کاربرد سررسید پالتویی|چاپخانه مجریان

کاربرد های سررسید پالتویی ۱۴۰۲ + نکات مهم در قطع سررسید پالتویی

سررسید پالتویی چیست ؟ کاربرد سررسید پالتویی چیست ؟ سررسید پالتویی ۱۴۰۲ نوعی از سررسید است که به دلیل اندازه کوچکش، قیمت آن نسبتا پایین تر است. اندازه این نوع سر رسید به گونه ای است که به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و از آن استفاده کرد. قیمت سر رسید پالتویی تحت تاثیر عوامل مختلفی است.یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار کیفیت مواد اولیه ای است که در ساخت سر رسید پالتویی مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعتا زمانی که از کاغذهایی با کیفیت پایین برای این سر رسید استفاده می شود، قیمت تمام شده آن کمتر خواهد بود. میزان اختصاصی بودن این سر رسید نیز می تواند یک فاکتور تاثیر گذار در تعیین قیمت سر رسید پالتویی باشد. ما در این مقاله قصد داریم درباره سر رسید پالتویی و کاربردهای اطلاعاتی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

کاربرد های سر رسید پالتویی ۱۴۰۲

این نوع سررسید به لحاظ ظاهری شبیه به سایر سر رسیدها است. سررسید پالتویی یک دفتر دارد که می تواند روی آن لوگو و آرم مورد نظر را چاپ نمود. به لحاظ جنسی نیز می تواند جیر، ترمو، چرم یا هر چیز دیگری باشد. اما مشخصه ای که باعث شده که سر رسید پالتویی از سایر سر رسیدها متمایز باشد، اندازه کوچک آن است. سایز این سررسید ۱۷ در ۱۲ سانتی متر است و به همین دلیل می توان به راحتی آن را در کیف یا جیب پالتو جا دارد. به همین دلیل است که این سررسید را پالتویی می نامند.

مزایای سررسید پالتویی

سررسید چیست ؟ به طور کلی، سررسیدها ابزارهای کارآمد و مفید هستند که می توان از آنها در هر جا و در هر زمانی استفاده کرد. اما بسیاری از سررسیدها بزرگ هستند و افراد در جابه جا کردن آنها مشکل دارند و معتقدند که این سررسیدها خیلی جاگیرند. سررسید پالتویی ۱۴۰۲ این مشکل را حل کرده است. اندازه این سر رسید بسیار کوچک است و افراد به راحتی می تواند را در جیب شان قرار داده و حمل نمایند.

ادامه مطلب
مزایای سررسید خشتی 1402 +انواع آن در تبلیغات

انواع سر رسید پالتویی ۱۴۰۲

انواع مختلفی از سررسیدهای پالتویی وجود دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم و درباره هر یک توضیح می دهیم.

  • سررسید سلفون پالتویی

یک لایه نازک پلاستیکی در برخی از سررسیدها وجود دارد و مانند کاور عمل می کند که به آن سلفون می گویند. سررسید سلفون پالتویی دارای پوشش سلفونی پلاستیکی است. به همین دلیل مقاومت بالایی دربربر رطوبت و آب دارد. همچنین این باعث می گردد که سر رسید جلوه خاصی پیدا کند.

  • سر رسید چرم پالتویی

یکی از سر رسیدهای پرطرفدار و جذاب، سررسید چرم پالتویی است. در این سر رسید از چرم مصنوعی استفاده شده است. این مسئله باعث شده که این سررسید جلوه خیلی زیبایی پیدا کند.

  • سررسید گالینگور پالتویی

سررسید گالینگو دارای مقوای ضخیم و سفتی است. این مقوا در صنعت چاپ بسیار کاربرد دارد و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. این سر رسید برای افرادی خوب است که می خواهند سررسیدهایشان را در دراز مدت نگه دارند. زیرا این سر رسید به دلیل جنس ضخیم اش از مقاومت خوبی برخوردار است.

نکات و کاربرد سررسید پالتویی ۱۴۰۲

همان طور که گفتیم، سررسید پالتویی یک سالنامه کوچک و جمع و جور است و به راحتی می توان آن را حمل نمود. این سر رسید برای افرادی که دائم سررسیدها را با خودشان حمل می کنند گزینه مناسبی است. آنها می توانند از سررسید پالتویی در هر جا و زمانی استفاده کنند. می توان از سررسید پالتویی به منظور ثبت برنامه ریزی ها و کارهای روزانه، نوشتن و ثبت کارهای مالی استفاده کرد. این سررسید همچنین برای کارمندانی که می خواهند به صورت روزانه کارهایشان را ثبت کنند، گزینه مناسبی است. این سر رسید همچنین برای افرادی که به دنبال حمل تقویم هستند، گزینه مناسبی است. سررسید پالتویی گزینه مناسبی برای افرادی است که با پول کم به دنبال داشتن یک سر رسید خوب هستند. از این سررسید می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده نمود.

استفاده از سررسید پالتویی در تبلیغات

اجرای کمپین های تبلیغاتی یکی از ایده های جذابی است که بازاریابان روی آن تمرکز می کنند. کمپین های تبلیغاتی عموما با ارائه سالنامه، تقویم و سررسید صورت می گیرد. کسب و کارها می توانند از سررسیدهای اختصاصی به منظور کمپین تبلیغاتشان استفاده کنند. سررسید اختصاصی برای یک برند خاص چاپ می گردد. در این نوع سررسیدها آرم و لوگوی شرکت اسپانسر حک می شود. از این رو، می توان گفت که این نوع سررسید نوعی بنر تبلیغاتی به حساب می آید و می تواند معرف برند یک کسب و کار باشد. اما باید بدانید که این سررسید را در یک زمان مناسب به مخاطبان خاص ارائه دهید. از آنجایی که سررسید پالتویی ابعاد مناسبی دارد، بسیاری از کسب و کارها به آن توجه می کنند و طرفداران زیادی دارد. نکته دیگر این است که قیمت تمام شده سررسیدهای پالتویی در مقایسه با سایر سررسیدها پایین تر است. بنابراین، می توان از سررسید پالتویی ۱۴۰۲ به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. این هدیه یک هدیه تبلیغاتی ویژه برای مخاطبانتان خواهد بود که می توانید آن را در کنار یک ست حافظ نفیس به مخاطبان خود ارائه دهید. نکته دیگر در رابطه با سررسیدهای پالتویی این است که این سررسیدها را می توان با هر جلدو و رنگی طراحی کرد. کسب و کارها انتخاب های زیادی به لحاظ طراحی و رنگ سررسیدهای پالتویی دارند. این سررسیدهای کوچک جذاب می تواند همیشه همراه مخاطبان شما باشند و به نوعی همواره در حال معرفی کسب و کار شما هستند. اگر قصد دارید که برای کسب و کارتان کمپین تبلیغاتی را راه بیاندازید، حتما از سررسید پالتویی برای تبلیغات استفاده کنید.

ادامه مطلب
فلاسک تبلیغاتی چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

نکات مهم در قطع سررسید پالتویی

قطع به این معنا است که سررسید شما در چه ابعادی باید باشد. در دفترها، کتابها و سررسیدها و هر چیزی که به کاغذ ربط دارد، در سفارش و اندازه گیری از کلمه قطع استفاده می کنند. قطع سررسید پالتویی ۱۴۰۲ نسبت به سایر قطع ها کوچکتر است. ابعاد سررسید پالتویی ۱۷ در ۱۰ سانتی متر است. این سررسید به دلیل ابعاد مناسبش به راحتی در کیف یا جیب جا می شود. این برای افرادی که زیاد در طول روز می نویسند گزینه مناسبی نیست زیرا فضای کافی برای نوشته های طولانی را ندارد. برای آن دسته از شرکت هایی که می خواهند با بودجه کمتر سررسید هدیه دهند، سررسید پالتویی گزینه مناسبی به شمار می آید. امیدواریم که مطالب ما برایتان مفید بوده باشد.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *