مزایای سررسید خشتی 1402 | چاپخانه مجریان

مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲ +انواع آن در تبلیغات

مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲ !

مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲ چیست ؟ با فرا رسیدن سال نو و در آستانه نوروز شرکت ها و سازمان ها هر ساله و برای اینکه برند خود را در ذهن مخاطبان خود قرار دهند به دنبال اهدای هدایای سازمانی مناسب هستند.در صورتی که یک مجموعه به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان و  مناسب ‌تری باشد، اکنون در این ماه‌ های پایانی سال سفارش  سررسید خشتی  ۱۴۰۲  توصیه می‌شود.شرکت‌هایی که خدمات شان را به همه اقشار جامعه ارائه میدهند میتوانند برای داشتن یک تبلیغ مناسب، تقویم خشتی ۱۴۰۲ را به آن‌ها هدیه بدهند.خیلی از مجموعه‌ های خصوصی و دولتی تقویم و سالنامه ۱۴۰۲ را با آرم مخصوص خود به مشتریان اعطا میکنند.یک سررسید خشتی این قابلیت را به شما می دهد که برند تان را به شکل ویژه در معرض نمایش قرار دهید.برای این منظور می توانید طرح ها و رنگ های مخاطب پسند انتخاب کرده و یا از عبارات کوچک در آن استفاده کنید تا خود را هر روز به مخاطب هدف یادآوری کنید.یکی از  بهترین هدایای تبلیغاتی سررسید خشتی است . اینکه این هدیه ی سازمانی مناسب که مخاطبان خود را دارد و بسیار با استقبال خوبی مواجه می شود از مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲ است.این نوع از سررسید به دلیل داشتن اندازه مربع مخاطبان خاص خود از جمله مدیران واحدها، مدیران میانی را دارد.سررسید خشتی ۱۴۰۲ را میتوان هر طوری که دوست دارید سفارشی بسازید و نام برند خود را به هر صورتی که شما می پسندید بر روی جلد آن قرار دهید.برای اینکه مخاطبان شما با پیشینه و محصولات برند شما آشنا شوند درون سررسید توضیحاتی را در آن قرار دهید.سررسید ۱۴۰۲ یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات است که تاثیر مثبتی در ذهن مخاطب ایجاد می کند. سررسید به عنوان یکی از کاربردی ترین هدیه های تبلیغاتی به شمار میرود.از مزایای سررسید خشتی ۱۴۰۲ این است که هیچ گاه اهمیت و طرفداران خود را از دست نمی دهد و شیوه مناسبی برای معرفی نام تجاری و محصولات به نمایندگان و همکاران و مخاطب هدف می شود.تفاوت سررسید با دفتر های یادداشت در این است که می توان در سررسید ۱۴۰۲ ، تمامی برنامه های هر روز را دقیقا در همان روز یادداشت برداری کرد.بازاریابی با سررسید خشتی از قدیمی ترین روش های بازاریابی بوده که تا کنون ادامه داشته و الان نیز پرطرفدار است.

ادامه مطلب
با انواع روش های چاپ بر روی محصولات تبلیغاتی آشنا شوید

 

انواع مختلف سررسید ها !

در بازاریابی با سررسید تبلیغاتی می توانید از بین انواع مختلف سررسید یک یا چند نوع را به دلخواه انتخاب نمایید و سفارش تولید آن را بدهید.انواع سررسید ها شامل این موارد می باشد: سررسید تبلیغاتی خشتی ، سررسید رقعی، اروپایی، وزیری ،و…

 

چرا سررسید خشتی از سایر انواع سررسید ها گران تر است؟

قطع سررسید خشتی یا سایز این سررسید ۱۹×۱۹ سانتی متر و یا ۲۳×۲۳ سانتی متر است. همانطور که ملاحظه می شود این سایز ها به صورت مربع می باشند.سررسید خشتی به دلیل سایز خاص آن و چاپ سررسید در هر فرم ۱۲ صفحه ای است، این در حالی است که سایر سررسید ها مثلا سررسید اروپایی و یا سررسید وزیری و یا سررسید رقعی ۱۶ صفحه در فرم، جا می شود به همین دلیل قیمت سررسید خشتی نسبت به سایر سررسید همواره بالاتر می باشد.

 

نکات مهم در صحافی سررسید خشتی ۱۴۰۲

دور دوزی بر روی جلد سررسید که عموم خریداران سررسید گمان می برند که برای استحکام بیشتر سررسید مناسب است تنها برای زیبایی سررسید و تقویم استفاده می شود.در صنعت چاپ به جلد کردن صفحات، تا کردن، ترتیب : قرار دادن فرم های تا شده در کنار هم ، ته دوزی صحافی می گویند.صحافی به چند روش انجام میشود ۱.دستی  ۲.ماشینی ،روش دستی از دوران قدیم مرسوم بوده، اما سرعت و در برخی موارد کیفیت پایین تری نسبت به روش ماشینی دارد .

 

صحافی سررسید خشتی چسبی:

مانند صحافی کتاب بوده و برگه ها را در کنار هم قرار داده و به وسیله چسب به یکدیگر متصل می شوند.جدا شدن برگه ها، عدم باز شدن راحت سررسید، کم دوام بودن. از عیب های  این نوع صحافی به شمار میرود.

ادامه مطلب
پاور بانک تبلیغاتی شیائومی را به چه کسانی هدیه بدهیم

 

مزایا: سرعت بالا در تولید، کم هزینه

تولید سالنامه خشتی معمولا به صورت عمومی نمی باشد. در صورتی که شما به این قطع علاقه مند هستید می توانید برای سفارش سررسید اختصاصی آن اقدام  نمایید.فراموش نکنید که اندازه این سررسید با توجه به نظر و سلیقه شما قابل تغییر می باشد و در اندازه دلخواه شما مشتریان عزیز قابل سفارش می باشد.تولید کننده و پخش کننده انواع سررسید ۱۴۰۲ ، تقویم رومیزی ۱۴۰۲ و هدایای تبلیغاتی ، آماده پذیرش سفارش از تولید کنندگان و مشتریان عزیز می باشد

 

انواع جلد سررسید خشتی

۱.جلد ترمو

ظاهر این سبک مانند چرم مصنوعی می باشد فقط کمی از آن نازک تر است در حالی که دارای کیفیت و قیمت بالاتری می باشد.ویژگی بارزی که موجب برتری آن نسبت به چرم مصنوعی می شود، داغی پذیری بالای آن می باشد.

 

۲.جلد سلفونی

ویژگی مهمی که موجب تمایز آن از سایر مدل ها می شود، قابلیت چاپ رنگی بر روی آن می باشد.در این جلد از گلاسه ۱۳۵ گرم و مقوا سخت به کار می رود و روی آن یک لایه سلفون پوشیده شده است.

 

 ۳.جلد گالینگور

جنس این جلد از پی وی سی می باشد و به صورت یک لایه مصنوعی بر روی کاغذ پی وی سی قرار می گیرد .با توجه به تنوع رنگ بالایی که دارد مورد استفاده بسیاری از افراد قرار میگیرد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *