جدیدترین هدایای تبلیغاتی|چاپخانه مجریان

جدیدترین و برترین هدایای تبلیغاتی خاص ۱۴۰۲

جدید ترین هدایای تبلیغاتی

هدیه‌دادن هم یکی از قسمت‌ها در سیاست بازاریابی و برندینگ در بیشتر کسب‌وکارها محسوب می‌شود که برای جذب مشتری انجام می‌شود. این هدایا یک وسیله قدرتمندی در کسب‌وکارها هستند که از طریق آن کالاها و خدمات خود را به مشتری و مخاطب معرفی می‌کنند. هدیه تبلیغاتی باید مشتری و کاربرها را به یاد برند شما بیندازد. حتما نیازی نیست از جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای این موضوع استفاده کنید. می‌توانید با خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه هم استفاده کنید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی جدید در کسب‌وکار

با تحقیقات و نظرسنجی‌هایی که انجام شده مشخص گردیده تقریبا ۸۳ درصد از مخاطبین یا کاربران در اکثر کسب‌وکارها، زمان دریافت جدیدترین هدایای تبلیغاتی بیشتر از پیش تمایل دارند تا از خدمات شرکت‌های مذکور استفاده کنند. این نکته نشان می‌دهد که تبلیغات در فروش شرکت و برندینگ در بیشتر کسب‌وکارها اهمیت دارد.

زمانی که مخاطب هدیه‌ای از شما دریافت می‌کند، سبب وفاداری بیشتری او نسبت به شما می‌شود. حتی این اتفاق با دریافت هدیه تبلیغاتی ارزان‌قیمت هم امکان دارد و نیاز به کالای  گران‌قیمت و خاص نیست. با چاپ برند و لوگوی شرکت روی هدایای تبلیغاتی مخاطب با هر بار استفاده از آن و حتی مشاهده هدیه به کسب‌وکار شما هم فکر می‌کند.

چرا هدیه تبلیغاتی می‌خریم؟

برای استفاده از هدایای تبلیغاتی توسط شرکت‌ها و برندهای جدید دلایل زیادی وجود دارد و می‌توان گفت به چند دلیل این هدایا یک استراتژی برای کامل‌شدن بازاریابی شما محسوب می‌شود. دلیل خرید هدایای تبلیغاتی عبارت‌اند از:

  • تبلیغ مکرر

زمانی که یک تبلیغ به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود در زمان کوتاهی ‌بین تبلیغات مجازی، گم و فراموش می‌شود و تبلیغی که به‌صورت ایمیل هم صورت بگیرد، اصولا دیده نمی‌شود. پس جدیدترین هدایای تبلیغاتی اگر به‌صورت فیزیکی باشد، دوام بیشتر و ماندگاری دارد.

مخاطبین و مشتریان علاقه دارند از لوازمی مانند تیشرت، کلاه، خودکار پلاستیکی یا انواع خودکار فلزی و یا لیوان استفاده کرده و آن را نگهداری کنند. زمانی که تیشرت را در فضای عمومی می‌پوشند یا حتی با خودکار چیزی را در مکانی یادداشت می‌کنند، افراد بیشتری با برند شما آشنا می‌شوند. در اصل شما با  پرداخت یک‌بار هزینه تبلیغ روزها و هفته‌ها و سال‌ها برند خود را تبلیغ می‌کنید.می توانید از سالنامه هم برای معرفی برند خود استفاده کنید.

  • ارتباط فیزیکی با مشتری

افراد نمی‌توانند تبلیغاتی که به‌صورت دیجیتال و یا تبلیغاتی که توسط رسانه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد را لمس کنند. این یعنی ماهیت آن موقتی بوده و به‌راحتی فراموش می‌شود؛ ولی لوازم فیزیکی توسط همین افراد نگهداری شده و یک ارتباط فیزیکی بین کسب‌وکار و مصرف‌کننده به وجود می‌آید. پس با دریافت جدیدترین هدایای تبلیغاتی کالا و خدمات شما را در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

  • ساخت هویت برند

استفاده‌ از هدایای تبلیغاتی فقط مختص مشتریان و شرکای تجاری نیست؛ بلکه کارمندان شرکت هم می‌توانند از این هدایا بهره ببرند. اگر وارد شرکتی شوید و مشاهده کنید که تمامی کارمندان از کالاهای شرکت خود استفاده می‌کنند، یک استراتژی محسوب می‌شود و برند هویت بیشتری پیدا می‌کند. مشتریان با دیدن این صحنه بیشتر ترغیب به خرید می‌شوند و کارمندان هم می‌توانند برند را در مکان‌های عمومی هویت دهند.

  • نمایش کیفیت برند

اگر جدیدترین هدایای تبلیغاتی دارای کیفیت مناسبی باشد؛ یعنی کیفیت کل محصولات یک برند دارای کیفیت عالی است. زیرا هدایای بی‌کیفیت و حتی ارزان در مدت طولانی یک استراتژی خوب محسوب نمی‌شود و موردتوجه مخاطبان قرار نمی‌گیرد. پس فیزیکی بودن هدایا و کاربردی‌بودن آن و داشتن کیفیت موجب می‌شود که بازاریابی از طریق هدایای تبلیغاتی بسیار موثر واقع شود.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ ست مدیریتی تبلیغاتی

خرید اینترنتی هدایای تبلیغاتی خاص

اصفهان مهد هنر و صنایع‌دستی است و کارگاه‌های تخصصی مخصوص به خود را دارد. امروزه می‌توان با یک کلیک به کاتالوگ و نمونه جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص دست پیدا کرد و حتی خواسته‌های خود در زمینه قیمت، سایز و حتی شیوه بسته‌بندی را به‌راحتی می‌توان سفارش داد. یکی از مزیت‌های جذابی که این خریدهای اینترنتی دارند در مورد صنایع‌دستی اصفهان است. می‌توان با یک مشاوره آنلاین یکی از مفیدترین و ارزان‌ترین راه را برای انتخاب یکی از شیک‌ترین هدایا را داشته باشید.

چندین سال است که شرکت‌های تولید تبلیغاتی در ایران، صنایع‌دستی زیبای اصفهان را که بسیار لوکس است را از هدایای تبلیغاتی معرفی کردند و فروش بسیار خوبی از طریق آنلاین هم داشته‌اند. پیدا‌کردن مشتری‌های جدید در سال ۱۴۰۲ کار راحتی نیست؛ اما می‌توان با ارزان‌ترین قیمت هدیه‌های ویژه و خاص به مشتریان ارائه داد تا از این راه به فروش بیشتر و عالی و به کسب سود رسید.

فیروزه کوبی اصفهان

از جمله صنایع‌دستی قدیمی که دارای تاریخ کهنی است که می‌تواند به هدایای تبلیغاتی هویت ببخشد. اگر هدفمند فکر کنید، اصیل بودن یک هدیه و داشتن تاریخچه یکی از خلاقانه و هوشمندانه‌ترین انتخاب‌ها است. نکته بسیار مهمی که وجود دارد، در دسترس‌بودن این هدایا باکیفیت و عالی است. اگر به دنبال خرید جدیدترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان و شرکای خود هستید، می‌توانید از یک شرکت تبلیغاتی حرفه‌ای در مورد انواع ست‌های مدیریتی ویژه از جنس صنایع‌دستی مانند فیروزه کوبی روی مس و حتی مراحل ساخت، قیمت و نحوه بسته‌بندی آن اطلاعات کسب کنید.

ادامه مطلب
اصول طراحی غرفه های نمایشگاهی + تاثیر آن در تبلیغات!

صنایع‌دستی سنگی هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۲

امروزه بیشتر صنایع‌دستی اصفهان در زمره هدایای تبلیغاتی خاص قرار گرفته‌اند. بیشتر اساتید در کار صنایع‌دستی از سنگ‌های مرمر سه میل، سازه‌هایی مانند: ظروف سنگی، انواع تندیس‌های سنگی و تابلوهای سنگی را خلاقانه و با هزینه‌های اندک تولید می‌کنند و در طبقه هدایای تبلیغاتی عرضه می‌کنند. این کار موجب افزایش کارآفرینی و حمایت شرکت‌ها از خرید صنایع‌دستی می‌شود. حتی موجب فروش عمده‌ای صنایع‌دستی در قالب جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص نیز می‌شود.

هدیه تبلیغاتی ارزان در سال ۱۴۰۲

برای تبلیغ برند معمولا محصولات و کالاهای متنوع زیادی از صنایع‌دستی، لوازم‌تحریر، ست‌های مدیریتی، سررسیدها، تقویم رومیزی و دیواری به‌صورت اختصاصی وجود دارد که می‌تواند یک گزینه مناسب در بازاریابی‌های خلاقانه محسوب شود. چاپ برند و لوگوی شرکت خود روی این هدایای تبلیغاتی و قرارگرفتن آن در برابر مخاطبین و مشتریان یک روش هوشمندانه است که موجب ماندگاری در ذهن‌ها می‌شود و بهترین فرصت برای معرفی محصول و یا خدمات خود به دیگران است.

نزدیک به سال نو و عید بهتر است با سفارش و تهیه جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص که منحصربه‌فرد باشد؛ با سررسید کاربردی و شیک که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند، می‌توانید شرکت خود را در نگاه مشتریان خاص و دیگر رقبای خود متفاوت جلوه دهید.

کلام پایانی

بهتر است از جدیدترین هدایای تبلیغاتی به‌روز که کاربردی و مقرون‌به‌صرفه هستند، استفاده کنید که هم نیاز مشتری را رفع کنید و هم باعث شوید ماندگاری بیشتری در ذهن‌ها ایجاد شود. برای مثال اگر نام و نشان کسب وکار خود را بر یک خودکار فلزی حک کنید علاوه بر تبلیغ برندتان به دلیل پر مصرف بودن خودکار در زندگی افراد، نام و نشانتان به دفعات بسیاری دیده و تبلیغ خواهد شد و این یکی از معیار های تبلیغ اصولی است. ارائه هدیه تبلیغاتی به مخاطبین شرکت‌ها و موسسات هزینه نیست؛ بلکه یک عمل سرمایه‌گذاری با کمترین هزینه است.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *