چاپ هدیه تبلیغاتی عید

چاپ هدیه تبلیغاتی عید

پیش از آن که در مورد چاپ هدیه تبلیغاتی عید صحبت کنیم باید بدانیم که هدیه تبلیغاتی چیست؟

هدیه تبلیغاتی محصولات تبلیغاتی هستند  که آرم و لوگوی شرکت ها ،کسب و کارها و سازمان‌های مختلف روی آن حک شده است و در مناسبت‌های مختلف به افراد هدیه داده می‌شود.

هدایای تبلیغاتی برای مناسبت مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

هدایای تبلیغاتی انواع دسته بندی های مختلفی دارند که شامل هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی ویژه خودرو  و هدیه تبلیغاتی کارشناسی  که در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.

هدیه های تبلیغاتی نمایشگاهی بیشتر برای ارائه در نمایشگاه ها و برای جذب مخاطبین به سمت غرفه نمایشگاهی  به عنوان یادگاری به بازدید کننده ها داده می شود .

هدیه های تبلیغاتی نمایشگاهی می‌توان خودکار فلزی یا پلاستیکی تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی، جاکارتی تبلیغاتی، جاکلیدی تبلیغاتی و … را معرفی کرد.

هدیه های تبلیغاتی مدیریتی هدیه های تبلیغاتی هستند که برای مدیران در نظر گرفته می شود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بسیار ارزشمند می باشند .

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی که  فقط یک نمونه هدیه تبلیغاتی مدیریتی  است که بسیار زیبا می باشد و در مناسبت های مختلف ارائه می‌شود .

هدیه تبلیغاتی ویژه خودرو هدایای تبلیغاتی هستند که برای تبلیغات در خودروها بسیار کاربردی و در ذهن مخاطب حک می شوند .

از جمله این هدیه های تبلیغاتی شارژر فندکی، آفتابگیر تبلیغاتی و غیره است که برای افرادی که کسب و کار شان به خود مربوط است  پیشنهاد می‌شود .

هدیه تبلیغاتی کارشناسی هدایای تبلیغاتی کارشناسی هدیه های الکترونیکی هستند که به طور کلی برای مخاطب های خاص تهیه می‌شود.

از جمله این هدایا پاوربانک، فلش مموری تبلیغاتی، چراغ مطالعه تبلیغاتی و غیره می باشد.

چاپ این هدایا تبلیغاتی در روش های مختلف می تواند برای عید مناسب باشد.

چاپ هدیه تبلیغاتی عید مخصوص برای عید به طور ویژه طراحی می شود مهم ترین هدیه های تبلیغاتی ویژه چاپ هدیه تبلیغاتی عید بیشتر انتخاب می شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد تقویم تبلیغاتی می باشد.

ادامه مطلب
چرا ماسک تبلیغاتی هدیه دهیم

تقویم تبلیغاتی می‌تواند در تمام دسته های هدیه های تبلیغاتی قرار می‌گیرد که در آستانه سال نو به مخاطبان هدیه داده می‌شود.

تقویم تبلیغاتی انواع مختلفی دارد و برای افراد مختلفی طراحی شده است و در آستانه سال نو به هر فرد تقویم مناسب هدیه داده می‌شود.

 روش های چاپ هدیه تبلیغاتی عید

روش های چاپ هدیه تبلیغاتی عید  بسیار زیاد می باشند برای هر نوع محصول چاپ مخصوص و روش مخصوص ارائه می شود .

چند نمونه از چاپ هدیه تبلیغاتی عید و چاپ هدایای تبلیغاتی مختلف را بیان می‌کنیم .

انواع چاپ تبلیغاتی شامل چاپ به روش تامپو ، چاپ به روش سیلک اسکرین ، چاپ به روش تبدیل سابلیمیشن  ، چاپ به روش حکاکی لیزری و غیره می باشد.

چاپ به روش تامپو یکی از پرکاربردترین چاپ هدیه تبلیغاتی عید و هدایای تبلیغاتی می باشد، چاپ تامپو شباهت زیادی به سیلک اسکرین دارد.

با این تفاوت که چاپ تامپو روی هدیه های تبلیغاتی کوچیک مانند خودکار پلاستیکی ، جاکلیدی، لیوان و غیره استفاده می شود .

اسم دیگر چاپ تامپو چاپ پدپرینت می باشد که در فرایند چاپ با استفاده از کلیشه می باشد.

چتپ تامپو

یکی از مزیت های چاپ تامپو این است که روی هر نوع ماده‌ای با هر نوع شکل هندسی می توان چاپ شود چاپ هدیه تبلیغاتی عید بیشتر به روش تامپو انجام می‌گیرد .

معمولا به چاپ سیلک اسکرین چاپ سیلک گفته می شود که بیشتر برای چپ تصویر ها کاربرد دارد و شباهت زیادی به چاپ افست دارد با این تفاوت که در روش سیلک شابلون از ابریشم استفاده میشود که روزنه های خیلی ریزی دارند و سایز بندی شده است که بستگی به نوع و جنس چاپ دارد و سایز بندی بر اساس نوع جنس متفاوت می باشد.

روش دیگر چاپ سابلیمیشن می باشد این چاپ جدید می باشد که برای چاپ تصاویر با کیفیت خیلی بالا و روی انواع پارچه انجام می شود .

ادامه مطلب
لیوان نشکن تبلیغاتی + راهنمای خرید جامع

به عنوان یک چاپ بسیار مقاوم شناخته شده است چاپ سابلیمیشن چاپ حرارتی نیز معروف است.

مزیت های که این چاپ دارد شامل کیفیت خیلی بالا چاپ،  امکان چاپ در تیراژ بالا و ماندگاری زیاد و چاپ روی تنوع زیادی از محصولات می باشد.

چاپ لیزر

روش دیگر چاپ هدایای تبلیغاتی روش لیزری و حکاکی می باشد در این ورزش تاثیر لیزر بر سطح و عمق هدایای تبلیغاتی برای حک آرم و لوگوی شرکت ها و کسب و کارهای مختلف می باشد .

و برای حکاکی و برش و فرم دهی سطح و حجم محصول ها استفاده می شود .

هدیه های تبلیغاتی با استفاده از دستگاه های حکاکی لیزری انجام می شود و نسبت به روش‌های دیگر این است که  دستگاه لیزر حکاکی را کاملاً دقیق و با ظرافت انجام می‌دهد.

هدیه های تبلیغاتی پر کاربرد

علاوه بر تقویم تبلیغاتی که بیشترین استفاده را در هدیه تبلیغاتی عید دارد و از هدایای پر کاربرد در ایام عید می باشد.

ساک دستی تبلیغاتی هم می‌توان در فروشگاه‌ها برای خرید مشتریان استفاده کرد هم میتوان هدیه تبلیغاتی عید را که می خواهید به افراد مختلف هدیه دهید در آن بگذارد و هدیه کنید.

ساک دستی تبلیغاتی یکی از پرکاربردترین محصولات تبلیغاتی در ایام عید می باشد که در تمام فروشگاه ها موجود می باشد.

علاوه بر ساک دستی تبلیغاتی، فنجان تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی ارزشمن برای مدیران و کارمندان می باشد.

که بهترین هدیه در آستانه سال نو برای یک مدیر ست مدیریتی تبلیغاتی می باشد.

ست مدیریت تبلیغاتی انواع مختلفی دارند از دو تکه تا شش تکه می‌توان در بازار موجود باشد و توسط جعبه های لوکس ارائه می شوند .

شما میتوانید برای تهیه این هد تبلیغاتی لوکس و یا انتخاب هدایای دیگر و همچنین برای قیمت سررسید ۱۴۰۲ و دیگر خدمات تبلیغاتی، جهب کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *