اهمیت ابزارهای تبلیغاتی-چاپخانه مجریان

اهمیت ابزارهای تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی

اهمیت ابزارهای تبلیغاتی برای هدیه دادن

هدایای تبلیغاتی در دنیای تجارت و تبلیغات دارای اهمیت بسیار بالایی هستند. به همین منظور در این مقاله به اهمیت ابزارهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت. در واقع خرید هدایای تبلیغاتی میتوانند عملی باشند که شرکت ها و کسب و کار ها به وسیله آن از مشتریان و مجموعه خود قدر دانی کنند. زیر یک بیزینس زمانی موفق است که یک تعامل مداوم را میان خود  ومشتریان خود برقرار کنند. این هدایا میتوانند در مناسبت های مختلف و یا در پایاین سال کاری به افراد اهدا شوند. هدایای مناسبتی معمولا دارای تم خاص و مرتبط با مناسب ها هستند. اما هدایای آخر سال معمولا یک سررسید یا تقویم مربوط به سال جدید است. هم چنین هم می توان با افزودن یک خودکار پلاستیکی یا فلزی تبلیغاتی به آنها یک پک هدیه کاربردی به افراد ارائه داد. به هر حال هر هدیه ای با هر قیمتی میتواند فرد هدیه گیرنده را خوشحال نماید. پس شما به عنوان یک کارفرما نباید از هدیه دادن به مشتریان و مجموعه خود غافل شوید.

 

اهمیت ابزار های تبلیغاتی

همانطور که گفته شد اهمیت ابزارهای تبلیغاتی در دنیای تبلیغات بسیار زیاد است. به طوری که در هیچ کجای دنیا و در هیچ بیزینسی نمیتوان از این مورد صرف نظر کرد. تبلیغات یکی از مهم ترین و اساسی ترین روش ها برای موفقیت در کسب و کار است. زیرا در دنیای پر رقابت امروز نمیتوان بدون رقابت پیش رفت چشم گیری داشت. از این رو اگر با تمام وجودتان تصمیم گرفته اید در حرفه خود موفق شوید و به اهداف خود دست یابید همواره بودجه ای را برای تبلیغات کنار بگذارید. روش های مختلف و زیادی برای تبلیغ کردن وجود دارد. اما این شما هستید که باید براساس نیاز و توان مالیتان یک کدام از روش ها را انتخاب کنید و از آن بهره بگیرید. ما هم اینجا هستیم تا بتوانیم در این مسیر با دادن اطلاعات مفید به شما عزیزان کمک کنیم.

ادامه مطلب
چاپ لوگو روی پاوربانک تبلیغاتی

 

تاثیر هدایای تبلیغاتی به رشد کسب و کار

از اهمیت ابزار های تبلیغاتی همینقدر که باعث ایجاد یک رابطه و حس خوب بین کارفرما و مشتریان و مجموعه میشود. به طوری که طی یک نظر سنجی مشخص شد حدود ۶۳ درصد بیزینس ها برای ایجاد یک رابطه خوب با مشتری اقدام به دادن هدایای تبلیغاتی میکنند. از طرفی همین هدایا میتواند در دنیای تجارت و بازاریابی نیز تاثیر شگفت انگیزی داشته باشند. درواقع یک مشتری هیچ گاه انتظار ندارد که شرکت یا بیزینس مورد نظر هیچ گونه خدمات رایگانی را در اختیار مشتری قرار دهد. اما وقتی همان مشتری از یک برند یا بیزینس یک وسیله کاربردی هدیه میگیرد بسیار خوشحال و شگفت زده خواهد شد. از ظرفی این کار باعث جلب اطمینان وی شده و امکان ادامه همکاری افزایش خواهد یافت. پس خساست را کنار بگذارید و برای تهیه هدایای مهندسی دست به جیب شوید.

 

چه زمانی میتوانید از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید؟

حال که با اهمیت ابزارهای تبلیغاتی اشنا شدیم لازم است بدانیم که زمانی میتوانیم از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم. برای مثال میتوان هر ماه از یک کارمند وظیفه شناس تقدیر شود و یک محصول کاربردی به وی هدیه داده شود. با این کار علاوه بر اینکه یک رابطه صمیمی بین خود و کارمندان ایجاد کرده اید باعث میشود که همه مجموعه صد خود را برای انجام کار ها بگذارند تا ماه بعد از هدیه را ازآن خود کنند. همچنین میتوانید به مشتریان ثابت خود هدیه دهید تا از بودن و همکاری با وی قدر دانی کرده باشید. از طفی میتوانید از مشتریان خاص و جدید خود با یک هدیه استقبال کنید تا وی را به شمتری ثابت خود تبدیل کنید. شما میتوانید سالانه یک همایش یا سمینار برگزار کنید و به مهمانان خود هدیه دهید. به هرحال روش ها و مناسبت های زیادی برای هدیه دادن وجود دارد.

 

 

ویژگی های هدایای تبلیغاتی

در راستای اهمیت هدایای تبلیغاتی بهتر است بدانیم که اگر هدیه را فقط برای رفع تکلیف تهیه کنید تاثیر مثبتی از آن نخواهید دید. هدایای باید صرفا برای تقویت روابطتان با مشتری و مجموعه خود باشد. در کنار آن نیز میتوانید از تاثیرات مثبت و موفقیت در کسب و کار آن نیز بهره ببرید. بنابراین سعی کنید المان ها و لوگوی تبلیغاتی شما زیاد مشخص نباشد. از هدایای کاربردی و زیبا استفاده کنید. هدایایی متناسب با جنسیت، سن، نیاز و شغل فرد تهیه کنید. سعی کنید از هدایای با کیفیت استفاده کنید. اجناس فیک و بی کیفیت میتوانند اعتبار شما و مجموعه شما را زیر سوال ببرد. سعی کنید هدیه را با خوش رویی و از سر قدر دانی به افراد اهدا کنید. در واقع هدیه شما معرف شماست پس در انتخاب آن بسیار دقت کنید و از کنار آن ساده عبور نکنید.

ادامه مطلب
سفارش و چاپ آفتابگیر ماشین

 

 

چرا هدایا یک تبلیغ فیزیکی و زنده محسوب میشوند؟

شما این را در نظر بگیرید که مشتریان و مخاطبان شما نمیتوانند یک بنر تبلیغاتی روی دیوار و یا در دنیای مجازی را لمس کنند و یا از آن استفاده کنند. پس خیلی زود از یاد و حافظه ها خواهید رفت. اما یک ماگ تبلیغاتی میتواند روز ها با مشتری شما همراه باشد. مخاطب شما روزانه با ماگی که شما هدیه داده اید چای و نوشیدنی مینوشد و شما را بارها و بارها یادآوری میکند. این ماگ یک ابزار تبلیغاتی زنده و فیزیکی محسوب میشود و شما را همواره به مشتریتان یاد آوری میکند. پس اینجاست که از اهمیت ابزار تبلیغاتی آگاه میشویم و متوجه آن میشویم. بنابراین شما نباید تاثیر بنر های تبلیغاتی را با هدایای تبلیغاتی یکی بدانید. تاثیر این دو روش کیلومتر ها با هم فاصله دارند. اما خب این بدان معنا نیست که از بنر های تبلیغاتی استفاده نکنید. بلکه سعی کنید از هر دو روش بهره بگیرید.

 

 

هدایای تبلیغاتی یا کارت ویزیت

اگر چه کارت ویزیت یکی از اولین و موثر ترین روش ها برای تبلیغات است. اما خود شما تکنون چندین کارت ویزیت را دور انداخته اید؟ تا کنون جندین کارت ویزیت را در کشو قرار داده اید و در همین لحظه چند میلیمتر خاک برآن نشسته است؟ اما تاکنون دیده اید کسی یک سررسید یا خودکار فلزی نو را دوراندازد؟ قطعا جواب این سوال خیر است. پس از اهمیت ابزارهای تبلیغاتی میتوان به کارت ویزیت بودن آن نیز اشاره کرد. به طوری که این هدایا میتواند به نوعی معرف و کارت ویزیت شما نیز باشند.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

One thought on “اهمیت ابزارهای تبلیغاتی چیست؟ دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی

  1. فرامرز میگوید:

    بله درست میفرمایید
    هنوز زوده که نگاهمون رو همه چی فقط مجازی باشه و یه هدیه خوب میتونه خیلی متذکر باشه تا حتی یه بیلبورد در یک اتوبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *