شرکت طراحی بسته بندی در تهران

شرکت طراحی بسته بندی در تهران

در این مقاله می خواهیم درباره ی شرکت طراحی بسته بندی در تهران صحبت کنیم. مجموعه های زیادی  وجود دارند که در زمینه ی طراحی و چاپ و بسته بندی محصول خود مشکل دارند و می خواهند این کار را به شرکت هایی بسپارند که در این زمینه متخصص هستند.

وظیفه بسته بندی محصول چیست ؟

بسته بندی، در صنعت تولید و بازاریابی نقش کلیدی دارد چون مشتریان در اولین برخورد با طراحی و رنگ بسته بندی محصول مواجه می شوند و اگر ظاهر محصول آن ها را جذب کند احتمال فروش افزایش می یابد. از طرف دیگر بسته بندی بخش قابل توجهی از هویت نام تجاری را تشکیل می دهد. به همین دلیل شما می توانید تعداد زیادی شرکت طراحی بسته بندی در تهران بیابید که بصورت تخصصی به این کار مشغول اند و با یکدیگر رقابت می کنند. داشتن یک سیستم عالی برای بسته بندی ضروری می باشد چون از آسیب هایی که ممکن است به محصول وارد شود جلوگیری می کند. در ادامه چند وظیفه ی مهم بسته بندی را ارائه می کنیم که شرکت طراحی بسته بندی در تهران به آن دقت می کند.

  • محافظت از محصول: هنگام تولید، حمل و نقل محصول تولید شده، قرار دادن در قفسه ی فروشگاه ها و خرید و حمل توسط مشتری نیاز به بسته بندی ای دارد که بتواند در طول این مدت محصول را حفظ کند و مانع فساد و خراب شدن آن شود.
  • اطلاعات محصول: اطلاعات مربوط به بسته بندی محصول شامل: نام تجاری محصول، مشخصات تولید کننده، استانداردها، قیمت و… می باشد که مشتریان قبل از این که خرید کنند به این اطلاعات توجه می کنند.
  • بازاریابی: یکی از روش های تاثیر گذار در تبلیغات طراحی جعبه محصول و بسته بندی آن به شیوه ی خلاقانه و متناسب با جامعه هدف است. هرچه بسته بندی محصول بهتر و خلاقانه تر باشد نظر افراد بیشتری را به خود جلب می کند و سبب افزایش تمایل آنان به خرید می شود. به همین دلیل تعداد زیادی شرکت طراحی بسته بندی در تهران که از این موضوع آگاهی دارند از گرافیست ها و طراحان و کارشناسان حرفه ای برای این امر استفاده می کنند.
ادامه مطلب
هدف از طراحی لوگو در برندسازی چیست؟

مواد مورد استفاده در بسته بندی ها چیست ؟

هر شرکت طراحی بسته بندی در تهران متریال های متنوعی در اختیار دارد مانند: پلاستیک، چوب، مقوا، شیشه و فلز، که پلاستیک بیشترین استفاده و مصرف را در میان شرکت تبلیغاتی ها دارد. هدف اصلی آن ها استفاده از این مواد برای ایمن نگه داشتن بسته می باشد تا محصول را در برابر گرما و رطوبت و غیره حفظ کند. در مورد چند نوع از این متریال ها به اختصار توضیح می دهیم.

مقوا و کاغذ

مقوا مزیت های زیادی دارد مثلا ارزان قیمت است، به راحتی می توان آن را به شکل های مختلف در آورد و ظاهر خود را حفظ می کند. کاغذ ها به طور معمول از الیاف سلولز حاصل از چوب های خرد شده بوجود می آید ولی گاهی از کنف، کاه، پنبه و سیزال نیز استفاده می شود که همه ی این ها قابل بازیافت می باشند. هر شرکت طراحی بسته بندی در تهران که خود یا مشتریان شان به محیط زیست اهمیت می دهند از مقوا استفاده می کنند و آن را سفارش می دهند. در ضمن چاپ برند و طرح ها روی کاغذ ساده تر می باشد.

شیشه

شیشه برای بسته بندی محصول بسیار محبوب و پرفایده است چون:

  • از رطوبت هوا جلوگیری می کند.
  • قابل استریل کردن است.
  • در برابر فشارناشی از هوا مستحکم و با دوام است.
  • شفاف بوده و شکل پذیری دارد.
  • می توان آن را بازیافت کرد.

از معایب آن ویژگی شکنندگی آن است و شفافیت آن در برابر نور از بین می رود.

فلز

از مزیت های فلز موارد زیر است:

  • مقاوم در برابر خوردگی و فشار و دما و رطوبت است.
  • مقاوم و سفت و سخت است.
  • قابل استریل شدن است.

از معایب آن وزن زیاد آن و شکل پذیری سخت آن است.

پلاستیک

پلاستیک بصورت جداگانه و ترکیبی در بسته بندی محصول استفاده می شود و مزایای زیر را دارد.

  • شکل پذیر، انعطاف پذیر، مقاوم و مستحکم است.
ادامه مطلب
چاپ آفتابگیر تبلیغاتی

و از معایب آن این است که در دمای بالا ذوب می شود، نمیتواند مانع رطوبت باشد و موادی که در پلاستیک استفاده می شود موجب آلودگی محیط زیست می شود، به همین دلیل ممکن است برخی از شرکت طراحی بسته بندی در تهران که شعارشان حمایت از محیط زیست است این متریال را در بسته بندی انتخاب نکنند.

چرابسته بندی محصولات اهمیت دارد ؟

این روزها طراحی جعبه محصول و بسته بندی آن بخش مهمی از تبلیغات و بازاریابی را به خود اختصاص داده است زیرا بسته بندی هدایا و محصولات نه تنها بسیار جذاب و مهم است بلکه برای جلب مشتری، هنگام فروش محصولات اهمیت زیادی دارد.

شما می توانید از بین انواع بسته بندی، بسته بندی مد نظرتان را انتخاب کنید. هنگام انتخاب بین بسته بندی ها روش چاپ و طراحی بر روی آن مهم می باشد. چون هر روش بسته بندی محصول ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که با شیوه های دیگر متمایز است. چند روش برای بسته بندی وجود دارد که عبارتند از:

  • چاپ لیتو گرافی که به آن چاپ افست یا لیتو نیز گفته می شود.
  • چاپ فلکسو یا فلکسو گرافی.
  • چاپ اینکجت که به چاپ دیجیتال معروف است.
  • چاپ گراور و یا همان روتوگراور.
  • چاپ اسکرین که به چاپ سیلک اسکرین معروف می باشد.

در روش های چاپ یک روش برتر نداریم بلکه باید با توجه به نوع سلیقه تان و بسته بندی مد نظر، روش چاپ خاصی را انتخاب نمایید.

اجرای طراحی و بسته بندی محصول

تعداد زیادی شرکت طراحی بسته بندی در تهران وجود دارند و با هم در رقابت اند. شرکت مجریان از بزرگ ترین مجموعه ها در زمینه چاپ و بسته بندی و طراحی جعبه  برای محصول می باشد و از بهترین چاپخانه تهران برای طراحی و بسته بندی استفاده می کند. این مجموعه دارای نیروی با تجربه می باشد و همگی دارای مدارک ارشد از دانشگاه های معتبر می باشند که با استفاده از دانش و تجربه ی خود، تلاش شان را برای ارائه خدمات شایسته به مشتریان عزیز به کار می گیرند.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *