پرچم ساحلی چیست | چاپخانه مجریان

پرچم ساحلی چیست و چه جاهایی کاربرد دارد + مزایا و معایب آن

پرچم ساحلی چیست ؟

پرچم تبلیغاتی چیست ؟ پرچم ساحلی چیست ؟ ما در این مقاله قصد داریم که ابتدا برای شما شرح دهیم که پرچم ساحلی چیست. و بعد از آن توضیح دهیم که چه انواعی دارد و در کنار هر کدام از انواع پرچم ساحلی کاربرد آن را نیز بیان کنیم. و در نهایت مزایا و معایب آن ها را ذکر کنیم تا به شما در تصمیم گیری درباره استفاده از پرچم های ساحلی یاری برسانیم. پرچم ساحلی یکی از انواع پرچم های تشریفاتی – تبلیغاتی می باشد که در محیط ها و مکان های مختلف کاربرد دارد. علت نام گذاری آن هم همان طوری که از نامش پیداست. این است که برای مخاطب، دیدن این پرچم ها باعث تداعی شدن یک منظره ساحلی می شود و حس آرامش را به مخاطب القا می کند. گذشته از آن، این پرچم ها ظاهری زیبا دارند که استفاده از آن ها را در محافل و مکان های رسمی انکار ناپذیر می کند. در ادامه مقاله به توضیح درباره انواع پرچم ساحلی و کاربرد آنها در مکان های مختلف خواهیم پرداخت.

 

 

انواع پرچم ساحلی

  • پرچم سامورایی

پرچم ساحلی چیست ؟ اولین چیزی که در مورد این پرچم ها جلب توجه می کند، شیوه نام گذاری آن ها است. علت نامیدن این پرچم ها این است که سامورایی های ژاپن، در هر جنگی که شرکت می کردند از این طرح پرچم که نام خانوادگی آن ها روی آن نوشته شده بود استفاده می کردند تا میزان پیشروی نیروی های خودی را بررسی کنند. این پرچم ها امروزه کاربردی همه جانبه دارند و می توان در هر مکانی از آن ها استفاده کرد و مطمئن بود که تاثیر لازم را خواهد داشت. ما در پاراگراف بعدی مدل قطره ای یا دلفینی را بررسی می کنیم.

 

  • پرچم دلفینی

مدل قطره ای یا دلفینی پرچم ساحلی چیست ؟ در اینجا به توضیحاتی درباره آن می پردازیم. در این بخش نیز مانند بالا مبحث نام گذاری مطرح است. نام این پرچم ها بدان دلیل دلفینی یا قطره ای گذاشته شده که شکل این مدل از پرچم ها به دلفین شباهت دارد. مدل قطره ای یکی از پر طرفدار ترین انواع پرچم تبلیغاتی ساحلی است. از این پرچم ها می توان در نواحی ساحلی و اماکن تفریحی و یا حتی در مرکز شهر هم استفاده کرد. و این امر بدلیل شکل خاص و منحصر بفرد این مدل از پرچم ساحلی است. همچنین پرچم های دلفینی مقاومت قابل قبولی را در برابر رطوبت و تابش نور خورشید دارند. در ادامه شرحی از ویژگی های پرچم ساحلی هلالی را بیان خواهیم کرد.

ادامه مطلب
بهترین فلش تبلیغاتی کدام است و چه تاثیری در برندسازی کسب و کارها دارد ؟

 

  • پرچم هلالی

طرح هلالی پرچم ساحلی چیست ؟ جواب این سوال را در همین بخش خواهید گرفت. این مدل از پرچم به جهت شکل هلالی اش، با نام هلالی شناخته می شود. برای این مدل از پرچم، امکان چاپ دیجیتال طرح ها و لوگو های دلخواه وجود دارد که اگر این ویژگی را در کنار کیفیت دوخت عالی اش قرار دهیم به یک محصول همه فن حریف تبدیل می شود. به طوری که می توان از پرچم های هلالی در تالار ها و آمفی تئاتر ها و سالن های ورزشی استفاده کرد. هم چنین گفتنی است که مدل هلالی، رواج زیادی در میان طراحان داخلی و خارجی دارد. به همین جهت است که استفاده از این پرچم ها در گوشه و کنار شهر به وفور به چشم می خورد. در بخش بعدی پرچم ساحلی بادبانی را معرفی می کنیم و خواهیم گفت که در چه مکان هایی کاربر دارد، پس با ما همراه باشید.

 

  • پرچم بادبانی

بدون غلو می توان اقرار کرد که این مدل از پرچم های ساحلی بیشترین کاربرد را دارند. که همین امر باعث می شود که خیلی از شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی به استفاده از آن ها برای زیبا سازی و جلب توجه مخاطبانشان، استفاده کنند. حالا به دلیل نام گذاری این مدل از پرچم می پردازیم. دلیل این نام گذاری همان طور که ممکن است حدس زده باشید، شکل ظاهری این پرچم است، که کاملا منطبق بر شکل بادبان کشتی، طراحی شده است. در ادامه مقاله به توصیف و تفسیر معایب و مزایای استفاده از این پرچم ها پرداخته ایم.

ادامه مطلب
هدایای نمایشگاهی شامل چه اقلامی است؟

 

 

 

مزایا و معایب پرچم ساحلی

تمامی مزایای استفاده از پرچم های ساحلی عبارت اند از: قابلیت نصب و جدا کردن راحت، دارا بودن هزینه مناسب در کنار جلوه بصری جذاب، مقاوم بودن در برابر رطوبت و تابش آفتاب، اشغال فضای کوچک و در نهایت طراحی زیبا. در کنار مزیت های بالا، یک مزیت اصلی نیز بوجود دارد و آن این است که پرچم ساحلی این توانایی را دارد که کسب و کار ما را با هزینه ای کم، تبلیغ کند و نام تجاری مان را به نمایش بگذارد. گذشته از نکات مثبت، باید نکات منفی را هم بیان کرد. اما باید گفت که نمی توان به صورت کلی به پرچم ساحلی عیبی گرفت، چرا که در واقع پرچم های ساحلی وظایف محدودی از قبیل زیبا سازی فضا و تبلیغ نام تجاری دارند که به خوبی هم از ععده آن ها بر می آیند. در بخش سخن آخر جمع بندی و نتیجه گیری خواهیم کرد.

 

 

 

سخن آخر

در این مقاله یعنی پرچم ساحلی چیست و چه جاهایی کاربرد دارد ؟ در ابتدا انواع پرچم های ساحلی را معرفی کردیم سپس در کنار معرفی هر کدام، کاربردشان را در مکان های مختلف بیان کردیم. به طوری که از شما انتظار می رود با همه انواع پرچم ساحلی آشنایی پیدا کرده باشید. همچنین بعد از معرفی و توضیح درباره انواع پرچم های ساحلی، مزیت ها و معایبشان را نیز ذکر کردیم. با این وجود اگر هنوز احساس می کنید که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید می توانید از صفحات وب مرتبط در همین وبسایت نیز بهره بگیرید. همچنین برای خرید هدایای تبلیغاتی نفیس نظیر جاکلیدی تبلیغاتی ، کیف مدارک، پاوربانک تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، و یا دیگر خدمات طراحی و چاپ می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *