چگونگی خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان

چگونگی خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان

خرید هدایای تبلیغاتی همچون سررسید، تقویم رومیزی و یا ست رومیزی از جمله اقلام عرف در بین مدیران شرکت های مختلف در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی است و مهم تر چگونگی پیدا کردن هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان قیمت است که بتوان علاوه بر پیدا کردن هدیه موردنظر، از لحاظ قیمت نیز بهینه ترین حالت ممکن را رقم زد.

برای این کار نکات مهمی وجود دارند که بصورت یک پکیج کامل تماما با هم باید مدنظر قرار گیرند. این موارد از آگاهی از انواع هدایای تبلیغاتی تا نحوه جستجو و انتخاب در بین گزینه های متعدد موجود در این حوزه را در برمی گیرد.

برای توضیح کامل این نکات و فرایند که منجر به خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان قیمت برای شما شود،ما گام به گام مراحلی را که به عنوان یک خریدار فرضی برای رسیدن به این هدف نیاز هست را مرور می‌کنیم.

در ابتدا به چند سوال پاسخ دهید که به نظر شما آیا خرید مناسب داشتن الزاما به معنی خریدی ارزان داشتن است؟

اگر پاسخ مثبت است یا اینکه پاسخ به این صورت است که یک خرید مناسب می تواند خریدی ارزان نیز باشد، به این سوال هم پاسخ دهید که نحوه پیدا کردن، مقایسه و انتخاب یک کالا با قیمت مناسب به چه صورت است و در بین قیمت های مختلف، چگونه باید فهمید کدام کالا به نسبت کیفیت از قیمت مناسبی برخوردار است؟

تمام این موارد سوالاتی هستند که قبل از شروع در ذهن در حال چرخش هستند و نیاز به مرور و توجه دارند.

پس در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخ به این سوالات، راهکارهای انجام این فرایند را نیز برایتان توضیح دهیم.

آیا خرید مناسب خریدی ارزان است ؟

پاسخ به صورت خلاصه خیر است. قطعا یک خرید مناسب به معنی الزاما یک خرید ارزان نیست. اما در این اوضاع اقتصادی هر شخص، مدیر و فردی با هر سطح درآمدی قیمت یک کالا در هنگام خرید، جزو فاکتورهای مهم برای بررسی و انتخاب می باشد.

ادامه مطلب
انواع پرچم های تشریفاتی + مزایای آنها

پس با این حساب یکی از آیتم های مهم جهت بررسی و پرداختن به آن، نحوه جستجو و خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان می باشد.

البته این ضرب المثل انگلیسی را نیز از یاد نبرده ایم که «آنقدر پولدار نشده ام که چیز ارزان بخرم» | «I’m not Rich Enough to buy Cheap Things» اما با این حال دلیل نمی شود که به دنبال خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان نباشیم. به چند دلیل که در بخش زیر توضیح می دهیم.

چرا هدایای تبلیغاتی ارزان

امروزه با توجه به در دسترس بودن اینترنت و سایت های فروشگاهی متنوع، اغلب شاهد قیمت های مختلف از یک کالا می باشیم که بعضا خیلی از موارد بیشتر از حد واقعی کالا قیمت گذاری شده اند و کافی است با یک سرچ ساده، پی به این تفاوت ببرید و کالایی که قیمت مناسب تری دارد را انتخاب نمایید.

از طرفی به دلیل تیراژ بالای هدایای تبلیغاتی که اغلب برای یک مناسبت یا زمان خاصی خریداری می‌شوند، نیاز هست تا با حساسیت بیشتری نسبت به حالتی که یک کالای معمولی توسط یک فرد خریداری می شود، نشان داد و با دقت نظر بیشتری برای خرید هدایای تبلیغاتی اقدام نمود.

همچنین در اغلب خریدهای مرتبط با هدایای تبلیغاتی به عنوان مثال شاهد پکیجی از انواع اقلام تبلیغاتی همچون: سررسید، تقویم رومیزی، ست رومیزی و… هستیم که در مجموع بصورت پکیج هدیه قیمت پایینی ندارند و باید با یک بررسی دقیق تر، بهینه ترین حالت ممکن(همزمان منطبق بر سلیقه و خواست شما با قیمت مناسب) را انتخاب نمود.

خب تا اینجای کار مشخص شد چرا یک خرید ارزان امروزه جزو نکات مهمی است که باید رعایت گردد. با مفروض بودن این نکته به عنوان یک گزاره درست، تصور کنید تصمیم دارید در یک زمان خاص به اعضای شرکت، یا دوستان و یا شرکت های دیگر هدایای تبلیغاتی اهدا کنید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

برای این منظور دو گام نیاز است تا طی کنید و با در نظر گرفتن نکات بالا، به انتخابی بهینه دست یابید.

ادامه مطلب
پرچم ساحلی چیست و چه جاهایی کاربرد دارد + مزایا و معایب آن

ابتدا لازم است که بعد از مشخص شدن سلیقه و خواست دقیق خود در ارتباط با اینکه چه نوع از هدایای تبلیغاتی مناسب برنامه تبلیغاتی یا شخصیت شرکت و…است.

سپس آگاهی از انواع هدایای تبلیغاتی که بتوانید بسته به سلیقه ای که دارید کالای موردنظر را در لیست انتخابی خود قرار دهید.در پایان نیز توانایی جستجوی مناسب و پیدا کردن هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان را داشته باشید.

در بخش های پایانی زیر به این دو گام مهم پرداخته ایم.

انواع هدایای تبلیغاتی

اگر بخواهیم به طور خلاصه لیستی از کلیت کالاهای تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی ارائه کنیم، داریم:

هدایای تبلیغاتی به طور کلی شامل: هدایای مدیریتی، لیوان تبلیغاتی، خودنویس، کیف چرم، هدایای مناسب خانم ها

سررسید به طور کلی شامل: سررسیدهای اختصاصی، سررسیدهای وزیری، سررسیدهای قطع اروپایی

تقویم رومیزی به طور کلی در انواع: تقویم رومیزی ۱۴۰۱، تقویم رومیزی همراه با یادداشت

اینها کلیتی از سبد خرید شما از هدایای تبلیغاتی را می تواند در بربگیرد. توجه کنید که هرکدام از این عناوین، گستره وسیعی از کالای شکیل و با قیمت مناسب را در برمی گیرد که لازم است با صبروحوصله به جستجوی فروشنده معتبر و مناسب این حوزه بپردازید.

اما جستجو به چه صورتی انجام می شود؟ پس در گام بعدی که در زیر توضیح داده شده همراه باشید.

نحوه جستجو هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان

نکته پایانی و مهم در این فرایند(جستجو و خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان)؛ توانایی جستجو و انتخاب نهایی از بین خیلی عظیم گزینه ها و فروشنده ها در این حوزه است.

در این بخش توجه داشته باشید که بعد از مشخص شدن لیست نهایی خواسته های خود، کلمات کلیدی مرتبط با عنوان هدیه تبلیغاتی موردنظر را در موتورهای جستجوگر و یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام سرچ کنید و با توجه به آیتم های مهمی همچون قیمت کالا، کیفیت کالا، اعتبار فروشنده، خدمات پس از فروش فروشنده، لیستی نهایی از فروشندگان مناسب هر کدام از کالاها را تهیه کنید و در نهایت گزینه مطلوب برای خرید هدایای مدیریتی تبلیغاتی ارزان مشخص می گردند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *