تقویم زیردستی چیست|چاپخانه مجریان

تقویم زیردستی چیست و نحوه سفارش تقویم ۱۴۰۲✅

تقویم زیردستی چیست ؟ با دیجیتالی شدن زندگی و حضور همه جانبه وسایل الکترونیک در تک تک ساعات عمر ما، شاید این باور در ذهن‌ها شکل گرفته‌باشد که عمر و دوران حضور کاغذ یادداشت، تقویم و سررسید به پایان رسیده‌است.اگر شما هم چنین فکری می‌کنید، باید بدانید که این اعتقاد، درست نیست.در قرن ۲۱ و عصر دیجیتال، هنوز افراد زیادی هستند که به نوشتن برروی کاغذ می‌پردازند.آن‌ها از کارهای روزانه شخصی تا خروجی جلسات کاری را برروی کاغذ نوشته و نگه‌داری می‌کنند.ممکن است برروی میز یکی از همکاران یا دوستانتان، با انبوهی از کاغذ با اندازه متوسط یا کوچک مواجه شده‌باشید.اگر اینچنین است، وجود آن همه کاغذ را به پای بی‌نظمی او نگذارید و در یاد داشته‌باشید که او مهم‌ترین نکات کار و زندگی خود را یادداشت و ثبت کرده‌است.بسیاری از انسان‌هایی که عادت به نوشتن برروی کاغذ دارند، از نوعی تقویم که به آن زیردستی گفته می‌شوند، استفاده می‌کنند. این نوع از تقویم اندازه کوچکی دارد و به صورت برگه‌های جدا از هم چاپ و عرضه می‌شود. در این بخش قرار است با هم در خصوص تقویم زیردستی و ویژگی‌های مختلف آن مطالبی را با هم بخوانیم. پس با ما همراه باشید.

 

ویژگی‌های تقویم زیردستی ۱۴۰۲

همان طور که در مقدمه و در توضیح تقویم زیردستی ۱۴۰۲ گفتیم، این نوع سررسید از برگه‌های نسبتا کوچک جدا از هم تشکیل شده‌است که معمولا برروی میز کار یا میز تحریر افراد قرار گرفته می‌شود.حال می‌خواهیم به مزیت‌های یک سررسید زیردستی بپردازیم.چند مورد از ویژگی‌های یک تقویم زیردستی عبارتند از:

 

  • برنامه‌ریزی روزانه

یکی از بزرگترین دغدغه‌های افراد به خصوص شاغلان، مشکل در برنامه ریزی، اجرای آن و نیز مدیریت زمان است.اینکه ندانیم روز را قرار است چگونه و با کدام کارها شروع کنیم، به مرور به یک دغدغه ذهنی بزرگ و غیرقابل حل تبدیل شده‌است یا خواهد شد.فرض کنید صبح را با شادابی و نشاط شروع کرده‌اید و فکر می‌کنید یک روز خوب و عالی انتظار شما را می‌کشد.به محل کار خود می‌رسید و بعد از نوشیدن اولین چای، با انبوهی از کارهای سخت و غیرقابل انتظار مواجه می‌شوید.این میزان شلوغی به حدیست که روز شما را به کلی تحت تاثیر قرار داده و برای اینکه چه کاری را ابتدا باید انجام دهید و مواردی از این دست، هیچ برنامه و هدفی ندارید. این معضلی نسبتان عمومیست که می‌توان به شیوه‌های مختلفی آن را حل و مدیریت کرد.ساده‌ترین راه حل و پاسخ این است که از روز یا روزهای قبل بدانید که در این تاریخ مشخص چه کارهایی را قرار است انجام دهید، به چه افرادی باید ایمیل بزنید، در کدام جلسه باید شرکت کنید و دیگر مواردی از این دست.اینکه شما یک تقویم و سررسید زیردستی داشته‌باشید و خود را به نوشتن کارهایی که در روزهای بعد باید انجام دهید، عادت دهید، برگ برنده شما برای از میان برداشتن و رفع دغدغه‌های ذهنی ناشی از عدم برنامه‌ریزی، خواهد بود.پس اگر با چنین مشکل و دغدغه‌ای آشنا هستید و آن را تجربه کرده و می‌کنید، استفاده از یک سررسید زیردستی را به شما توصیه می‌کنیم.

ادامه مطلب
چاپخانه تهران برای چاپ سررسید اختصاصی

 

  • نکته‌برداری

مشغول دیدن یک فیلم آموزشی هستید و باید نکات مهم و ضروری آن را در یاد داشته‌باشید. در یک جلسه مهم کاری شرکت کرده‌اید و باید چک لیست‌های مربوط به آن پروژه کاری را حتما ثبت کنید تا بعدها برای انجام قرارداد، به آن‌ها مراجعه کنید. یکی از دوستانتان در تماس تلفنی با شما، مشغول معرفی چند کتاب و فیلم به شماست و حتما باید در اولین فرصت آن‌ها را تهیه کرده، بخوانید یا تماشا کنید. برای اینکه کارهای ذکر شده و البته امور مشابه دیگر، به درستی انجام شده و چیزی از قلم نیفتد، چه کار می‌کنید؟اگر شما و اطرافیانتان باور دارید که ذهن و حافظه‌تان بسیاری قوی بوده و محال است چیزی از آن پاک شود، باید بگویم این اعتقاد اشتباه است.به این علت که شما انسان هستید و برخلاف یک کامپیوتر، برای به خاطر سپردن تک تک گفته‌ها، کلمات، کتاب‌ها و ….برنامه‌ریزی نشده‌اید. اینجا مزیت دیگر داشتن تقویم زیردستی مشخص می‌شود.با استفاده از برگه‌های یک سررسید زیردستی به راحتی می‌توانید نکات مهم جلسه کاری یا نام کتاب‌های معرفی شده توسط دوستتان را یادداشت کرده و هر زمان که خواستید به آن مراجعه کنید.با توجه به اینکه سررسید زیردستی به صورت برگه‌های جدا از هم طراحی و چاپ شده‌است، دغدغه‌ای بابت جدا کردن کاغذها از یکدیگر و احیانا خراب شدن آن نخواهید داشت.

 

  • مدیریت جلسات

فرض کنید هر هفته یا هر ماه، یک جلسه کاری مشخص در محل کارتان برگزار می‌شود.وظیفه شما در این جلسه نوشتن موارد مهم بیان شده در آن یا همان صورتجلسه است.وقتی تاریخ برگزاری یک جلسه را بدانید، به راحتی در یکی از برگه‌های تقویم زیردستی خود، کلیه موارد ذکر شده در جلسه را نوشته و بعدا در صورتجلسه رسمی شرکت ثبت خواهید کرد.البته این ویژگی شاید شبیه به نکته‌برداری باشد اما اهمیت شما به عنوان یکی از مدیران جلسه باعث شد تا به صورت مجزا به آن پرداخته‌شود.

 

  • برندینگ

یکی از اموری که کسب و کارها در انتهای یک سال کاری به آن می‌پردازند، تهیه اقلام تبلیغاتی است.این هدایای تبلیغاتی معمولا به کارکنان و نیز افراد کلیدی اما خارج از سازمان اهدا می‌شود.معمولا تقویم و سررسید جز جدانشدنی این هدایا هستند.یکی از اهداف شرکت‌ها در خرید این هدایا، آگاهی دادن و در ذهن ماندگار کردن، برند و هویت کسب و کارشان است.فرض کنید که کسب و کاری، یک تقویم زیردستی با درج برند و نام خود، تهیه و توزیع کرده‌است.اگر فردی خارج از آن سازمان، در طول سال بعد از این سررسید استفاده کند، هرروز با نام و لوگوی آن مجموعه روبرو می‌شود که از یاد بردن آن، امری غیرممکن می‌نماید.پس علاوه بر مزیت‌های مشخص تقویم زیردستی، استفاده از آن در آشنایی با کسب و کار، برند و سرویس‌های ارائه‌شده، دیگر مزیت وجود تقویم زیردستی است.

ادامه مطلب
روشها و نکات چاپ روی ماگ یا لیوان سرامیکی

 

 

تفاوت تقویم زیردستی و رومیزی ۱۴۰۲

جدای از اینکه این دو نوع تقویم کاربرد گوناگونی دارند، در نوع چاپ و مواد به کار رفته در آن‌ها نیز تفاوت‌هایی وجود دارد.علاوه بر استفاده از چرم طبیعی و مصنوعی در تولید تقویم زیردستی، می‌توان از مقوا یا کاغذ نیز در تولید آن‌ها استفاده کرد.این تنوع در مواد اولیه تولید، باعث می‌شود تقویم‌های زیردستی طیف قیمتی متفاوتی داشته‌باشند.

 

 

تقویم زیر دستی بر حسب پایه

انواع تقویم رومیزی بر اساس پایه به دو نوع پایه سخت و پایه غیر سخت دسته بندی می شود. در تقویم رومیزی با پایه سخت یک لایه مقوای ضخیم به عنوان پایه قرار داده می شود و به کمک فنر دوبل به ورقه ها متصل می شود. اما در تقویم رومیزی پایه غیر سخت مقوایی به نام اینوردبورد استفاده می شود که نسبت به تقویم رومیزی با پایه سخت ایستایی مناسبی روی میز ندارد. فقط تنها مزیت تقویم رومیزی پایه غیر سخت در ارزان بودن آن است. یکی دیگر از انواع تقویم های رومیزی تقویم رومیزی زیر دستی است که می توان علاوه بر یک تقویم بودن ابزاری برای یاداشت برنامه های روزنه و آتی نیز باشد.

 

 

قیمت تقویم زیر دستی

قیمت تقویم زیر دستی به نوع انتخاب و سفارش مشتریان بستگی دارد. هرچه تقویم رومیزی ساده تر باشد، ارزانتر است. اما زمانی که مشتری به دلخواه خود تعداد سفارشات را بالا ببرد و تنوع بیشتری در چاپ تقویم داشته باشد قیمتش بیشتر می شود. اگر چناچه جنس تقویم زیر دستی مرغوب باشد به قیمت آن نیز افزوده می شود. یا به عنوان مثال ابعاد تقویم هم می تواند گزینه ای مؤثر در قیمت تقویم رومیزی باشد. میتواند یک تقویم زیر دستی ارزان در اندازه متوسط با طراحی معمولی و ساده باشد.

سفارش تقویم زیر دستی

سفارش تقویم رومیزی زیر دستی همیشه یکی از دغدغه های مسئولان شرکت برای کارمندان خود در اوایل سال جدید ۱۴۰۲ می باشد. آن ها همیشه در نظر دارند هر سال تقویم رومیزی زیر دستی متفاوتی را سفارش دهند. سفارش شما می تواند تقویم اختصاصی باشد و با توجه به سلیقه مشتریان صورت گیرد. بسته به نوع سلیقه مشتری تقویم رومیزی زیر دستی می تواند از جنس چرم باشد یا کاملا مقوایی، می تواند پایه نرم باشد یا سخت، می تواند تک برگی باشد یا چند برگه ای، می تواند در هر قسمت از تقویم رومیزی زیر دستی علامت یا تصویر شرکت تبلیغاتی بر روی آن چاپ شود یا تصاویر زیبای دیگری. البته ناگفته نماند در هنگام سفارش تقویم زیر دستی باید ابعاد آن را هم ذکر کنید. حتی مشتریان می توانند هنگام سفارش تقویم رومیزی نوع فونت اعداد و رنگ پس زمینه تقویم را هم به دلخواه خود سفارش دهند.چاپخانه به جهت چاپ تقویم زیر دستی سفارش داغکوبی یا طلاکوبی، افزودن مارک یا لوگویی در قسمتی از تقویم رومیزی را تقبل می کند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *