چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی 1401

چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱

چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ یکی از درخواست های شرکت هایی است که سررسید ۱۴۰۲ خریداری می کنند. به گونه ای که شاید چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ وجود نداشته باشد که لوگوی شرکت وابسته به نحوی روی جلد آن نقش نبسته باشد.علت آن نیز روشن است. هرشرکنی که دوست دارد تا مخاطب در اولین نگاه طراحی لوگوی شرکت وی را دید متوجه شود که سررسید توسط آن ها سفارش داده شده است.

چاپ سررسید تبلیغاتی

روش های متفاوتی برای درج چاپ لوگو روی سررسید اختصاصی وجود دارد.انتخاب مناسب به نوع سررسید و جلد آن  به سلیقه سفارش دهنده هست البته به شرط اینکه تولید کننده بتواند گزینه های متفاوتی را در اختیار خریدار بگذارد.

لیزر مستقیم لوگو

چاپ لوگو روی سررسید ارزان ۱۴۰۱ استفاده از لیزر برای چاپ لوگو روی سررسید دارای برتری فراوانی از جمله دقت و سرعت بالا است.در این روش چاپ لوگوی مورد نظر به طور مستقیم روی بافت جلد سررسید چاپ می شود.حرارت ایجاد شده توسط لیزر سطح جلد را سوزانده و لوگوی مورد نظر را برجا می گذارد.

بهترین گذینه برای سررسید اختصاصی است تا پوشش برای لیزر مستقیم  چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ از جنس جیر است.زیرا برای سررسید اختصاصی در این پوشش قسمت های لیزر شده تغییر رنگ داده و لوگوی چاپ شده  ظاهری بسیار زیادی پیدا می کند.این چنین برخی از پوشش های چرم مصنوعی را نیز می توان لیزر کرد.میزان جلوه لیزر روی سررسید اختصاصی و چرم مصنوعی بستگی به نوع چرم استفاده شده دارد.

کیفیت لیزر

  • نوع دستگاه: در صورتی که دستگاه لیزر مورد استفاده از نوع نا مرغوب بوده یا تظیم نباشد چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ لیزر شده با آن نیز کیفیت خوبی نخواهد داشت.
  • نوع جلد: در صورتی که جیر یا چرم استفاده شده جلد از نوع مرغوب نباشد،پیاده سازی با کیفیت لیزر نییز با محدودیت هایی همراه خواهد بود.

ارزیابی قیمت لیزر

قیمت کلیه خدمات لیزر از جمله چاپ لوگو روی جلد سررسید تبلیغاتی بر اساس زمانی که صرف آن شده است.

در صورتی که زمان لیزر کار شما خارج از عرف باشد زمان و هزینه از سوی تولید کننده محاسبه شده و به شما اعلام می شود.

ادامه مطلب
معرفی بهترین نرم افزار های طراحی پست اینستاگرام

پلاک فلزی

در این روش چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ روی یک پلاک فلزی چاپ شده و سپس پلاک توسط چسب های مخصوص روی سررسید چسبانده می شود.اگر چه استفاده از پلاک روی بعضی از جلد ها کمتر متداول اشت اما استفاده از پلاک فلزی روی سررسید ظاهری زیبا به آن داده و سررسید را در نظر کاربر با ارزش تر جلوه می دهد.

انواع پلاک فلزی

 پلاک های استیل استفاده شده روی سررسید دارای ابعاد فرم و رنگ های متفاوت است اصولا هر تولید کنننده هرساله تعداد محدودی سایز و شکل را برای پلاک های ارائه شده خودانتخاب کرده و سفارش دهنده پلاک مورد نظر خود را از میان آنها انتخاب می کند.فرم های متفاوت پلاک استیل را به پلاک تخت ،برجسته و….اشاره کرد.

رنگ پلاک تنوع بالایی دارد. اغلب چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ از پلاک ها با رنگ نقره ای و طلایی توسط تولید کننده ارائه می شود.

کیفیت پلاک فلزی

کیفیت پلاک استفاده شده در طراحی لوگو روی  سررسید تبلیغاتی متاثر از کیفیت خود پلاک و کیفیت چاپ لیزر روی آن است.

ضخامت ورق پلاک اگرچه از ورق  نازک در تولید پلاک استفاده شود.پلاک در فرآیند تولید یا پس از آن در هنگام استفاده در اثر ضرب به راحتی تغییر فرم می دهدو فرم زیبای خود را از دست می دهد.

و نوع چسب که استفاده می شود توسط تولید کننده از نوع با کیفیت نباشد پلاک پس از مدتی از جلد سررسید جدا می شود.

ارزیابی قیمت پلاک فلزی

قیمت پلاک برای چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی۱۴۰۱ بر مبنای واحد ارزیابی می شود.بر این اساس که تولید کننده به ازای هررسید قیمت یک پلاک و یک چاپ لیزر را از شما دریافت خواهد کرد.

پلاک مولتی استایل

ورق مولتی استایل از چند لایه پلاستیک تشکیل شده است.بیشتر اوقات لایه پلاستیک روی آن دارای ظاهری فلزی با رنگ طلایی یا نقره ای است.در هنگام چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ لایه پلاستیکی توسط لیزر سوزانده شده و لایه زیر آن که به رنگ تیره ای هست که بیشتر اوقات رنگ مشکی است نمایان می شود.از این روش لوگو یا نوشته مورد نظرنمایان می شود.اگرچه پلاک مولتی استایل قبل از لیزر ظاهری کاملا مانند فلز دارد ولی پس از لیزر شدن آن قسمت پلاستیکی نمایان شده و این نوع پلاک هرگز نمی تواند به لحاظ ظاهری  نفیس بودن با پلاک  فلزی بتواند رقابت کند.

انواع پلاک مولتی استایل

ورق های مولتی استایل استفاده شده برای چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ معمولا مثل پلاک های قبلی که توضیح دادیم و مطالعه کردین به رنگ های طلایی و نقره ای یافت می شود.این نوع پلاک برای چاپ هم از طریق لیزر صورت می گیرد.محدودیتی برای شکل آن وجود ندارد. این نوع پلاک را به شکل مربع یا مستطیل خواهد دید.

ادامه مطلب
فلاسک تبلیغاتی چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

چاپ داغی

چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ توسط داغی به معنای ایجاد طرح لوگو از طریق حرارت و فشار است.سرآغازه حرارت ایجاد شده در دستگاه داغی که این حرارت به صورت مستقیم از طریق امواج مغناطیسی باشد.برای حم لوگو یک کلیشه با طرح لوگوی شرکت سفارش دهنده ساخته شده و روی دستگاه داغی سوار می شود.سپس با ترکیبی از فشار آنی و حرارت لوگو مورد نظر روی  جلد چاپ می شود.

کیفیت چاپ داغی

کیفیت ساخت کلیشه اگر چه کلیشه دارای زدگی باشد هنگام چاپ بر روی جلد این زدگی اثراتی به جا میزاره و خروجی که میدهد کار زیبای خود را از دست می دهد.

کارکرد دستگاه داغی به دلیل تنظیم نامناسب و فشار و حرارت لازمی را ایجاد نکند چاپ لوگو کیفیت خود را از دست می دهد.

کیفیت جلد ترمو ،چرم یا گالینگور از کیفیت خوبی برخوردار نباشد داغی روی آن به خوبی تاثیر نگذاشته و خروجی مورد نظر از چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ حاصل نمی شود

نقره کوب یا طلاکوب

چاپ لوگو روی سررسید تبلیغاتی ۱۴۰۱ نقره کوب یا طلاکوب مشابه با چاپ داغی است.فرق آنها در هنگام ضرب یک ورقه نازک با رنگ طلایی و نقره ای یا رنگ های دیگر در زیر کلیشه قرار داده شده و طریق پس از ایجاد فشار و حرارت لایه ای از آن رنگ روی جلد باقی می ماند.

کیفیت نقره کوب و طلاکوب

اگر از ورق نقره یا طلا نامرغوب در این نوح چاپ استفاده شود خروجی آن کیفیت مناسب را نخواهد داشت و عوامل موثر بر کیفیت نقره کوب و طلاکوب مثل چاپ داغی است.

ارزیابی نقره کوب و طلاکوب

ارزیابی قیمت نقره کوب و طلاکوب دقیقا مثل چاپ داغی است.

چاپخانه مجریان

مجهز به شبکه توزیع یکپارچه هدیه های تبلیغاتی به صورت انلاین

در شرکت تبلیغاتی مجریان و چاپخانه مجریان همه آثار با کیفیت  و در پخش ایده پردازی شروع می شود

کارگزاران چاپ مجریان با تجربه روز دنیا و تجربه بیش از ۲۰سال بر روی کارها بصورت ثانیه ای نظارت مستقیم دارند

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *