چاپ روی ماسک تبلیغاتی, ماسک تبلیغاتی

چاپ روی ماسک تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی همواره جزو بهترین و پربازده ترین روش های بازاریابی بوده است. چاپ روی ماسک تبلیغاتی میتواند یکی از انواع استراتژی های خوب بازاریابی باشد. با توجه به قیمت سررسید، و هزینه های بالای چاپ این نوع هدیه های تبلیغاتی، چاپ روی ماسک تبلیغاتی میتواند به مراتب بهتر و به صرفه تر باشد. البته این بهتر بودن بیشتر برای کسب و کارهای نو پا میباشد، چرا که قطعا سررسید ها نیز جزو هدیه های تبلیغاتی قدرتمند بازار میباشند.

چاپ روی ماسک تبلیغاتی چیست ؟

چاپ روی ماسک تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی ارزان و پربازده است، نتایجی که از این روش تبلیغاتی دریافت خواهید کرد، به مراتب میتواند همتراز با سایر روش های بازاریابی با هزینه های بسیار بالا تر باشد. مانند تبلیغات های چاپی در سطح شهر، تبلیغات در رسانه ها و… !

این روزها، ماسک ها ابزارهایی در معرض دید و پرکاربرد هستند، بنابراین میتوان گفت که این نوع ابزار میتواند جزو بهترین و در معرض دید ترین هدیه های تبلیغاتی باشد. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت میتوانند به کسب و کارهای نوپا کمک های ویژه ای کنند، آنها را به مخاطبین زیادی معرفی نمایند، و موجب اعتماد سازی میان مخاطبین و کسب و کار مربوطه شوند.

همانطور که میدانید در بحث تبلیغات و بازاریابی، اعتماد سازی یک هدف است نه صرفا تنها یک پروسه و فرآیند!!!

چرا ماسک تبلیغاتی ؟

ماسک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی در معرض دید و پرکاربرد است، اهمیت استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی در این روزها بسیار بالاست و مردم بطور روزانه از این ابزار بهداشتی استفاده میکنند. با توجه به اینکه استفاده از ماسک تبلیغاتی جزو حیاتی ترین ابزارها بهداشتی برای مردم است، ارائه این ابزار به عنوان هدیه تبلیغاتی میتواند انتخابی هوشمندانه باشد.

ادامه مطلب
اهمیت و نقش طراحی لوگوی حرفه ای در برندینگ کسب و کارها چیست ؟

همانطور که گفتیم اعتماد سازی در بحث تبلیغات یک هدف مهم است، هدفی که نتیجه استراتژی های تبلیغاتی را مشخص مینماید. بنابراین با ارائه ماسک های تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان میتوان اعتماد آنها را نیز نسبت به کسب و کار خود کسب نماییم.

نحوه چاپ روی ماسک تبلیغاتی

یکی از مراحل مهمی که جهت چاپ ماسک تبلیغاتی باید به آن توجه و اهمیت ویژه ای داشته باشید، انتخاب چاپخانه جهت چاپ ماسک های تبلیغاتی میباشد. انتخاب چاپخانه میتواند در نتیجه نهایی تبلیغات شما تاثیر داشته باشد که مثبت یا منفی بودن این تاثیرات بسته به انتخاب شما دارد.

چاپخانه مجریان با داشتن سابقه ای بیش از دو دهه در زمینه انواع امور چاپی توانسته است تا کنون با برند های معروف و موفقی در کشور همکاری نماید. چاپ هدایای تبلیغاتی نیز از ابتدا در این چاپخانه انجام میگرفته و با بالاترین کیفیت ممکن این عمل صورت میگیرد. این چاپخانه دارای بخش های لیتوگرافی، صحافی، چاپ دیجیتال برای سفارش های کمتر از هزار عدد و چاپ افست برای تیراژ های بالای هزار عدد میباشد.

چاپخانه مجریان با توجه به سابقه بالایی که دارد، طی سالهای پیاپی موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شده و این رضایتمندی از سوی مشتریان تا میزان ۸۸ درصد نیز به ثبت رسیده است.

کسب این تندیس از سوی شرکت های بین المللی و فعال در زمینه کسب و کار و تبلیغات، به نوعی نشان از پیشی داشتن این چاپخانه در میان رقبای خود است.

 

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *