بررسی انواع هدایای مدیریتی نفیس

بررسی انواع هدایای مدیریتی نفیس

بدون شک یکی از علاقمندی های افراد هنگام هدیه دادن و یا هدیه گرفتن، ایجاد نقشی ماندگار در ذهن مخاطب است بوسیله خاص بودن و یا ویژه بودن کالای مورد استفاده به عنوان هدیه است. این خاص و نفیس بودن هدیه جدای از تضمین ارائه و اعطای یک کالای با کیفیت به طرف مقابل، حس خوب همیشگی داشتن یک وسیله کاربردی را برای هدیه گیرنده بهمراه دارد که بسیار ارزشمندتر از قیمت هزینه شده برای خرید آن هدیه می باشد. لذا با این تفاسیر بهتر است در انتخاب نوع ست مدیریتی تبلیغاتی خود نهایت دقت را داشته باشید و حدالمقدور از بین انواع هدایای مدیریتی نفیس انتخاب کنید.

اجازه دهید اهمیت این موضوع را با یک مثال روشن کنیم. فرض کنید که به مناسبت یک رخداد خاص یا به هر دلیلی به یک فرد دیگر هدیه بدهید. با توجه به بررسی های اولیه تصمیم شما بر هدیه دادن یک خودکار تبلیغاتی باشد. اگر شما در دو حالت صرفا خرید یک خودکار فلزی یا خودکار پلاستیکی تبلیغاتی(بدون بررسی کافی) و بررسی، مقایسه و انتخاب یک خودکار تبلیغاتی نفیس قرار بگیرید که اختلاف قیمت خودکار تبلیغاتی نفیس تفاوت چندانی با خودکارهای معمولی ندارد اما از لحاظ طراحی،کیفیت و ماندگاری به مراتب بالاتر قرار دارد، طبیعتا متوجه خواهید شد که حالت منطقی تر، خرید یک خودکار تبلیغاتی نفیس یا یک ست هدیه تبلیغاتی نفیس خواهد بود.

بنابراین در اینکه در انتخاب خود، به سمت انتخاب کالاهای نفیس بروید شک نکنید. این انتخاب می تواند شامل ست رومیزی تبلیغاتی، یک خودکار تبلیغاتی نفیس و یا هر نوع ست هدیه تبلیغاتی که در دسته کالاهای نفیس و ارزشمند دسته بندی می شود، باشد.

ادامه مطلب
معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

تعریف هدایای مدیریتی نفیس

اصولا هدایای مدیریتی یا ست هدیه تبلیغاتی نفیس تعریف ساده و مشخصی دارد. اینکه از ابعاد مختلف کالای موردنظر دارای کیفیت قابل قبول رو به بالا باشد بدون شک در دسته انواع هدایای مدیریتی نفیس قرار خواهد گرفت.

از جمله مهم ترین این ابعاد و ویژگی ها در یک ست هدیه تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی محصول

این بخش یکی از مهم ترین ابعاد در تعریف یک هدیه تبلیغاتی نفیس می باشد. به این معنی که خیلی دور از تصور است که به عنوان مثال یک خودکار فلزی تبلیغاتی که از نظر همه ابعاد دیگر در سطح خوبی باشد اما طراحی بسیار بدی داشته باشد و در قامت یک خودکار فلزی نفیس مورد استقبال قرار گیرد!

کیفیت متریال استفاده شده

کیفیت متریال هم وزنی به اندازه طراحی مناسب محصول برعهده دارد. بدین صورت که از نظر کیفیت متریال استفاده شده در ساخت یک هدیه تبلیغاتی نیز در تلقی یک هدیه تبلیغاتی نفیس بسیار موثر می باشد.هر چقدر کیفیت متریال استفاده شده در فرایند ساخت هدیه بالاتر باشد، احتمال قرارگیری در دسته انواع هدایای مدیریتی نفیس بیشتر خواهد بود.

کاربردی بودن محصول

کاربردی بودن نیز جزو نکات مهم می تواند باشد اما نه به اندازه دو پارامتر طراحی و متریال سازنده کالای تبلیغاتی. به این خاطر که یک هدیه تبلیغاتی می تواند در عین زیبایی و کیفیت متریال ساخته شده از آن، کالایی بدون کاربرد و فقط دارای جنبه تزیینی باشد.

اعتبار شرکت سازنده محصول

در نهایت اعتبار شرکت سازنده محصول که بیشتر در خدمات پس از فروش محصول خودش را نشان می دهد حائز اهمیت است.

ادامه مطلب
طراحی و چاپ ماگ تبلیغاتی با بهترین کیفیت برای معرفی برند شما!

لزوم خرید هدایای مدیریتی نفیس

تا اینجای کار با توضیح مختصری از هدیه تبلیغاتی نفیس آشنا شدیم. اما آیا درهنگام خرید یک هدیه تبلیغاتی، لزومی دارد حتما از بین انواع هدایای مدیریتی نفیس انتخابی داشته باشیم؟
با توجه به تجربه کاربران و بررسی نتایج خریدهای ارزان قیمت، عقلانی خواهد بود که در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی ، به سمت خرید از بین انواع هدایای مدیریتی نفیس بروید.

دلایلی همچون اثرگذاری بیشتر بر مخاطب، کیفیت محصول خریداری شده، خدمات پس از فروش سازنده یا فروشنده معتبر و…از جمله مهم ترین عوامل رفتن سمت خرید یک هدیه نفیس می باشند.

انواع هدایای مدیریتی نفیس

اگر بخواهیم انواع هدایای مدیریتی نفیس را در قالب یک دسته بندی ارائه کنیم به لیستی شبیه به موارد زیر می رسیم که آگاهی داشتن از آن به شما در مرحله انتخاب و بررسی گزینه ها کمک می کند:

  • هدایای تبلیغاتی شامل هدایای مدیریتی، ماگ تبلیغاتی، خودکار لوکس، کیف تبلیغاتی چرم، هدایای زنانه
  • سررسید اختصاصی، سررسید وزیری، سررسید اروپایی
  • تقویم رومیزی
  • تقویم رومیزی ۱۴۰۱
  • تقویم رومیزی با یادداشت

اینها از جمله مهم ترین مثال ها از انواع هدایای مدیریتی نفیس می باشند که شما بسته به بودجه و نوع سلیقه خود امکان انتخاب از بین این موارد متعدد را خواهید داشت.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *