هدایای تبلیغاتی لاکچری|چاپخانه مجریان

لاکچری تبلیغات کنید؛پرسروصدا برندسازی کنید

هدایای تبلیغاتی لاکچری چیست ؟وقتی که سازمان‌ها در رقابت و کشمکش با یکدیگر قرار دارند تا فروش محصولات و خدمات خود را بیشتر کنند این برندها هستند که همیشه از همه سبقت گرفته و پیش تازی می کنند. هر سازمانی دوست دارد که تبدیل به یک برند تجاری شود. برای درک این مساله کافی است به افرادی که به فروشگاه‌های مختلف زنجیره ای می روند نگاه کنید. هر کس به دنبال یک برندی است و از قبل می‌داند که چه محصولی را می خواهد بخرد، یا وقتی در یخچال را باز می کند تا شیری بردارد، برند معروفی را که بین آن‌ها می بیند، برمیدارد و در یخچال را می بیندد. مساله دقیقا در همین موقعیت است. برندسازی کمک می کند تا شما روزی تبدیل به یک برند مشهور و محبوب بین مخاطبان و شتریان خود بشوید. برای اینکه به این مرحله برسید باید راهی به نام تبلیغات را انتخاب کنید. تبلیغات روش های مختلفی را پیش پای شما می گذارد تا به وسیله‌ی آن برند سازی کنید و بازدهی سازمان خود را بالا ببرید. اگر می‌خواهید برند موفقی باشید باید تبلیغات را بسیار جدی بگیرید. و به نوعی لاکچری تبلیغات کنید.

مطلب پیشنهادی: پک تبلیغاتی چیست ؟ 

هدایای تبلیغاتی لاکچری:

۱. هدایای تبلیغاتی چیست ؟

شاید لازم باشد در ابتدا به این مساله بپردازیم که هدایای تبلیغاتی دقیقا چیست و چگونه می توان از آن برای تبلیغات استفاده کرد. بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند و به عنوان روشی بسیار پر بازده در جهت دیده شدن خود آن را می شناسند. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که کاربرد بسیار زیادی در زندگی افراد دارد این محصولات همراه با لوگو و اطلاعات سازمان یا شرکت به مخاطبان و مشتریان سازمان هدیه داده می شوند. به این نوع محصولات، هدایای تبلیغاتی می گویند. محصولات خیلی زیادی می توانند در این دسته قرار بگیرند اما معروف ترین محصولاتی که در دسته هدایای تبلیغاتی قرار می گیرند انواع تقویم‌های مختلف، ست مدیریتی، ست هدایای الکترونیکی مانند اسپیکر و فلش و هارد و ماگ و فنجان و لباس‌ با چاپ های مختلف باشد. روی این محصولات لوگو و اطلاعات سازمان درج شده است و به همین خاطر مخاطب با دریافت این هدیه احساس مثبت و خوشایندی خواهد داشت و با تکرار استفاده از این محصولات اسم شما را به خاطر خواهد سپرد و اگر نیاز به محصولات و خدمات شما داشت حتما به سازمان شما مراجعه خواهد کرد و روند تبلیغات در استفاده از این محصولات تبلیغاتی به این شکل است.

۲. تبلیغات حرفه ای و لوکس با هدایای تبلیغاتی

حال که توضیح دادیم استفاده از هدایای تبلیغاتی چگونه به سازمان شما کمک می کند نوبت به این مرحله رسیده است تا توضیح دهیم چگونه می توان با استفاده از تنها همین روش بتوانیم خیلی لوکس و حرفه ای تبلیغات انجام دهیم و بازدهی فوق العاده‌ای بگیریم و بتوانیم روند برندسازی برای سازمان خود را تسریع کنیم . هدایای تبلیغاتی گستردگی بسیار زیادی دارند. این محصولات می توانند از محصولات ۱۰ هزار تومانی تا محصولات چند میلیونی باشند. هر سازمانی برای استفاده از این نوع تبلیغات، راه و روش خود را دارد و در واقع استراتژی و برنامه ای را برای آن ترسیم می کند. قبل از اینکه بخواهید از این روش برای تبلیغاتی لاکچری اقدام کنید بدانید که اگر می‌خواهیم روند تبلیغاتی خود را سریع تر پیش ببریم باید کمی بیشتر هزینه کنیم و دایره مخاطبان بیشتری را با سازمان خود درگیر کنیم. هدایای تلیغاتی لاکچری هدیه ای است که برای هر مخاطب و مشتری مناسب نمی باشد. و برای مخاطبی مناسب است که در گروه هدف سازمان قرار دارد. بخاطر هزینه‌ بالاتر هدایای تبلیغاتی لوکس نسبت به هدایای تبلیغاتی معمولی که می توان به گروه بیشتری از مخاطبان هدیه داد.

ادامه مطلب
چاپ روی ماسک تبلیغاتی

چگونه لاکچری تبلیغات کنیم ؟

تبلیغات از زیرشاخه‌های بازاریابی محسوب می شود و بازاریابی در تبلیغات، شما مستقیم با مشتری ارتباط نمی گیرید تا محصول یا خدمات شما را خریداری کند. بلکه به روش‌های مختلف اسم و هویت خود را در ذهن او حک می کنید.  وقتی سازمان شما در رقابت با سازمان‌های دیگر است بحث برندینگ بسیار مورد اهمیت واقع می شود. و در واقع نیاز دارید که خودتان را به عنوان برند در این رقابت به مخاطبان خود معرفی کنید. برای اینکه بتوانید برندسازی خوبی انجام دهید یکی از روش‌هایی که می توانید استفاده کنید تا سریع تر به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید این است که لاکچری تبلیغات کنید. حالا تبلیغات لاکچری یعنی چه ؟ تبلیغات شاخه‌های مختلفی دارد. از تبلیغات محیطی گرفته که در آن استفاده از بنر و بیلبورد مورد استفاده قرار می گیرد، تا تبلیغات در رسانه و شبکه اجتماعی و همچنین استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات. یکی از روش های مرسومی که خیلی از سازمان‌ها برای تبلیغات خود استفاده می کنند نیز هدایای تبلیغاتی است. در تمام این روش ها می توان با کیفیت بالاتری وارد میدان شد و از آن‌ها به عنوان راهی برای پیشرفت سازمان و برندسازی استفاده کرد. راه‌های تبلیغاتی‌ای مانند بیلبورد، ساخت تیزر ممکن است بودجه‌ی خیلی زیادی بخواهد و نتوان جسورانه در آن وارد شد و تاثیرگذار اقدام کرد. اما می‌توان از روشی مانند هدایای تبلیغاتی به این حوزه وارد شد و سر و صدا کرد و تبدیل به برند شد با بودجه ای بسیار پایین تر و تاثیرگذاری بسیار بیشتر و در ادامه‌ی مسیر به وسیله‌ی راه های دیگر تبلیغات را ادامه داد و اسم خود را در ذهن مخاطب حک کرد. حالا می‌خخواهیم از طریق هدایای تبلیغاتی به شما بگوییم که چطور می شود با استفاده از این روش لاکچری تبلیغات کرد و بازدهی سازمان را بالا برد.

 

مزیت‌های هدایای تبلیغاتی لاکچری:

هدایای تبلیغاتی لاکچری می تواند روند تبلیغات سازمان را تسریع کند و در عین حال تاثیر گذاری بیشتری روی مخاطب داشته باشد و احساس خوشایندی از برند به مخاطب بدهد. یکی از انواع کم هزینه و در عین لوکس هدایای تبلیغاتی انواع مدیریتی خودکار فلزی می باشد. علاوه بر آن در ادامه به چند محصول تبلیغاتی دیگر که می توانند جزو هدایای تبلیغاتی لاکچری قرار بگیرند و بازدهی فروش و برندسازی سازمان ما را بالاتر ببرند، خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر خدمات نمایشگاهی در ایران

 

معرفی هدایای تبلیغاتی لاکچری:

  •  سالنامه یا سررسید لاکچری :

    همچنین سالنامه‌ های دیگری نیز وجود دارد که در این دسته قرار می گیرند مانند سالنامه مدیریتی. این نوع سالنامه یا سررسیدها عموما جلدهای نفیس دارند مثلا جلد آن می تواند چرم یا گالینگور باشد و در بسته بندی شیک و لوکسی قرار می گیرند و به مخاطب خاص هدیه داده می شوند.

  • ساعت تبلیغاتی :

    ساعت تبلیغاتی یکی از خاص ترین و لوکس ترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شود. این محصول رامی توان  در  مناسبت های مهم به مشتری یا مخاطبانی که برای سازمان مهم هستند هدیه داد.

  • روان نویس :

    روان نویس نیز یکی از لاکچری ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. اگر  برند روان نویس از برندهای لوکس در بازار باشد و طراحی بسته بندی  آن نیز شیک باشد، همواره هدیه‌ای کلاسیک و جذاب محسوب می شود.

  • فلاسک هوشمند :

    این محصول تبلیغاتی نیز می تواند به عنوان هدیه ای مرغوب به مخاطب هدیه داده شود.

 

ست هدایای تبلیغاتی لاکچری:

عموما هدایای تبلیغاتی لاکچری در کنار هم می توانند هدیه ای شیک و لوکس به حساب بیایند، به این شکل که ممکن است هدیه دادن یک محصول مانند سررسید شاید به قدر کافی لوکس نباشد اما اگر همراه با ستی از روان نویس، دفترچه، کیف چرمی  و از این دست محصولات قرار بگیرد هدیه لوکسی به نظر می رسد. در نتیجه ست های مختلف لاکچری وجود دارد که در مناسبت ها و مراسمات مختلف فقط به مشتریان و مخاطبان مخصوص هدیه داده می شود.  برای نمونه چند ست را به شما معرفی می کنیم.

  • ست هدیه مدیریتی :

    این ست مخصوص مدیران رده بالا و مهمانان کارآفرین و افراد مهم شرکت می باشد. در این ست می توان صنایع دستی نفیس را نیز قرار داد.

  • ست هدیه الکترونیکی :

    این هدیه نیز بسیار لوکس و کاربردی می باشد و می تواند از محصولاتی مانند فلش، هدفون، اسپیکر تبلیغاتی و سایر محصولات دیجیتال باشد. این پکیج هدیه بسیار مناسب مخاطب و مشتری خاص جوان مجموعه می باشد. و برای تمام افراد کاربردی می باشد. در نهایت تمام محصولات تبلیغاتی می توانند در پکیجی طبق استراتژی و هدفی قرار بگیرند. و تبدیل به هدیه ای لوکس شوند. و با توجه به برنامه ای که برای برند سازی در نظر داریم به ما کمک کنند تا بتوانیم برند خود را گسترش دهیم و نام خود را بر سر زبان ها بیندازیم.

جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : انواع خودکار پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، خرید سررسید و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *