پاپ آپ نمایشگاهی چیست|چاپخانه مجریان

پاپ آپ نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد ؟

پاپ آپ نمایشگاهی چیست ؟ پاپ آپ چند نوع دارد؟ هر کدام از انواع این محصول چه ویژگی‌هایی دارند؟ کاربرد پاپ آپ نمایشگاهی بیشتر در چه مواردی است؟ آماده سازی پاپ آپ نمایشگاهی چه مراحلی دارد؟ برای تهیه پاپ آپ نمایشگاه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چه ابزارهایی را می‌توان جایگزین پاپ آپ نمایشگاهی کرد؟ برگزاری یک نمایشگاه یا شرکت در نمایشگاهی برای عرضه محصول و معرفی برند قوانین و شرایط مختلفی دارد که یکی از آن‌ها آماده‌سازی ابزارهای اولیه است. پاپ آپ نمایشگاهی یکی از این ابزارها است که برای استفاده از آن ابتدا باید با این موضوع آشنا باشید که پاپ آپ نمایشگاهی چیست و چه کاربردی دارد. در این مطلب از مجریان قصد پاسخ به این سوال را داریم، با ما همراه باشید.

پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟

برگزاری نمایشگاه یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی محصول و برند به مشتریان است. در یک نمایشگاه می‌توان برند یا کسب و کار را در یک زمان مشخص به تعداد زیادی از مشتریان معرفی کرد. این شیوه معرفی به دلیل ارتباط نمایندگان برند با مشتری موثرتر است و اگر به شکل اصولی انجام شود، برند و کسب و کار را در ذهن مخاطبان ماندگارتر می‌کند. یکی از اصول برگزاری نمایشگاه، استفاده از ابزارهای مناسب برای معرفی برند است و یکی از این ابزارها، پاپ آپ نمایشگاهی است اما آیا می‌دانید که پاپ آپ نمایشگاهی چیست؟ پاپ آپ نمایشگاهی نوعی بنر است که در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و تصویر محصولات، لوگو برند، پیام برند و موارد مشابه روی آن چاپ می‌شود. پاپ آپ‌ها در گوشه و کنار نمایشگاه قرار می‌گیرند و مخاطبان با مشاهده آن‌ها می‌توانند اطلاعات مختلفی در مورد برند کسب کنند. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد اگر مانند دیگر روش‌های تبلیغات به اصول استفاده از آن توجه کرد.

کاربردهای پاپ آپ نمایشگاهی

پیش از هر توضیحی در مورد پاپ نمایشگاهی، بهتر است با بعضی از کاربردهای این محصول آشنا شوید. از جمله کاربردهای پاپ آپ نمایشگاهی می‌توان به نمایش بهتر نام برند یا لوگوی آن به مخاطبان اشاره کرد. استندهای پاپ آپ را می‌توان در هر جایی قرار داد و امکان چاپ هر چیزی روی آن‌ها وجود دارد. هر چند بیشترین کاربرد این وسیله در نمایشگاه‌ها است و به همین دلیل به عنوان پاپ آپ نمایشگاهی شناخته می‌شود اما انواع آن را می‌توان در موارد دیگر هم استفاده کرد. کنفرانس‌های علمی یا خبری، همایش‌ها و سمینارهای علمی از موارد استفاده این محصول هستند.

از دیگر کاربردهای پاپ آپ نمایشگاهی می‌توان به چاپ تبلیغات و استفاده از آن در مراکز تجاری و فروشگاه‌ها اشاره کرد. این محصول را می‌توان برای تبلیغات در برنامه‌های تلویزیونی یا به عنوان پس زمینه نشست‌های خبری هم استفاده کرد. پاپ آپ همچنین وسیله‌ای کاربردی برای اطلاع رسانی و تبلیغات در مراکز پر تردد مانند سالن‌های فرودگاه، ترمینال یا سالن مترو است.

 

انواع پاپ آپ نمایشگاهی

انواع پاپ آپ نمایشگاهی از لحاظ شکل ظاهری و نحوه قرارگیری روی استند نمایشگاهی تفاوت دارند. این مسئله در نحوه نمایش تصویر چاپ شده روی پاپ هم موثر است و باعث بهتر و بیشتر دیده شدن یا کمتر دیده شدن بخش‌هایی از تصویر می‌شود. این محصول در هر نوع از نظر ابعاد هم متفاوت است. شناخته شده‌ترین انواع پاپ آپ نمایشگاهی، پاپ آپ تخت و منحنی هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

۱. پاپ آپ با استند تخت

پاپ آپ با استند تخت اولین نوع پاپ‌ آپ‌های نمایشگاهی است. استند تخت در واقع نوع تخت از چارچوبی و صاف است که بنر پاپ آپ در آن قرار می‌گیرد. پاپ آپ با استند تخت معمولا برای چاپ تبلیغات در ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. این نوع پاپ آپ را می‌توان در هر جایی قرار داد و دید مخاطبان به آن از تمام زوایا یکسان است. استند تخت را معمولا به عنوان پس زمینه غرفه در نمایشگاه استفاده می‌کنند تا تصویر چاپ شده را واضح و با جزئیات کامل به مخاطبان نمایش دهد.

ادامه مطلب
لیوان شیشه ای تبلیغاتی چیست ؟ + کاربردهای آن در تبلیغات

۲. پاپ آپ با استند منحنی

پاپ آپ با استند منحنی، دارای استندی مقعر است. حالت منحنی یا نیم دایره باعث جذابیت ظاهری پاپ آپ می‌شود. این نوع پاپ آپ مناسب فضای باز است و همچنین بازتاب نور ممکن است باعث تاثیر در وضوح تصویر چاپ شده باشد. پاپ آپ با استند منحنی ظاهری شیک و جذاب برای غرفه شما می‌سازد اما نباید در استفاده از آن زیاده‌روی کرد زیرا تماشای تصویر در این پاپ آپ کمی سخت‌تر از پاپ آپ تخت است.

 

مزایای استفاده از پاپ آپ در نمایشگاه‌ها

مزایای استفاده از پاپ آپ در نمایشگاه‌ها و دیگر اجتماعات یا مکان‌هایی که این وسیله در آن‌ها کاربرد دارد، بسیار زیاد است. از مهم‌ترین مزایای پاپ آپ‌ها می‌توان به امکان چاپ هر چیزی روی آن‌ها اشاره کرد. پاپ آپ‌ها برای نمایش انواع تصاویر، پیچیده‌ترین لوگوها، طولانی‌ترین یا کوتاه‌ترین پیغام‌ها و انواع نوشته‌ها با هر فونتی قابل استفاده هستند. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و همین مطلب حمل و نقل آن به نمایشگاه یا هر فضایی را ساده می‌کند. از دیگر مزایای استفاده از پاپ آپ در نمایشگاه‌ها می‌توان به جمع‌آوری راحت این محصول اشاره کرد که نگهداری از آن را ساده می‌کند و پاپ آپ را برای استفاده در زمان‌ها و مکان‌های مختلف، کاربردی می‌کند. دوام و ماندگاری پاپ آپ بسیار مناسب است و به دلیل نوع قرارگیری، تصویری که روی آن چاپ می‌شود به شکل بهتری دیده می‌شود. پاپ آپ از جنسی قابل شستشو و مقاوم تولید می‌شود، بنابراین مزیت دیگر استفاده از آن می‌توان به امکان قرار دادن پاپ در فضای باز اشاره کرد.

 

مراحل تولید پاپ آپ نمایشگاهی

در ادامه معرفی پاپ آپ یا بنرهایی که روی استند قرار می‌گیرند و برای تبلیغ در نمایشگاه‌های مختلف استفاده می‌شوند، به معرفی مراحل تولید پاپ آپ نمایشگاهی می‌پردازیم. تولید پاپ آپ نمایشگاهی دو مرحله کلی دارد. در مرحله اول استند یا چارچوبی که پاپ آپ روی آن قرار می‌گیرد ساخته می‌شود و در مرحله بعد بنری که تبلیغ را نمایش می‌دهد آماده شده و به استند متصل می‌شود. هر کدام از این مراحل جزئیاتی دارند که در ادامه توضیح می‌دهیم.

۱. ساخت استند

ساخت استند اولین مرحله چاپ و تولید پاپ آپ نمایشگاهی است. در این مرحله چارچوبی که بنر روی آن قرار می‌گیرد با استفاده از میله‌های فلزی ساخته می‌شود. اسکلت یا استند پاپ آپ از جنس آلومینیوم است و به صورت لوله‌ای است که داخل هم قرار گرفته و به صورت ایستاده سوار می‌شوند. بسته به اینکه پاپ آپ از نوع تخت یا منحنی باشد نحوه اتصال میله‌های استند به هم متفاوت است. در استند تخت میله‌ها کاملا صاف و در استند منحنی با کمی خمیدگی به هم متصل می‌شوند. برای نمایش بهتر برند بهتر است استند را دقیقا هم اندازه با برند انتخاب کرد.

۲. چاپ بنر

چاپ بنر مرحله بعدی ساخت و تولید پاپ آپ نمایشگاهی است. در این مرحله تصویر، لوگو یا پیام تبلیغاتی مورد نظر برای نمایش در نمایشگاه روی بنر چاپ می‌شود. بنر پاپ آپ نمایشگاهی معمولا از جنس مقوا با پوشش براق یا مات تولید می‌شود. وینیل یا بوم از دیگر متریالی هستند که برای تولید کاغذ بنر پاپ استفاده می‌شوند. وینیل نوعی چرم مصنوعی است که هم از نظر دوام و ماندگاری و هم از نظر کیفیت چاپ وضعیت بهتری نسبت به دیگر انواع متریالی که برای تولید کاغذ بنر استفاده می‌شوند، دارد. بعد از آماده‌سازی بنر و چاپ تصویر یا پیغام مورد نظر روی آن، بنر روی استند قرار می‌گیرد. نحوه اتصال بنر به برند متفاوت است. بعضی از بنرها در ۴ طرف خود دارای سوراخی هستند که بنر را با فنر روی استند محکم می‌کنند و بعضی بنرها در پشت خود یک لایه چسب مگنتی دارند که از طریق خاصیت آهنربایی به استند متصل می‌شوند.

ادامه مطلب
هدایا در تبلیغات چگونه موثر هستند؟ + انواع هدایای نفیس تبلیغاتی

 

در طراحی پاپ آپ نمایشگاهی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در طراحی پاپ آپ نمایشگاهی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ این یکی از سوالات مهم در مورد استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی است. همان‌طور که گفته شد پاپ ابزاری کاربردی است و در صورتی که به درستی طراحی و اجرا شود، نمایش تبلیغ روی آن بهتر از هر ابزار دیگری خواهد بود. نکاتی که در ادامه خواهیم گفت بیشترین تاثیر را در اجرای پاپ آپ و نمایش تصویر چاپ شده روی آن به بهترین شکل را دارند.

۱. کیفیت چاپ

کیفیت چاپ اولین نکته‌ای است که در طراحی تبلیغات به صورت پاپ آپ باید به آن توجه کرد. این موضوع به روشی که برای چاپ انتخاب می‌شود بستگی دارد. برای چاپ تبلیغات روی بنر پرینترها و پلاترهای مختلفی وجود دارند که هر کدام تصویر یا نوشته را با کیفیتی متفاوت چاپ می‌کنند.

۲. اندازه مناسب

یکی دیگر از نکاتی که در چاپ بنر برای قرار دادن روی استند و استفاده به عنوان پاپ آپ نمایشگاهی باید به آن توجه کرد، اندازه مناسب بنر است. پاپ آپ نمایشگاهی در ابعاد مختلفی تولید می‌شود که رایج‌ترین آن ابعاد ۳*۲، ۳*۳، ۳*۴ و ۳*۵ است. البته بنر را می‌توان بر اساس سلیقه یا نیاز مشتری در اندازه‌های سفارشی هم تولید کرد. در انتخاب اندازه بنر باید به موضوعاتی مانند محل قرارگیری پاپ آپ، موقعیت غرفه در نمایشگاه و نحوه برگزاری نمایشگاه از نظر برگزاری در فضای باز یا بسته اشاره کرد.

۳. محل قرارگیری استند

محل قرارگیری استند یکی دیگر از موضوعاتی است که در استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی باید به آن توجه کرد. اگر ابعاد بزرگی را برای بنر و استند پاپ آپ خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است آن را در پس زمینه یا انتهای غرفه خود قرار دهید اما اگر ابعاد کوچکی برای استند خود در نظر می‌توانید بیش از یک استند آماده کنید و آن‌ها را در بخش‌های مختلف غرفه قرار دهید تا برند و محصول، بیشتر و بهتر دیده شوند.

۴. تناسب طرح با اندازه

تناسب طرح با اندازه یکی دیگر از نکاتی است که در طراحی، تولید و چاپ پاپ آپ نمایشگاهی باید به آن توجه کرد. برای مثال اگر لوگویی با طرحی پیچیده دارید بهتر است بنری با ابعاد بزرگ را برای چاپ و نمایش آن انتخاب کنید اما اگر طرح شما ساده است و بزرگ کردن آن باعث ایجاد بنری خلوت با ظاهری بیش از اندازه ساده می‌شود، بهتر است استند یا بنری با ابعاد کوچک‌تر را انتخاب کنید.

۵. موقعیت مناسب طرح

آخرین نکته‌ای که در استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی باید در نظر داشته باشید، موقعیت مناسب طرح روی بنر است. برای مثال اگر قصد چاپ یک نوشته روی بنر را دارید بهتر است این کار را در قسمت بالایی یا میانی بنر انجام دهید تا نوشته شما بهتر دیده شود اما اگر کل بنر شما تعدادی تصویر است، بهتر است آن‌ها را اولویت بندی کرده و بر اساس اهمیت نمایش در قسمت‌های مختلف بنر قرار دهید.

 

خدمات مجریان در زمینه تولید پاپ آپ

پاپ آپ نمایشگاهی یکی از محصولات چاپی است و مانند دیگر کالاهای تبلیغاتی در مراکز چاپ محصولات مختلف تولید و عرضه می‌شود. یکی از مجموعه‌هایی که می‌توان چاپ و خرید این محصول را از طریق آن انجام داد، مجریان است. خدمات نمایشگاهی مجریان در زمینه تولید پاپ آپ نمایشگاهی با بهترین کیفیت انجام می‌شود. خدمات چاپ و تولید پاپ آپ بعد از مشاوره با مشتری، دریافت طرح‌های مورد نظر او و ایجاد تغییرات لازم روی طرح بسته به شرایط نمایشگاه انجام می‌شود. تولید این محصول در مجموعه ما با بهترین نوع استند و جنس بنر انجام می‌شود تا مشتری از خرید خود در مجموعه ما رضایت کامل داشته باشد.جهت دریافت خدمات مشاور تبلیغاتی، خدمات دیگر مجموعه مجریان نظیر هدایای تبلیغاتی مانند : خودکار تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، لیوان حرارتی، خرید تقویم رومیزی، ست مدیریتی زنانه و … می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما، با مشاوران و کارشناسان مجموعه مجریان در ارتباط باشید.

 

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *