خودکار تبلیغاتی

تبلیغات دائمی با استفاده از خودکار تبلیغاتی

به جهت تبلیغات و بازایابی هر صنف و کسب و کاری راه های مختلفی وجود دارد، در این مقاله میخواهیم به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند به نام ” هدایای تبلیغاتی ” بپردازیم.

همچنین هدیه های تبلیغاتی بسیاری نیز برای شروع یک تبلیغات دائمی و پربازده وجود دارد، که این بار میخواهیم به انواع خودکار تبلیغاتی بپردازیم.

چاپ روی خودکار های تبلیغاتی میتواند راهی به سوی یک جهش بزرگ در امر تبلیغات یک کسب و کار باشد.

البته این موفقیت در تبلیغات مستلزم رعایت مواردی است که در ادامه در مورد آنها حتما صحبت خواهیم کرد، پس تا پایان این مقاله با ” مجریان ” همراه باشید.

مجریان! شاید کلمه و نامی آشنا برای شما باشد، قطعا همینطور است، چون تیم هولدینگ مجریان را هر صنف و کسب و کاری حتی برای یک بار  هم که شده شنیده است، شاید به واسطه چاپخانه مجریان، آژانس تبلیغاتی مجریان و یا مجریان وب!

خودکار فلزی تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

خودکار های تبلیغاتی به دلیل پرکاربرد بودن و ارزان قیمت بودنشان یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر جهت تبلیغات برای یک سازمان، شرکت، کسب و کار بازاری و یا حتی یک فروشگاه لوازم تحریر است.

یکی از انواع خودکار تبلیغاتی ، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی است که از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر از سایر انواع خودکار های تبلیغاتی مانند؛ خودکار فلزی ، روان نویس تبلیغاتی و یا خودنویس تبلیغاتی است.

البته باید بگویم که هر یک از این خودکار های تبلیغاتی مناسب مخاطب ها و مشتری های خاصی هستند. به عنوان مثال از روان نویس و خودکار های لوکس تبلیغاتی برای ارائه به کارمندان و یا مدیران استفاده میشوند. و  یا حتی میتوانند یکی از اقلام ست های تبلیغاتی مدیریتی باشند.

ادامه مطلب
طراحی بسته بندی مواد غذایی

خودکار پلاستیکی

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

همانطور که در بالا گفته شد خودکار های تبلیغاتی هریک کاربرد خاص خود را دارند.

اما یکی از خودکار های پر استفاده جهت هدیه تبلیغاتی به همگان، خودکار پلاستیکی است، چاپ روی خودکار پلاستیکی میتواند یک روش بازاریابی دائمی و موثر باشد.

البته این امر نیازمند وجود یک چاپخانه باامکانات بروز است، برای یافتن یک آژانس تبلیغاتی جهت تهیه خودکار تبلیغاتی و طراحی روی آن و در نهایت چاپ آن میتوانید کمی در گوگل جستجو کنید تا به نتیجه و انتخاب نهایی خود برسید.

اما باید بگویم یکی از تولیدکنندگان اصلی هدایای تبلیغاتی، مجریان است!

پیش تر هم گفتیم که قطعا این نام برای بسیاری از شما آشناست!

این هولدینگ تبلیغاتی خود به صورت مستقل دارای یک چاپخانه بزرگ برای انواع امور چاپی میباشد. این امر یک گزینه مثبت برای انتخاب مجریان به شمار میرود، پس میتوانید با خیال راحت اقدام به سفارش یک هدیه تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی کنید.

اهمیت کیفیت هدایای تبلیغاتی

یکی از مهمترین دلایل اهمیت کیفیت هدیه های تبلیغاتی، جلب اعتماد مشتریان است، این اعتماد مخاطب ایت که میتواند آن را به یک مشتری وفادار تبدیل نماید.

قطعا اگر یک هدیه تبلیغاتی فاقد کیفیت مناسب و یا چاپ مناسب را به مخاطب خود ارائه دهید نه تنها به کار و یا برند شما اعتماد نمیکند بلکه دید و احساس منفی نسبت به شما پیدا خواهد کرد، بلکه این امر یک فاجعه است.

پس باید نهایت دقت را در انتخاب یک چاپخانه مطمئن و یک تولید کننده هدایای تبلیغاتی داشته باشید.

برای امتیاز به این صفحه کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *