلیغات باید به چه نکاتی توجه داشت؟ کاربرد کلاه تبلیغاتی بیشتر در چه مشاغلی است؟ کلاه تبلیغاتی؛ یک هدیه تاثیر گذار در بازاریابی کسب و کارها است که با استفاده از آن می‌توان، تبلیغاتی بهتر و موثرتر داشت. مانند دیگر محصولاتی که چاپ تبلیغات روی آن‌ها انجام می‌شود، چاپ روی کلاه هم شرایط و مراحلی دارد که در این مطلب از مجریان در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

کاربرد کلاه تبلیغاتی چیست؟

تبلیغات چاپی امروزه طرفداران زیادی دارد. این نوع تبلیغات بازدهی بهتری دارند و نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات به خصوص تبلیغ با کمک رسانه‌، هزینه کمتری دارند. در این نوع از تبلیغات اسم یا لوگوی یک برند یا کسب و کار روی محصولات مختلف چاپ می‌شود و از این طریق به مشتریان معرفی می‌شود. کلاه یکی از محصولاتی است که چاپ تبلیغ روی آن انجام می‌شود اما آیا می‌دانید کاربرد کلاه تبلیغاتی چیست؟ کلاه تبلیغاتی در واقع همان کلاه معمولی است که با چاپ لوگوی یک کسب و کار شخصی‌سازی می‌شود. با توجه به اینکه کلاه یکی از محصولات پرکاربرد است، معرفی برند کسب و کارهای مختلف با کمک آن، بهتر و بیشتر از سایر محصولات انجام می‌شود.

 

 

مزایای استفاده از کلاه برای تبلیغات

کلاه یکی از محصولات منحصر به فرد برای تبلیغات است که استفاده از آن بهترین بازدهی را دارد. این محصول در مدل‌های مختلفی وجود دارد که بیشتر آن‌ها برای تبلیغات کاربردی هستند. همان‌طور که در کاربرد کلاه تبلیغاتی گفته شد، تبلیغ چاپ شده روی کلاه بهتر از دیگر محصولات دیده می‌شود اما این فقط یکی از مزایای استفاده از کلاه برای تبلیغات است. از دیگر مزایای استفاده از کلاه برای تبلیغات می‌توان به جذابیت آن برای نسل‌های مختلف اشاره کرد. این محصول هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان کاربردی و قابل استفاده است. همچنین برخلاف دیگر انواع محصولات پوشیدنی مانند تی‌شرت، محدودیت سایز و اندازه ندارد. ماندگاری یکی دیگر از مزایای استفاده از کلاه برای چاپ تبلیغات است و قیمت چاپ تبلیغ روی آن هم، نسبت به دیگر محصولات مناسب‌تر است.

 

 

انواع کلاه‌های کاربردی در چاپ تبلیغات

کلاه‌ها انواع مختلفی دارند و بیشتر آن‌ها برای چاپ تبلیغات قابل استفاده هستند اما تنها چند مورد از آن‌ها در تبلیغات کاربردی هستند. انواع کلاه‌های کاربردی در چاپ تبلیغات از نظر مدل کلاه و جنس آن تنوع زیادی دارند. بعضی کلاه‌های بافت، کلاه‌های فلت، کلاه‌های کپ و کلاه‌های نقابدار از انواع کلاه‌هایی هستند که برای چاپ تبلیغات قابل استفاده هستند. در میان انواع کلاه‌های کاربردی در چاپ تبلیغات، مواردی مناسب‌تر هستند که جنس راحتی داشته و در هر فصلی قابل استفاده هستند. همچنین کلاه‌هایی که تبلیغات چاپ شده روی آن‌ها ماندگارتر بوده و سطح بیشتری برای چاپ تبلیغ دارند، انتخاب مناسب‌تری برای استفاده در صنعت تبلیغات چاپی هستند.

۱. کلاه کتان

کلاه کتان یکی از انواع کلاه‌هایی است که در انواع مختلف کلاه کپ، نقابدار و کلاه‌های فلت وجود دارد و برای تبلیغات کاربردی و قابل استفاده است. مزیت این نوع کلاه طول عمر بالای آن است. کتان پارچه‌ای مقاوم و با کیفیت است و جنس آن به گونه‌ای است که در تمام فصل‌ها قابل استفاده است. کلاه‌های کتان در میان مردم هم محبوبیت زیادی دارند. البته این جنس کلاه، گران‌ترین نوع برای چاپ تبلیغات است، به همین دلیل تنها توسط گروه خاصی از مشتریان قابل استفاده است.

ادامه مطلب
مزایای پاوربانک در تبلیغات چیست ؟ هدیه تبلیغاتی موثر برای بازاریابی

۲. کلاه فومی

کلاه فومی یکی دیگر از انواع پر کاربرد کلاه تبلیغاتی است که بسیار راحت و سبک است. این کلاه مقاومت کمتری نسبت به کلاه‌های کتان دارد و قیمت آن هم نسبت به کتان مناسب‌تر است. کلاه فومی بیشتر مناسب تبلیغات کوتاه مدت است، برای مثال برای تبلیغ یک کسب و کار در همایش این نوع کلاه مناسب است.

 

۳. کلاه پارچه‌ای

یکی دیگر از انواع کلاه‌هایی که برای چاپ تبلیغات قابل استفاده است، کلاه پارچه‌ای است. کلاه‌های پارچه‌ای بعد از کلاه کتان بیشترین مقاومت را دارند و البته که قیمت آن‌ها هم نسبت به کلاه کتان مناسب‌تر است. این نوع کلاه به دلیل کیفیت خوب، طول عمر بالا و قیمت مناسب محبوب‌ترین نوع کلاه‌های تبلیغاتی است. کلاه‌ پارچه‌ای به سادگی شسته می‌شود و برای هر فصلی مناسب است. علاوه بر این‌ها چاپ تبلیغات هم روی کلاه‌های پارچه‌ای با کیفیت و وضوح بیشتری انجام می‌شود.

 

۴. کلاه کاغذی

در نهایت کلاه کاغذی نوع دیگر کلاه‌های پر کاربرد در تبلیغات چاپی است و همان‌طور که از نام آن مشخص است، از جنس کاغذ یا مقوا است. کلاه کاغذی بیشتر در رویدادها، همایش‌ها یا گردهمایی‌هایی که کلاه تنها در همان مراسم استفاده می‌شود، کاربردی است. این کلاه قیمت بسیار پایینی دارد و کیفیت آن هم به همان نسبت بسیار پایین است. در بهترین حالت طول عمر کلاه‌های کاغذی چند ساعت است اما چاپ تبلیغ روی آن‌ها ساده‌تر و سریع‌تر است.

 

 

موارد استفاده از کلاه تبلیغاتی

اصلی‌ترین کاربرد کلاه تبلیغاتی معرفی برند یا کسب و کار به مشتریان جدید است. کسب و کارهای زیادی با این هدف اقدام به چاپ کلاه تبلیغاتی می‌کنند. از جمله موارد استفاده از کلاه تبلیغاتی می‌توان به مسابقات ورزشی اشاره کرد که بیشترین حضور افراد در آن‌ها است. شرکت‌ها و برندهای مختلف با چاپ لوگوی خود روی کلاه‌ و پخش کردن در میان تماشاگران مسابقات ورزشی، فرصتی خوب برای تبلیغ برند خود دارند. از دیگر موارد استفاده از کلاه تبلیغاتی می‌توان به رستوران‌ها یا مراکز تجاری بزرگ و پر رفت و آمد به عنوان بخشی از یونیفرم و لباس کارمندان اشاره کرد. کلاه‌های تبلیغاتی همچنین در مراسم‌های خیریه‌ها، گردهمایی‌های بزرگ، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها برای تبلیغ موردی خاص یا به عنوان هدیه تبلیغاتی هم قابل استفاده است.

 

 

مهم‌ترین نکات در انتخاب کلاه تبلیغاتی

برای انتخاب بهترین نوع کلاه تبلیغاتی از نظر جنس و مدل برای چاپ تبلیغات نکات مختلفی را باید در نظر داشت تا محصول بیشترین بازدهی در تبلیغ را داشته باشد. از مهم‌ترین نکات در انتخاب کلاه تبلیغاتی می‌توان به انتخاب رنگ مناسب برای کلاه اشاره کرد، برخلاف دیگر محصولات تبلیغاتی کلاه را می‌توان در جذاب‌ترین رنگ‌ها انتخاب کرد تا تاثیر بیشتری در تبلیغات داشته باشد. همچنین بهتر است نوعی از کلاه را انتخاب کنید که برای همه مشتریان در هر سن و سال یا جنسیتی قابل استفاده باشد. چاپ طرح یا لوگو در بهترین بخش کلاه، انتخاب جنس مناسب براساس محل استفاده از کلاه یکی دیگر از مسائل مهم در انتخاب کلاه برای تبلیغات است.

ادامه مطلب
راه های استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هدایت فروش

 

 

عوامل موثر در قیمت چاپ تبلیغات روی کلاه

همان‌طور که گفته شد، کاربرد کلاه تبلیغاتی نسبت به دیگر محصولات قابل استفاده برای چاپ تبلیغات بیشتر است. این محصول در شرکت‌های تبلیغاتی مختلف با قیمت‌های متفاوتی چاپ و آماده می‌شود. عوامل مختلفی در تفاوت قیمت‌ چاپ این محصول در مراکز مختلف تاثیرگذار هستند که آشنایی با آن‌ها قبل از اقدام به سفارش و چاپ کلاه ضروری است. از جمله عوامل موثر در قیمت چاپ تبلیغات روی کلاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱. نوع و جنس کلاه

نوع و جنس کلاه یکی از مهم‌ترین موضوعات در قیمت چاپ تبلیغات روی این محصول است. هر چقدر کیفیت کلاه بهتر باشد، قیمت نهایی چاپ روی آن هم بیشتر می‌شود. در نتیجه قیمت کلاه کتان به عنوان با کیفیت‌ترین نوع کلاه‌های قابل استفاده در تبلیغات بیشتر و قیمت کلاه کاغذی از همه کمتر است.

۲. پیچیدگی طرح

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت چاپ تبلیغات روی کلاه، پیچیدگی طرح است. چاپ طرح‌های پیچیده زمان‌ بیشتری نیاز دارد و رنگ و مواد اولیه بیشتری هم استفاده می‌کند. همچنین طرح‌های پیچیده معمولا نیاز به دقت و ابزار خاص دارند، به همین دلیل قیمت چاپ آن‌ها روی محصولات مختلف به خصوص کلاه بیشتر از سایر محصولات می‌شود.

۳. جزئیات اضافی

جزئیات اضافی در کلاه یکی دیگر از عواملی هستند که وجود آن‌ها قیمت کلاه چاپی را بیشتر می‌کند. برای مثال اگر کلاه دارای دکمه، زنجیر یا آیتم‌های تزئینی دیگر از این دست باشد، قیمت آن بیشتر شده و هزینه نهایی چاپ روی آن هم بیشتر می‌شود.

 

 

نتیجه‌گیری 

کاربرد کلاه تبلیغاتی نسبت به دیگر محصولاتی که برای چاپ تبلیغات قابل استفاده هستند، بیشتر است. این محصول برای هر سن و هر شرایطی کاربردی است. همچنین مواردی که می‌توان از کلاه برای تبلیغ استفاده کرد، بیشتر از سایر محصولات است. به همین دلیل در اکثر مجموعه‌های تبلیغات کلاه یکی از گزینه‌های اصلی پیشنهاد چاپ تبلیغات به مشتریان است. پیشنهاد ما هم به مشتریانی که به دنبال محصولی برای چاپ لوگوی برند خود هستند کلاه تبلیغاتی است. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این محصول یا آشنایی با نحوه چاپ سررسید برای هدایای تبلیغاتی آخر سال دارید، و یا به دنبال تهیه هدایای دیگری نظیر پاوربانک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، ست مدیریتی لوکس  و .. هستید، کارشناسان ما در بیشتر ساعات شبانه‌روز پاسخگوی شما هستند.

 

 

سوالات متداول 

۱. کاربرد کلاه تبلیغاتی بیشتر در چه مواردی است؟

مهم‌ترین کاربرد کلاه تبلیغاتی معرفی برند برای مشتریان است اما از این محصول برای یکپارچه سازی نیروها، ارتباط با مشتریان قبلی و هدایای تبلیغاتی در همایش‌ها یا مراسم‌های خیریه هم استفاده می‌شود.

۲. چه جنس کلاهی برای چاپ تبلیغات مناسب‌تر است؟

کاربرد کلاه تبلیغاتی از جنس کتان به دلیل طول عمر بالاتر مناسب‌تر است اما به دلیل قیمت پایین‌تر در کنار جنس متوسط، کلاه نخی بهترین کلاه برای چاپ تبلیغات است.

۳. قیمت کدام کلاه تبلیغاتی پایین‌تر است؟

در میان انواع مختلف کلاه‌هایی که برای تبلیغات قابل استفاده هستند، کلاه‌های کاغذی به دلیل کیفیت پایین‌تر و فرآیند ساخت و چاپ ساده‌تر، هزینه مناسب‌تری دارند.

۴. توجه به چه نکاتی برای چاپ تبلیغات روی کلاه مهم‌تر است؟

برای چاپ تبلیغات روی کلاه باید بهترین نوع کلاه از نظر رنگ، جنس و مدل انتخاب شود. همچنین کلاه برای چاپ تبلیغات را باید به گونه‌ای انتخاب کرد که برای همه افراد قابل استفاده باشد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *